subota, 15. veljače 2014.

Garnier Ultra Doux Purifying šampon i regenerator za masnu kosu s mekom glinom i limunom


Pozdrav svima!

Ne znam kako vi, ali ja sam u vječnoj potrazi za savršenim proizvodima za kosu. Ono, kompletna njega. Imam masnu kosu i stalno se trudim naći šampon koji bi mi omogućio rjeđe pranje. No, za sada još nisam niti sa jednim bila u potpunosti zadovoljna. Što se tiče održavanja je zdravom, ja sam svoju formulu pronašla. Macadamia maska i ulje, moji apsolutni favoriti koji stvarno čine čuda, a recenziju možete pročitati ovdje. Ipak, ako imate masnu kosu, to je tretman za jednom tjedno ili u 10 dana, no što se šampona tiče, do sada me još niti jedan nije oborio s nogu, pa ni Macadamia. I u toj svojoj potrazi, a budući da mi je dojadilo da izdvajam velike novce za šampone, zadnji sam imala Label M- not impressed, krenula sam u DM, bez ideje što zapravo tražim i kupila ovaj duo.


Garnier Ultra Doux purifying šampon i lagani kremasti regenerator za masnu kosu. U vrlo su pristupačnom cjenovnom rangu, do 20 kn po proizvodu (negdje su oko 15 kn svaki, ovisno je li kakva akcija), u tipičnoj bočici od 250 ml (šampon) i 200 ml (regenerator), i pomislih- "Zašto ne?". Ja sam ih kupila u DM-u, ali zaista ih možete pronaći svugdje: DM, Kozmo, Bipa pa čak i u diskontima tipa Metro, Getro...


Ono što me dodatno privuklo je činjenica da je šampon bez silikona i parabena, a od glavnih djelotvornih sastojaka navode meku glinu i limun. Kako me to podsjetilo na njegu moje masne kože, nekako me je zaintrigaralo i probati nešto slično s kosom. Meka glina trebala bi upijati masnoću, a limun osvježiti kosu.


Hm... Ne mogu reći da je proizvod loš, ali da me baš oduševio, nije. Šampon je vrlo jak i zaista skida dosta masnoće s kose, ali do te krajnosti da kada operete kosu, ona je onako škripavo čista i bez regeneratora, pa i sa nekim lošijim, čeka vas prilično dug proces raščešljavanja, pa i uz uporabu neke od detangling četki. Ako imate iole oštećenu ili suhu kosu, a da i ne spominjem kovrčavu, IZBJEGAVAJTE OVAJ ŠAMPON, odnosno RUN, RUN FOR YOUR LIVES!!!  Moja je masna i ravna, ali raščešljavanje nije bilo piknik (kada sam koristila pripadajući regenerator). Kada sam odlučila kosu šamponirati samo jednom, rezultat je bio puno bolji.

sastojci šampona

Je li zbog tog silno jakog svojstva pranja, kosa dulje izdržala biti lijepa i čista? Nažalost ne. Imam osjećaj da tako intenzivno pranje samo potiče vlasište na lučenje još masti kako bi se zaštitilo, no ne mogu reći da mi je šampon značajno utjecao na pramenove i boju kose.  Nije je oštetio. Ne smijem zaboraviti na miris. Evo, i sada ga šnjofam i miris je u redu, malo se osjeti limun, ali ništa značajno, kada se opere kosa ostaje neko vrijeme, ali nije prevladavajući, i mislim da široj grupi ljudi ne bi trebao biti neugodan. Meni osobno je u redu. Uzimajući sve navedeno u obzir, bih li ga opet kupila? Ne.


A onda prelazimo na lagani regenerator iz iste linije. Također ne sadrži one glavne sastojke na koje se sve mrštimo kada ih ugledamo. Uistinu je lagan, dolazi u bočici od 200 ml. Glavni aktivni sastojci su isti, meka glina i limun, obećava lagano raščešljavanje kose, ostavljajući je mekom, bez otežavanja. Pa, kada se koristi u kombinaciji s pripadajućim šamponom nakon dva šamponiranja, potrebna je znatna količina da se može nositi sa raščešljavanjem i ne mogu reći da otežava kosu, ali nije me nešto impresionirao. Draži mi je od šampona, ali "bez oduševljenja" molim. Miris je jednak kao i kod šampona.

sastojci regeneratora

Sve u svemu, proizvodi su u redu, nisu sami po sebi štetni, ja ću ih definitivno potrošiti, ali nisu niti nešto što morate probati, i svakako ne očekujte čuda u borbi s masnom kosom. Izgleda da se moja potraga nastavlja. Do sljedećeg bloganja...

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR

4 komentara:

  1. Ja sam odavno odustala od Garnier proizvoda, jednostvno mi ne pašu... A u trenutku kad ništa ne pomaže, i ja zgrabim prvo što mi dođe pod ruku jer sam bez ideje - pa uvijek požalim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ja nisam puno njihovih proizvoda za kosu probala... Barem se ne sjećam, ali ovi mi stvarno nisu bili nešto. Kasnije je bila ona akcija u Kozmu, 30% manje na sve šampone i regeneratore, pa sam još neke varijacije tržila, ali s njima tek krećem... Nikako da si nađem nešto baš ono...po mjeri, a stvarno sam svašta probala.

      Izbriši
  2. Niti jedan jedini njihov šampon mi ne odgovara, a probala sam ih dosta. Imam suhu kosu, a masno tjeme i jedino mi je Afroditin šampon od bijelog luka produžio period između pranja kose i to sa 2 na 3 dana :D tako da bih ti preporučila da probaš taj, a raščešljavanje ne bude baš noćna mora :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok. Primila na znanje... Samo mi, molim te, reci kakav taj šampon ima miris ;)

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)