ponedjeljak, 28. siječnja 2013.

CERA DI CUPRA BIANCA, bijela tuba- krema za normalnu i masnu kožu s anti-age efektom

Ovu kremu kupila sam već davno na nekom sniženju u Kozmu jer me privukao ovaj pomalo prirodni izgled. To je bila moja faza naći nešto prirodnije, laganije, a za malo novca, plus ova pčelica na pakiranju i već sam je nosila u torbi.

izvor
Inače ne bih stavljala sliku s interneta, ali s obzirom da moja tuba izgleda ovako....


Znam, prilično jadan prizor, ali tako izgleda kad je potrošena ;). Pojavit će se u mojim potrošenim proizvodima u prosincu pa sam nekako mislila da par riječi o njoj nije dovoljno, a opet pola posta posvetiti jednom proizvodu, ni to nije rješenje.


Reklamirana je ovako:
Njeguje i štiti s djevičanskim pčelinjim voskom.
Smog, vjetar i sunčeve zrake mogu izazvati ozbiljna oštećenja na koži kojoj je stoga potrebna zaštita i vlaga. Cera di Cupra bijela krema zahvaljujući svojim dragocjenim sastojcima (pčelinji vosak i glicerin) dubinski hrani i štiti kožu lica.

Dostupna je u dvije verzije: Rosa- za suhu kožu, i Bianca- za normalnu i masnu kožu. U istoj liniji se još može pronaći i sapun za lice, maramice za čišćenje lica, krema za ruke, losion za tijelo i balzam za usne. Oni još nabrajaju i proizvode za zrelu kožu, i za mladu kožu, ja stavljam samo slike u nadi da možete nešto pročitati s njih.

njega zrele kože
njega mlađe kože

Bianca krema dolazi u prilično velikoj tubi od 75 ml. Ja sam svoju otvorila i srpnju, a trajala mi je gotovo pet mjeseci. Kada sam je počela koristiti, nanosila sam je i ujutro i navečer, a onda sam negdje u rujnu nakratko koristila jednu drugu za smanjivanje pora, koja mi se pokazala premalo hranjivom sama za sebe, pa sam našla najbolju mjeru, a to je hidratantna-ujutro, a cera di cupra- hranjiva- navečer.


Dakle, ako još niste zaključili iz ovog mog elaborata, ovo je veoma hranjiva krema, kakvu ja uopće nisam očekivala. Kupila sam je na blef, nikada o njoj nisam niti čula, niti čitala. Izabrala sam možda najgore godišnje doba da je počnem koristiti, ali na kraju ne mogu reći da je nisam zavoljela.


Nailme, ova je krema uistinu guste strukture, jako hranjiva, miriše na becutan i ostale dječje kreme, a iskreno, i teksturom nije daleko od njih. Znači ima miris po bebi puderu pa ako vas taj miris smeta, izbjegavajte je u širokom luku jer će se on neko vrijeme zadržatu na vašoj koži.
Na kutiji piše da je za normalnu i masnu kožu pa tako ja nisam očekivala nešto tako guste i masne strukture. Mislim, nije ko' melem, ali je zaista hranjiva. I kad je istisnete iz tube možete vidjeti da je čvrsta i gusta.
Naš prvi susret bio je iznenađujuć i očajan. Preokrenula sam očima i pomislila tako mi i treba, ali kako sam bila na moru i taj tren nisam imala drugu kremu pri ruci, pregrizla sam prvotno iznenađenje i nanijela je.
Scenarij je bio sljedeći: taj vrući ljetni dan malo sam previše ostala na suncu, pomalo i izgorjela, pomalo- mislim ipak sam je nekakva beauty blogerica ;)- koža mi je bila lagano crvena i nakon tuširanja osjetila sam kao da je malo zategnuta. Na scenu je tada došla cera di cupra bianca i gotovo trenutačno sam imala osjećaj olakšanja na koži. Moram priznati da me je iznenadila. Stvarno imate osjećaj da njeguje kožu.


Iako je masnija, dosta se dobro upija u kožu. Kao što rekoh, sada- u zimi, nanosila sam je samo navečer pa me sjaj nije niti brinuo, ali to ljeto stalno smo visile zajedno. Kada je najveća vrućina, meni će se sjaj svakako pojaviti na licu, ali ne mogu reći da mi je ona nešto jače mastila lice. Ako bih i pretjerala s nanesenom količinom, uzela bih kozmetičku maramicu, ili bilo kakav drugi papirnati ubrus i prešla njime preko lica da upije višak masnoće, ako ga je bilo.
 Ipak, moje je mišljenje da se ovakva tekstura kreme većini djevojaka i žena s masnom kožom neće svidjeti. Toliko smo izbezumljene da uklonimo taj sjaj s lica, da bježimo glavom bez obzira od svega što bi ga eventualno moglo naglasiti.

Odgovor na nagradno pitanje bih li je opet kupila je- možda. Naime, svidjela mi se, razmislila bih o njoj za neki zimski period ako bi mi gornji sloj kože bio suh, ali za toplije razdoblje bih je ipak preskočila. Tu se pomalo lomim jer je ona zaista štitila i njegovala moju kožu tijekom ljeta, ali s obzirom na tešku teksturu i sve...ma teško je nekome s masnom kožom stavljati tešku kremu za lice, čak i kada ona godi. Ne znam, ne mogu si pomoći...

Ako vas ipak interesira, kremu možete kupiti svugdje- Kozmo, DM, Muller, vidjela sam je čak i u Limoniju gdje je trenutno na sniženju nekih 30-ak%. U DM-u košta 27 kn (2.70 GBP/$5.50/3.30 Eura).
 

Što vi kažete? Je li vas strah na masnu kožu nanijeti ovako hranjivu kremu, pa i ako se solidno upija? Jeste li probali neki drugi proizvod iz njihovog asortimana?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR

Broj komentara: 26:

  1. Ja volim u večernjoj rutini nanjeti hidratantniju kremu i mislim da bi ova bila ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja volim nahraniti kožu preko noći, ali jednostavno nisam navikla na nešto ovako hranjivo. Onda opet, krema uopće nije loša i zaista njeguje, cijena je mrak i puno se dobije za nju, a onda opet dojadi zbog količine... Vidiš kako sam komplicirana?

      Ali suma sumarum je da je proizvod kvalitetan i pristupačan, no moja koža voli promjene, a moram priznati i ja. Stalno nešto mijenjam jer me sto stvari interesira...

      Izbriši
  2. Hm, mislim da bih je mogla koristiti kao noćnu kremu. Imam masnu ali dehidriranu kožu, pa bih joj dobro došlo malo intenzivnije njege. Mogla bih probati. Drago mi je što si pisala o njoj :) I mene privlače pčelice, koji dobar marketinški potez :D ALi nadam se da nije samo to, jer se zna koliko je med dobar za kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema stvarno nije loša, čak ni ta težina nije u toj mjeri zabrinjavajuća. Lijepo njeguje kožu, a i ja, kao i ti, imam suhi gornji sloj na momente. Definitivno je možeš probati, osobito zato što stvarno nije skupa pa ako ti ipak ne odgovara, neće ti biti jako teško oko srca...
      Ja stalno rotiram proizvode za njegu jer sam uvijek u potrazi za nečim novim i boljim, ali mi se i koža navikne pa se nekako ulijeni... S obzirom da sam ovu kremu dugo trošila, vrijeme je za promjene, ali kao što rekoh, vjerojatno bih je opet kupila da ne nađem nešto interesantnije.

      Proizvod koji je mene ODUŠEVIO (svi pišu o njemu- s razlogom) je Balein Aqua serum. Lagan, brzo se upija, a hidratizira tako da ne možeš vjerovati. Probala?

      Izbriši
  3. Moja mama koristi ovu kremu i moram priznati da sam i ja ovo ljeto malo izgorila (pogotovo leđa jer sam zaspala, ali dobro) i ova krema mi je bila spas :) Budući da imam dehidriranu kožu (čak i tijela), stvanro je odličan proizvod :)
    Btw, ona tvoja tubica izgleda divno - bolje da je takva, znači da se koristi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da je bila OK i mami, i tebi, i da ti se sviđa moja tuba (definitivno se koristila). A što se sunca tiče, sad kad smo pokrenule tu temu, ne bi bilo loše da počnem piti nešto da pripremim kožu za sunce?! To sam ja sva luda od veselja što je danas bio prekrasan, sunčan dan!

      Izbriši
    2. Haha :) I ja poludim kad je lijepi sunčani dan - hormoni sreće :)
      Nisam nikada ništa pila za sunčanje, pretpostavljam da bi sve što ima betakaroten u sebi bilo dobro da brže pocrniš :)

      Izbriši
    3. I ja sam isto tu slaba, ali s obzirom na to koliko sam svijetla, možda bih zaista trebala razmotriti tu mogućnost :)...

      Što je danas bio lijep i sunčan dan?! ;)

      Izbriši
  4. Moja mama koristi ovu kremu, samo u teglici, i to vec 20+ godina i moram reci da za svojih 50+ slabo koju boru ima. Ja je koristim kao nocnu kremu. Odlicno regenerise kozu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da? Onda sam ja totalno out jer sam ih tek nedavno skužila.... Drago mi je da se krema svidjela velikom broju ljudi. Ja sam je jako bojažljiva predstavila jer je definitivno hranjivija i masnija nego što je to uobičajeno za masnu kožu.
      Hvala ti na komentaru i potpori. Odmah sam otišla do tvog bloga jer ti je super i nick, i slika, a bome i blog. Čitamo se...

      Pozdrav!

      Izbriši
    2. Joj, hvala ti! :) Moram pohvaliti tebe i tvoj blog! A sudeci po ovom postu, ocigledno i slicne proizvode gotivimo. :*
      Pratim tee

      Izbriši
  5. Mogla bih nabaviti ovu kremicu, inače imam masnu kožu, ali sad mi je tako nekako suha..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema nije loša, dobro hrani kožu, a ako ti ne bude pasala, nisi potrošila cijelo bogatstvo na nju. Meni je pasala, što je najčudnije, najviše ljeti nakon sunca, ali ko' što rekoh, nije lako nama masnokošcima nanijeti nešto takve hranjive strukture, iako se solidno upija. Znam, imam puno unutarnjih borbi, ali to je zato što uvijek jako osciliram između maksimalnog hranjena kože, a da se opet ne sjajim ko' disco kugla preko dana.

      Pozdrav!

      Izbriši
  6. Nažalost kako je kremasta tekstura moja koža bih jako loše reagirala na ovu kremu.. Hvala na recenziju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda mi je drago da sam ti pomogla... Da, ta tekstura je malo zastrašujuća, ali meni osobno nije punila niti čepila pore.
      Hvala ti na komentaru :) i čitanju!

      Pozdrav!

      Izbriši
  7. ja sam probala neku njihovu kremu na nekom sniženju, mislim da je baš bila ova, ali drukčije pakiranje (ne u tubi) i bila mi je dobra, ali opet nije me toliko oduševila da je se opet sjetim, već više onako kupila bi je ako opet bude na sniženju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je ova u startu prepala, ali na kraju je ispala odlična!

      Izbriši
  8. Navodno se viae kod nas nece prodavati...ja sam prosla pola grada i rosa varijante nema nigdje :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, nisam znala. Ne znam zašto toliki proizvodi nestanu s naših polica?!

      Izbriši
  9. Pozdrav zna li netko gdje se mogu i zagrebu kupiti cera di cupra proizvodi osim rosa i bianca kreme? Imam osjecaj da ih vise nigdje nema?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, Majo! Nažalost, nisam sigurna, nisam ih već dugo vidjela, a nedavno mi je jedna cura rekla da ih više nećemo niti vidjeti... Nadam se da je informacija kriva! ;) :)

      Izbriši
  10. Pozdrav zna li netko gdje se mogu i zagrebu kupiti cera di cupra proizvodi osim rosa i bianca kreme? Imam osjecaj da ih vise nigdje nema?

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni su dobre te kreme sada u zimskom periodu kada mi je koža jako isušena.Baš dana sam kupila BIANCA per pelli normali e garasse , mada iskreno nisam primijetila neku razliku između bianca i rosa. Obe su jako hranjive.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Kreme su jako hranjive i idealne za ovaj period, ali meni se ova zaista pokazala odličnom po ljeti. Vraćala mi je kožu u život

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)