ponedjeljak, 11. lipnja 2012.

SEMI DI LINO DIAMANTE ILLUMINATING maska za kosu (ALFAPARF MILANO)

SEMI DI LINO DIAMANTE ILLUMINATING MASK (ALFAPARF MILANO)


Namjerno pišem cijeli naziv jer na kutiji ima sto oznaka tako da znate o kojoj se radi. Generalno, ja inače volim Alfaparf proizvode pa sam iz toga razloga kupila i ovu masku. Imaju odlične boje za kosu, a svojevremeno je moja frizerka rabila i njihove preparate za njegu. Stoga ne čudi (barem kada sam ja u pitanju), da kada sam ugledala njihove proizvode na policama Kozma, tu malenu kutiju obasjala je svjetlost, a u pozadini je zbor pjevao Aleluja... Znam, nisam baš posve normalna, ali - It's OK ;). Uglavnom, proizvodi koje je ona koristila bili su odlični pa je tako pala odluka da trebam probati i ovu masku.


U moju obranu, nisam je odmah kupila jer mi se cijena od 200+ kn za 200 ml proizvoda nikako nije svidjela, pa odlučih prvo potrošiti masku koju sam imala kod kuće. U međuvremenu, Kozmo je snizio cijenu ove maske na 150 kn (mislim da je sniženje cijene trajno jer je tako već nekoliko mjeseci, iako stoji i stara cijena koja je prekrižena i piše akcija), bila je i Kozmo srijeda sa sniženjem od 30% na proizvode za kosu, onda sam još i iskoristila svojih 15% popusta na ukupnu kupnju i cijena je bila već puno privlačnija. Kao što vidite, ja prilično pratim sva sniženja i akcije jer, bez obzira što volim kozmetičke proizvode, uvijek mi je veći gušt ako ih kupim po povoljnijoj cijeni.


I iskreno, drago mi je da je to bio slučaj. Ova maska nije loša, neće štetiti kosi, ali neće niti napraviti nešto posebno za nju.
U uputama piše da se nanosi na opranu i vlažnu kosu, treba je nanijeti obilno i ostaviti da djeluje oko 5 minuta, zatim iščešljati i isprati mlakom vodom.



Za početak, neobične je strukture. Nekako je želatinasta.


Kada se nanese na kosu, nemam osjećaj da je "teška", ali kosa se ipak nešto brže zamasti poslije nje. Ja je stavljam pretežno na vrhove, a s ono malo proizvoda koji mi ostane na rukama prođem i po vlasištu. Znam da to može zamastiti kosu, ali s obzirom da svoju kosu bojim, meni je nekako najzamršenija pri tjemenu pa trebam regenerator ili masku. Najčudnije od svega je, što ova maska uopće ne pomaže pri raščešljavanju, a meni je to imperativ jer imam osjećaj da na taj način njeguje i štiti vlas. Češalj nimalo lakše ne prolazi kroz kosu (a to govori osoba koja nema suho vlasište, nemam niti naznake kovrča koje bi eventualno mogle otežati raščešljavanje). Kosa je kada se osuši sjajna, ali sjajna kao kod beachy, pomalo razbarušenog zdravog looka, a ne ona sjajna, glatka iz reklama.
Moj je zaključak da je kosa lijepa (oprana i sjajna), ali ne i osobito njegovana, što je prema mojem mišljenju vrlo bitno kada su maske u pitanju.
Svakome svoje, ali ja osobno očekujem više od proizvoda ovoga cjenovnoga ranga. Nije nimalo učinkovitija od regeneratora (ja trenutno koristim John Frieda Go Blonder) koji košta 2,5x manje (u odnosu na cijenu od 200+ kuna), pa jednostavno ne vidim svrhu?!

Osobno, ne mogu reći da je proizvod katastrofalan, ali ako koristite masku kako bi nahranili svoju kosu, ova neće puno pomoći. Taj sjaj dijamanata je prisutan, ali kao što rekoh, nije frapantno uočljiv.

Osobito sam razočarana jer ju je tvrtka tako oglasila da sam očekivala čuda:
Nova dimenzija sjaja...ekskluzivna kombinacija unikatnog sjaja iz ekstrakta sjemenki lana u kombinaciji s luksuznim sjajem dijamanata. Visoko koncentrirani karite maslac obogaćen kristalima dijamanata duboko hrani suhi, tretiranu kosu, ostavljajući je mekom, sjajnom i podatnom za rasčešljavanje. Omekšava korijen kose, čineći vlas mekom, sjajnijom i lakšom za rukovanje.

MOJ KOMENTAR: Moš' mislit'?! Ja nemam suhu kosu, a niti mojoj nije mogla pomoći!


Moja maska će se definitivno potrošiti, ali neće opet naći put do moje kupaonice. Što je bilo, bilo je.

Moj prijedlog bi bio da je preskočite.

Što vi kažete? Jeste li je probali? Kakva su vaša iskustva?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)