srijeda, 16. svibnja 2012.

VOLIM LUSH....LUSH CUPCAKE maska za lice


Moja ljubav prema Lushu i njihovim proizvodima traje već dugo. Pretpostavljam da oni koji još nisu isprobali njihove proizvode samo prijeko gledaju jer ako niste ušli u dućan, izvana se zaista čini kao da se unutra uopće ne bi snašli. Ne brinite! Ne znam kako biraju zaposlenike, ali uvijek su ljubazni, puno znaju o proizvodima i njihovim značajkama pa će vam bez problema preporučiti nešto baš za vaš tip kože. I ne. Nisam ni na koji način povezana s Lushem, samo sam vjerni kupac.

Moja fasciniranost se do nedavno odnosila samo na njihove pjenušave kupke, točnije Bubble bars. Moj propust, rekla bih. Ne zato što nisu dobre, neke od njih su savršene i dobit će svoj vlastiti post, već zato što se s jednom pločicom možete okupati 2-3 puta (ovisno o veličini i gramaži), a cijena je prilično paprena (37,80 kn- 45,10 kn za 100 g proizvoda).
Do novog razvoja događaja došlo je za vrijeme Korizme, kada sam se ja odrekla slatkog. Ušavši u dućan privukao me miris čokolade. To je bila Cupcake maska. Njen sastav i svojstva djelovanja definitivno su me nagovorili da je kupim. Dolje stavljam slike i znam da izgleda, u najmanju ruku, neobično, ali odlična je za lice!



Ovo je Lushev opis:
Čokoladnim mirisom i svježim sastojcima uspjeli smo nadmašiti maštu i ostvariti želje. Ljekovito blato, antiseptično je i vrlo pročišćavajuće također ima antibakterijsko djelovanje. Kakao maslac omekšat će kožu i vratiti joj vlagu, a ulje metvice umiriti i stegnuti pore, te umanjiti osjetljivost kože. Idealna poslastica za mladu ili zrelu kožu sklonu prištićima, bili vi u dobi od 9 ili 99. 

Kada sam malo istraživala internetom, vidjela sam da Lush UK i USA ovu masku najviše predlažu tinejdžerima. Ja nisam u toj dobnoj skupini niti imam problema s aknama, ali imam masnu/mješovitu kožu i pore koje treba držati pod  kontrolom, a povremeno (čitaj oni dani u mjesecu) trebam srediti i kakav prištić. Znači, ja sam ova skupina 99 ;). Za mene ova maska jednako savršeno funkcionira.

SASTOJCI:
rhassoul blato, gel lanenog sjemena, glicerin, kakao prah, kakao maslac, svježa paprena metvica, apsolut vanilije, ulje sandala, infuzija metvice, talk, miris (na Lushevoj stranici možete kliknuti na svaki od ovih sastojaka i saznati kako djeluju i za što su najprikladniji- cool, zar ne?)
 Osim toga, ovaj proizvod je prikladan i za vegane (respect).


Masku treba nanijeti na suho i očišćeno lice, ostaviti je da djeluje 5-10 minuta, a zatim isprati toplom vodom. S obzirom da je napravljena od svježih sastojaka, najbolje ju je čuvati u hladnjaku.

Meni se ova maska toliko svidjela da sam kupila i drugu. Dokaz stavljam dolje :).


Kao što rekoh, meni se ova maska jako sviđa počevši od mirisa koji me privukao, preko umirujućih i antiseptičkih sastojaka, pa sve do toga kako mi se koža ponaša nakon nje. Da, zasigurno bi bila odlična za tinejdžere, ali je primjerena i za one koji to nisu, ali im koža to koji put zaboravi. Rekoh, ja nemam akne, ali povremeno crvenilo ili koja pobunjena pora  su pod nadzorom zahvaljujući ovoj maski. Trenutno sam na drugoj posudici ove maske, a zatim ću napraviti pauzu jer ne volim da mi se koža previše navikne na neki proizvod, nego je stalno držim u neznanju tako da ne zna što može sljedeće očekivati. U jesen će se opet naći u mom hladnjaku.
Ova me maska uvjerila da probam i druge Lusheve maske za lice i iskreno, svaka ja bila savršena! Recenzije slijede, a za sada samo pretpremijera...

u malim posudicama su BIG šampon i Ayesha maska za lice

Cijena ove maske je 59 kn za 75g. U Lushu će vam reći da je to za 7-8 upotreba. Ja imam za 8x, s time da nisam štedljiva kada je nanosim. S obzirom da je maska napravljena od svježih sastojaka, preporučam da budete redoviti s njenim nanošenjem jer se brže kvari od proizvoda koji u sebi imaju konzervanse. Mislim da se kod nas može naručiti online, ali ako je jako vruće, ne bih to preporučila jer riskirate da se pokvari tijekom slanja. Ako netko radi u Lushu i zna da tome nije tako jer imaju posebne tehnike očuvanja svježine, neka me ispravi.
Lush je ekološki osvještena tvrtka koja koristi reciklirani papir i reciklira svoju ambalažu. Ako kupite njihove proizvode koji dolaze u različitim kutijicama i bočicama, raspitajte se uzimaju li natrag svoju ambalažu u zamjenu za neki besplatan proizvod. Vani im je takva praksa, mislim da je isto i kod nas, ali provjerite. Ja ću učiniti isto pa u nekom od svojih sljedećih "Volim Lush" postova napišem što sam saznala.

Do tada da čujem vas? Kupujete li u Lushu? Što biste preporučili? Kakvi su vaši dojmovi? Jeste li probali ovu ili neku drugu masku? Jesam li vas zainteresirala?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR

 P.S. Odlučite li se posjetiti neki od njihovih dućana obratite pažnju na peticiju koja je u tijeku, a koju je Lush pokrenuo zajedno s Humane Society International protiv testiranja kozmetike na životinjama. Hvale vrijedna inicijativa!

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)