utorak, 22. svibnja 2012.

WET N WILD - Comfort Zone

Wet n Wild- Comfort Zone druga je paleta iz njihove Color Icon linije s osam sjenila koju sam ja kupila. Ako nekoga zanima moja recenzija Petal Pusher-a, stavljam link: http://beautyandbrains007hr.blogspot.com/2012/05/wet-n-wild-petal-pusher.html . Blue had me at hello me nije privukla pa je izostala s moje shopping liste.


 Paleta sadrži 8 sjenila, 4 neutralne zemljane nijanse i 4 zelene nijanse koje su oni stavili u "zonu udobnosti/sigurnosti", ali nisam sigurna da bi zelena baš za sve predstavljala sigurnu nijansu. Kao i u Petal Pusheru (PP- da skratimo priču), niti ova paleta nema mat nijansu, sve su sjajne i satenaste. Po mojem mišljenju barem jedna topla mat svjetlosmeđa fali.
Isto kao što sam to učinila i s PP-om, prije formiranja mišljenja isprobala sam kako izgleda makeup izrađen prema njihovim uputama. Na sjenilima je jasno utisnuto kamo koja boja ide. Moram priznati jako lijepo! Na poleđini također ima 4 prijedloga za Sweet, Flirty, Dramatic i Wild look. Naravno da sam se bacila i na kreiranje vlastitih opcija koje su također odlično ispale, ali sam ubacila i tu mat smeđu nijansu koja ovdje meni fali.


Stavljam i popis sastojaka za sve zainteresirane, iako je on isti kao i kod Petal Pushera.


  Sva su sjenila odlično pigmentirana. Osobito me iznenadila eyelid boja na zelenoj strani, bila sam oborena s nogu! Tamnije nijanse su jako pigmentirane tako da treba lagano pojačavati intenzitet boje jer ako odmah krenete odlučno, mogli bi se neugodno iznenaditi. Meni je najsavršenija eyelid nijansa sa smeđe strane. Riječ je o sjajnoj rozo zlato nijansi koja je trenutno apsolutni hit! Kada bih sada slikala svoju paletu, to bi bilo i jasno vidljivo jer ona kod mene više nema utisnutog natpisa. I ostale nijanse sa smeđe strane su veoma lijepe i pigmentirane. Highlight (browbone) je odlična i upotrebljiva za većinu lookova, barem za nas koji težimo neutralnom, naked, dnevnom looku.
Zelena strana je također hvale vrijedna, ali ja trenutno nisam u tom zelenom raspoloženju. Nekako mislim da će ta strana više ljubavi dobiti u jesen. Iako, eyelid nijansa će se još sigurno koji put prošetati gradom u mojem društvu. Browbone nijansa djeluje neobično, ali odlično se uklapa u taj zeleni izgled. Ona me je dosta iznenadila jer se u pakiranju činila siva i bla...

dnevna svjetlost/ bez blica

s blicem/ nijanse su puno vjernije

 Osobno, nisam iskusila da se truse. Nanosila sam ih Sigminim kistovima i uvijek prije nanošenja lagano otapkam kist kako bih se riješila eventualnog viška sjenila. Ova su sjenila toliko pigmentirana da ne preporučam previše trljanja kistom po njima. Ono što stavite na kist, bit će vam dovoljno za cijeli kapak.

swatchevi bez baze/primera ispod

BROWBONE:
Lijevo- zlatna/boja kože satenasta nijansa solidne pigmentacije
Desno- visoko pigmentirana highlight nijansa, mekša na dodir, intenzivnije zlatne boje, sjajnija, može biti i boja za kapak za neki blaži look (malo me podsjeća na nijanse iz Diorove linije proljetnih paleta)
EYELID:
Lijevo- prelijepa rozo zlato nijansa, sjajna s mrvicu bakra u sebi, visoko pigmentirana, mekane strukture, jako se lijepo nanosi, odlična za svakodnevnu šminku, nosiva
Desno- zlatno zelena, satenasta boja, FENOMENALNE pigmentacije, meka i lako se nanosi
CREASE:
Lijevo- smeđa sa zlatnim, satenasta, dobre pigmentacije, mekane strukture
Desno- dobro pigmentirana, ali malo suha i kredasta nijansa, siva sa zelenim odsjajem i sitnim zlatnim česticama u sebi
DEFINER:
Lijevo- mekana struktura, VISOKO PIGMENTIRANA smeđe-bakrena nijansa, PRELIJEPA, slična crease smeđoj nijansi iz Petal Pushera, ali još čokoladnija i bogatija
Desno- smeđe-crvena-zelena nijansa, ovisi o kutu gledanja i padu svjetlosti, više dimenzionalna, pigmentacija tako-tako, postiže se boja iz palete s više nanosa, podsjeća na Label whore od Too Faced-a i na MAC Club, ali je lošije pigmentacije

lijevo- Petal Pusher, desno Comfort Zone

Too Faced- Label Whore

Wet n Wild verzija

lijevo- TF, desno- WnW

Cijena palete u SAD-u je 5$. Nama ju je malo teže nabaviti po toj cijeni jer uvijek plaćamo poštarinu. Treba biti jako oprezan. Ja sam je kupila na ebay-u i prošla relativno dobro s obzirom na broj i kvalitetu sjenila. Ako uspoređujem njenu cijenu na njihovom tržištu, pokradena sam :). A opet, kada bih uspoređivala naše cijene za kozmetiku prihvatljivijeg cjenovnog ranga (mislim na kozmetiku dostupnu kod nas), super sam prošla jer je kod nas teško kupiti paletu od 8 sjenila za 45/55 kuna, odnosno, kada je moguće, smatrali bismo da smo dobro prošli. Vi ste ti koji trebate procijeniti i odvagnuti.
Dobra stranica za američke drugstore proizvode, koja prodaje i Wet n Wild, je  www.nonpareilboutique.com . Nisam ni na koji način povezana s njima, ali mi se sviđa ponuda proizvoda. Za drugstore rang su povoljniji nego za skuplju šminku. Poštarina je relativno dobra, odnosno, ako kupite cca 4 palete koštat će vas oko 10-12$. To podiže cijenu proizvoda. Također, bitno je obratiti pažnju na akcije koje često imaju. Ja sam kod njih kupila Milani rumenila koja su bila snižena pa su me s poštarinon koštala koliko bi me koštala u SAD-u. Da, znam. Zbunjujuće?! No, kada kupujete online imate izbor i dobro je malo proučiti po internetu prije nego što kliknete onu magičnu Buy tipku. Potražite i aktualne kupon kodove jer se može desiti da shipping bude besplatan! Dakle, istražujte! Moram ih pohvaliti što se tiče brzine jer su proizvodi bili kod mene za 10-ak dana. Sve je bilo dobro upakirano, dovoljno zaštićeno i netaknuto kada je stiglo k' meni. Još mi jedan paketić treba stići, njega čekam oko 2 tjedna i nadam se da će sve biti u redu. Ukoliko bude ikakvih komplikacija, znat ćete!

Znači, paleta zaslužuje svu pažnju koju dobiva. Cijena je savršena za SAD, za nas dobra, ali mene uvijek boli kada vidim koliko je kozmetika generalno povoljnija preko bare.
Ako volite zelene nijanse, a najviše nosite zemljane tonove, ova će paleta za vas biti san snova. Zelene su sve jako decentne, no ne na uštrb svoje pigmentacije i uživat ćete u njima. Zemljane nijanse su krasne i također će vas dobro služiti.
Ako ste zrelije dobi i više volite mat nijanse, ovu paletu preskočite jer ih u njoj nema. Ako jako volite šminku i u svojoj kolekciji imate mat nijanse koje možete kombinirati, kupite je. Cijena nije pretjerana.
Ako ne volite nositi zelene, preskočite je! Možda sam brutalna, ali Wet n Wild općenito ima krasnih paleta i u trio linijama tako da ne vidim svrhu zašto kupovati paletu od 8 sjenila radi 4 smeđe nijanse kada za 1/2 cijene možete naći njihova tria s jednako savršenim nijansama. Ja ću recenzirati još nekoliko Color Icon paleta pa možda među njima nađete nešto za sebe.

Nadam se da sam pomogla!

Što kažete? Kupujete ili ipak ne? Kako vam se sviđaju nijanse?

Pišite mi...


LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)