ponedjeljak, 4. lipnja 2012.

VOLIM LUSH....LUSH LOVE LETTUCE maska za lice


Ja....volim Lush.
Ja.....volim Lush Love Lettuce masku za lice.
Ja...NE volim ponedjeljak pa sam nekako to željela ublažiti jednim postom punim ljubavi i tako se odlučih za svoju "VOLIM LUSH" rubriku.
Nemojte me krivo shvatiti, sigurno će biti recenzija njihovih proizvoda koji me nisu oborili s nogu, ali ne danas. Danas ću recenzirati Love Lettuce svježu masku za lice, i ovdje nema mjesta za pogrde, barem ne što se mene tiče.


Najveći krivac za moju opčinjenost Lushevim maskama za lice je Cupcake koju sam već recenzirala pa ako želite pročitati taj post samo kliknite na Cupcake za link. Već prilikom kupnje te prve maske prodavateljica me je nagovarala da dam priliku Love Lettuce, ali jednoj ljubiteljici čokolade ipak je prevagnula Cupcake. Nakon što me ona oduševila, odlučih nastaviti u revijalnom tonu i probati i ovu "salatu". I...znate što? I u svijetu maski za lice, salata se pokazala kao bolji izbor. I dalje obožavam Cupcake, ali ona je više usmjerena na smirivanje upalnih procesa, što mi samo ponekad treba. Love Lettuce je primjerenija mojoj koži jer dubinski čisti pore, što mi je nužno. Ipak, i jedna i druga naći će svoje mjesto u mom hladnjaku opet, i opet, i opet, i tako to nekoliko puta.


Love Lettuce je abrazivnija jer u sebi ima sitne čestice badema koje služe za piling kože.
I na Lushevoj stranici, a i različitim recenzijama, pročitala sam da maska ima blagi miris lavande. Ja moram priznati da mene miris nije podsjetio na lavandu već na alge. Nekima će se to sviđati, neki će od njega pobjeći, no mene osobno to veseli jer me podsjeća na kozmetičke tretmane koje sam  prolazila kao tinejdžerka kojoj je koža buknula. Na moju sreću, mama me je odmah odvela dermatologu i kozmetičarki koji su to riješili u roku 2,3 mjeseca tako da nemam nekakve traume što se prištića i akni tiče, a niti ožiljaka na koži koji bi me podsjećali na to razdoblje. HVALA MAMA! Sjećam se tog mirisa... Uglavnom, alge su mi pomogle tada, a pomažu i danas. Možda je osjećaj i subjektivan, ali ja nakon ove maske imam osjećaj da mi je lice čisto, zategnuto i dezinficirano.


Po mojem mišljenju, ova je maska za normalnu i masnu kožu, za suhu ne znam bih li je preporučila jer bi možda bila preabrazivna. Ukoliko imate suhu kožu i probali ste je, molim vas da napišete svoje dojmove. Za moju masnu kožu, ovo je savršeno!!!

Lush ovu masku predstavlja na sljedeći način:
Maska za lice koja dubinski čisti pore upijajući nečistoće sa kaolinom i fullerovom zemljom i uklanja površinski sloj mrtvih stanica s mljevenim bademima. Otopina agar agar alge puna je minerala koji će se upiti u vašu kožu, a hranjivo bademovo i balansirajuće lavandino ulje pomoći će održavanju ravnoteže pri lučenju sebuma. Nanesite na čistu kožu. Ostavite da djeluje 5 (do 10min) i vlažnim prstima izmasirajte- naročito područje T zone prije nego ju isperete toplom vodom. 

Prema mojim već iznesenim dojmovima, vidljivo je da se ja slažem s njihovim tvrdnjama. Ja masku nanosim na čisto lice i ostavim je da djeluje oko 5 minuta, a zatim je isperem toplom vodom. Obično ju stavljam navečer. Ako se kupate, preporučam da bilo koju masku nanesete za vrijeme kupanja jer su pore otvorenije zbog tople vode, prije i jače će upiti sve djelotvorne sastojke pa će i učinak biti bolji. Kod ove sam maske primjetila da ujutro još znam imati malo zelenog traga na blazinici kada lice čistim losionom, ali ništa spektakularno. Ovako na licu nije vidljivo.

S obzirom da je maska napravljena od svježih sastojaka, treba je čuvati u hladnjaku. U Americi svi pričaju da Lusheve maske traju 2 tjedna no kod nas nikada nisu napisani tako kratki rokovi trajanja, niti sam primjetila da mi se maske kvare ili mijenjaju strukturu. Ja ih ne potrošim u roku od 2 tjedna jer ih nanosim 1x tjedno. U posudici od 75 g imate proizvoda za oko 8 nanošenja. Dakle, meni traju prilično duže i djeluju.

SASTOJCI:
kaolin, med, fulerova zemlja, glicerin, bademovo mlijeko, mljevene ljuske badema, lavandino ulje, klorofil, miris, agar agar alge

Cijena maske je 59 kn za 75g proizvoda i za mene je to pristojna cijena, osobito uzimajući u obzir broj aplikacija. Nisam sigurna može li se naručiti internetom, ali naći ćete je u svim Lushevim prodavaonicama. Ne bacajte posudicu nakon što potrošite masku jer Lush reciklira svoju ambalažu pa ako donesete određen broj njihove ambalaže možete izabrati besplatan proizvod. Mislim da je riječ o pet posudica, ali provjerite u svojoj prodavaonici.

Odlučite li se posjetiti neki od njihovih dućana obratite pažnju na peticiju koja je u tijeku, a koju je Lush pokrenuo zajedno s Humane Society International protiv testiranja kozmetike na životinjama. Hvale vrijedna inicijativa!

Nisam ni na koji način povezana s Lushem i svi su proizvodi kupljeni.

Što vi kažete? Probali? Zainteresirani? Kupujete?

Pišite mi...


LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)