srijeda, 13. lipnja 2012.

Shocking pink.....China Glaze lak za nokte


Upozorila sam vas. Ja pratim neonski trend putem lakova. I......trebalo mi je već zvoniti kada sam vidjela naziv laka, ali ja, plavuša, nisam slušala već sam kliknula onu malu plavu Buy tipku i eto me sada, pišem post.


Ne, ovo nije katastrofalan lak, ali da je lako nosiv, to u svakom slučaju NE. Još sam relativno bijela i ova neonska roza boja mi nije najbolji izbor. Iako je i Lava Lamp koji sam već recenzirala stereo, ovaj ipak odnosi primat među Shocking neonskim lakovima. Jednostavno više zaprepašćuje uz moju boju kože.

Bilo mi je presmiješno kada sam ga neki dan imala na nogama i mama me je vidjela, a prva stvar koju mi je rekla bila je: "Tvoje noge... Ovaj ti je stvarno stereo. Ma mislim nije loš, ali je roz......" Ne znam kako bih to tumačila? Pozivam se na boju svoje kose ;)! Nosit ću ga, ali vjerojatno rjeđe.


Nemojte ga odmah otpisati jer kada sam ja u pitanju, ljudi koji me okružuju jednostavno nisu navikli na tako kričave boje na meni. Ja sam kraljica francuske manikure i neutralnih lakova! Ispravak. Bijah kraljica french-a i neutralnih lakova. Sada koketiram sa "nešto" jačim bojama i to je jednako iznenađenje i meni, i drugima.

Za sve vas koji ste također podlegli trendovima stavljam slike.

jedan sloj bez blica na dnevnoj svjetlosti

Jedan sloj neće biti dovoljan, dva su OK, ali ja tu ne bih stala.

dva sloja, bez blica na dnevnoj svjetlosti

Tri su idealna!

tri sloja bez blica na dnevnoj svjetlosti

S obzirom da je riječ o mat laku, iznad završnog sloja, stavila sam i Seche Vite koji savršeno zasjaji nokte. Možda se moja manikura čini malo packava, ali iskreno, lak sam nanijela na ruke samo za potrebe ovoga bloga jer sam željela da vi vidite boju. Odmah je uklonjen jer, ako ste poput mene u nešto ozbiljnijoj struci ili uredu, ovo bi moglo biti malo pre HEJ! DA TI. TEBI GOVORIM! GLEDAJ MI U RUKE KAD TI GOVORIM!

sa seche viteom bez blica

bolje se vidi s blicem/tri sloja + seche vite

Svakako, riječ je o kvalitetnom laku, odličnom za cure koje će biti na školskim praznicima preko ljeta. Četkica je odlična i lako se njome manevrira, ali morate biti smjeli i znati ga nositi. Nisam sigurna da ja spadam u tu skupinu. Vjerojatno, zapravo sigurno će se šetati plažom sa mnom ovo ljeto, možda ga nanesem i zimi kako bih imala dašak sunca ispod cipela i čarapa koje će me grijati u hladnim zimskim danima, ali mislim da je ljubav između njega i mojih ruku kratko trajala.
Desila se brzo, ugasila još brže i sad samo ostaje jedna uspomena...


Ja sam svoju 14 ml-sku bočicu kupila na Ebay-u. Koštala me 7 $ s poštarinom, dakle cca 43 kune.

Što vi kažete? Jeste li hrabriji? Originalniji? Kako se vama sviđa?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR

2 komentara:

  1. Boje odlične, kvaliteta laka užasna- meni se skida nakon jednog dana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da sam ga ja s vremenom zavoljela. Jaaako! ;)

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)