utorak, 18. prosinca 2012.

Avon, Winter Rose pjenušava kupka


Mmmmmm... Čim zahladi ja se iz potpune nezainteresiranosti za toplu kupku pretvaram u ovisnicu o njima. Neću vas puno daviti jer nisam sigurna jeste li uopće zainteresirani za ovu recenziju, ali kako sam je obećala, evo je.

Dolazi u vrlo slatkoj 250 mililitarskoj bočici, u božićnom pakiranju. Trenutno košta 23 kn ($4, 2.30 GBP, 3 Eura)- LINK.

Ima prilično jak miris ruže kad se otvori bočica koji se meni nije pretjerano sviđao, no, kada se stavi u vodu, miris je blag (ne preblag, taman) i ugodan.


Avon preporuča da se stavi dva čepa proizvoda u kadu, no ja okrenem bočicu i doziram odokativnom metodom (dakle, koliko mi srce poželi). Nisam pretjerala, ali nisam bila niti škrta. Ova bočica ima onaj dozer (čep) na vrhu pa ne iscuri previše.
Pjena je bila bogata i postojana, bolja od (teška srca moram priznati) većine Lushevih kupki.

sastojci
Nije isušujuća sama po sebi, no naravno da preporučam tijelo poslije kupanja namazati kremom ili za to predviđenim mlijekom.
Ja sam zadovoljna.
Konačan dojam je da je ova kupka dobar omjer cijene i kvalitete, zaista je pjenušava, ali miris bi mogao biti, meni, senzualniji i "mekši".
Od mene palac gore i kada uzmete sve to u obzir, nije "trčite" na internet i naručite, ali mislim da se nećete razočarati ako je priuštite sebi ili poklonite nekome pod bor .

Kao što obećah, mislim da nisam previše duljila. Što kažete? Nešto za vas ili ipak ne?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR


Nisam ni na koji način povezana s Avonom, kupku sam sama kupila.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)