utorak, 19. lipnja 2012.

John Frieda Go Blonder šampon i regenerator za kosu


Opet ja na kosi... A što mogu? Nekako mi se činilo da bi bilo dobro da što prije recenziram ove proizvode s obzirom da sam ih spomenula u svojem Semi di lino postu o Diamante maski (klik za link), a osim toga sam i pri kraju s tim proizvodima pa smatram da mogu dati prilično formirano mišljenje.


Kao i svaki puta, napominjem da je mišljenje isključivo moj dojam, nije znanstveno dokazano, ali ga pišem kako bi vam eventualno pomoglo pri odluci za kupnju ovih proizvoda. Ja ima ravnu  i masnu kosu, što sam starija, sve je tamnija, iako je počela od pepeljasto plave, nisam stara, ali ako ovako nastavi, ja neću posijediti, nego ću postati crnka!
Kako sam prilično svijetle puti, nekako mi najbolje stoji plava kosa pa već godinama eksperimentiram s raznim nijansama plavih pramenova.
Svi vi koji imate, bojom tretiranu, plavu kosu, znate koliko je teško održati je zdravom i sjajnom. Moram priznati da meni to uspijeva poći za rukom, ali volim koketirati s različitim proizvodima jer, bez obzira koliko neki proizvod bio kvalitetan, kosa se nakon nekog vremena navikne na njega i on prestane djelovati. Barem je s mojom tako.
John Frieda prozvode počela sam koristiti prije 2 godine i svidjeli su mi se. Tek krajem prošle godine odlučila sam se na kupnju Go Blonder linije koju sam našla u Martimexu jednog petka kada su bili na sniženju 30%. Inače su lako dostupni i viđala sam ih i u DM-u, Kozmu, Mulleru, Bipa-i... S obzirom da im se cijena kreće oko 65 kn po proizvodu, odlučih da je pravo vrijeme za kupnju. Ne, ne traju mi već pola godine, ali ako već neko vrijeme čitate moje postove, znate da ja manje-više sve kupujem kad su akcije pa proizvodi čekaju svoj red. Nisam od onih koji imaju hrpu otvorenih proizvoda, a niti jedan ne potroše do kraja. Ja svoje volim iskapiti do posljednje kapi. Izuzetak su samo oni za koje mi se čini da mi štete. Ti idu ravno u kantu za smeće!

Ovo su solidni proizvodi što se njege tiče. Ja imam puno kose (prilično je duga) i nije je uvijek jednostavno raščešljati. Zbog toga je regenerator uvijek na puno strožem testu od šampona.


ovako ga oglašava proizvođač
sastojci regeneratora
Ovaj regenerator solidno omekšava i njeguje kosu, te olakšava raščešljavanje. U mojim očima to je veliki plus. S druge strane, nisam primjetila da znatnije pomaže pri onome čemu je namijenjen, a to je posvjetljivanje korijena kose. Moj kad izraste, izraste. Pomažu samo novi pramenovi ili preljev. Dakle, ako ga kupujete iz tog razloga, iz mog iskustva, bit ćete razočarani. Možda bolje funkcionira kod osoba koje već u startu imaju svijetliju kosu?

Šampon je dosta lagane teksture, a opet iznenađujuće učinkovit. Dovoljno ga je vrlo malo, čak i za dugu kosu da se dobro zapjeni i odlično obavi svoj zadatak. Formula nije neka totalno inovativna, ali nije loš.



sastojci šampona

E sada... Hoću li ih ponovno kupiti? Ne vjerujem. Dosta su skupi (65 kn za 250 ml proizvoda), a nisu postigli baš "holy grail" status. Kada bih im davala ocjenu od 1-5, bila bi to čista trojka! Nedovoljno da ponovno posegnem u svoj novčanik. A opet, regenerator stvarno nije loš za njegu (bolji nego Alfaparf Diamante maska), ali posvjetljivanje- 0 bodova! Odluka je vaša.
To je to od mene.

Kakva su vaša iskustva? Imate ih? Mislite kupiti?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR

4 komentara:

  1. Citam opis tvoje kose i ne vjerujem: totalno sam se pronasla :) Takodjer svjetloputa, pepeljasto plava koja tamni s godinama, a u ranim 30-im sam 😕😕😕 :/ Koristim JF proizvide iz blonde linije oko godinu dana, doduse, ove za posvjetljivanje oko 3 mj. Primjecujem cak i razliku u boji, ali vjerojatno je i sunce odigralo najvecu ulogu. Ono sto mi se ne svidja je zasicenje koje osjecam, korjen mi se masti vec drugi, treci dan, sto prije nije bio slucaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram se složiti tobom što se mašćenja kose tiče. Ja imam love/hate odnos JF proizvodima. U pogonu i trenutno imam jednu njihovu inačicu, ali sam u stalnoj potrazi za nečim prirodnim, a dobrim.

      Izbriši
  2. ja već par godina ne koristim nikakav balzam ili rengerator, neko vrijeme sam koristila agranovo ulje poslje pranja kose, a ove godine baš niša osim Afroditinog šampona...shvatila sam ako nije pokvareno, ne popravljaj, s kosom da kucnem o drvo ne mučim brigu, ali koža je već druga priča.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja pak imam cijelu vojsku, ali mi je kosa stvarno OK. ;) A za kožu ti ne vjerujem ;) :)

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)