subota, 12. siječnja 2013.

Balea suhi šampon (plavi)

I evo nas opet u carstvu suhih šampona na mome blogu. A što ćete? Kada imate masnu kosu poput mene i postanu vam dostupna ovakva brza rješenja, jednostavno je teško odoljeti... Da se razumijemo. Ja imam stvarno super kosu i bila bih zaista nezahvalna kada bih se puno žalila na nju, ali je problem u tome što mi prvi dan kosa izgleda bajkovito, a drugi dan....ne tako bajkovito (blago rečeno).  Korijen kose vrlo mi se  brzo masti pa već drugi dan nakon pranja izgledam neuredno, odnosno kosa mi izgleda, kako bi to moja M. rekla- masnjikavo... S druge strane, ne želim je prati svaki dan jer to nije zdravo (iako, i to sam činila) pa sve češće posežem za ovakvim proizvodima.

Koncept je sličan starom triku s bebi puderom. Za početak morate počešljati kosu i protresti bočicu, a zatim uzimati pramenove kose i sprejati ovaj proizvod na korijen kose s udaljenosti oko 20 cm. Znam da zvuči malo ko' znanstvena fantastika, ali kužite sistem. Zatim treba pustiti kosu da se osuši od proizvoda (nije mokra, nego jednostavno da se proizvod upije), eventualno istrljati ručnikom (što ja s ovim proizvodom nisam trebala činiti), ponovno počešljate i to je to. Vaša kosa bi trebala biti osvježena za još jedan dan. Hm... No, je li to uistinu tako?

Pa..... Na ovom proizvodu sličica je plave/svjetlije kose, ali nigdje nisam vidjela da je proizvod namijenjen isključivo plavušama. Što se tiče ostavljanja traga na kosi, ovo nije proizvod koji će vas jako namučiti, barem što se toga tiče.Možete, za svaki sluačj staviti ručnik na ramena da ne zaprljate odjeću, ali ja to radim u ogrtaču pa zanemarujem ručnik, a na ogrtaču (crvenom) nisam primjetila bijele tragove od ovoga šampona.
Također, kao i svi suhi šamponi do sada, i ovaj meni ima bljakast miris. Ne sviđa mi se nimalo, ali prednost mu je u tome što se taj miris ne zadržava na kosi.Po tome pitanju pola plusa.
No, kada dođemo do najvažnije stvari- svježine, pa, ne bih baš rekla. Ovaj suhi šampon može vam pružiti još koji sat svježine, ali moj vam je savjet da kosu zavežete u rep. S masnom kosom drugog dana on se, jednostavno, ne može nositi. I pritom zaista mislim na samo otežanu kosu, a ne "rezance". Ja ga osobno više ne bih kupila.


Inače, ovaj "šampon" možete pronaći u DM-u, a pakiranje od 200 ml košta 19,90 kn ($3.50, 2 GBP, 2.50 Eura). Moram priznati da sam se ja pomamlia za cijenom, a kako inače volim Baleine proizvode. morala sam ga probati. Dosta dugo mi je trajao, ali najvjerojatnije zato što sam uvidjela da velike svježine od njega nema pa sam ga samo malo stavila na sam korijen i kosu vezala u rep. Iako na ambalaži obećavaju volumen, ja i volumen smo se očito mimoišli?! S ovim proizvodom ga definitivno nije bilo, a što se svježine tiče, ona je kao naprimjer kod osoba s normalnom kosom koje kosu nisu oprale već par dana pa im se sada počela prljati. Dakle, svježina u punom smislu riječi, također 0 bodova.

Sastojci:
butane, propane, aluminium starch octenylsuccinate, alcohol denat, aqua, disteryldimonium chloride, isopropyl alcohol, parfum.

S obzirom da sam ja već isprobala dosta suhih šampona, odlučila sam sa svakim novim raditi svoju listu najboljih, pa evo moje sadašnje liste:
1. Batiste blush suhi šampon- do sada apsolutni favorit i za volumen i za svježinu, jedino nisam oduševljena mirisom; ovaj Balein se s njim uopće ne može usporediti
2. Syoss anti grease suhi šampon mi je bio očajan radi mirisa, u postu objašnjavam kako i zašto, a djelovanje mu je bilo blaa... U tu ću kategoriju staviti i ovoga (Baleinog) jer mu je djelovanje isto blaa.., možda je Syoss mrvicu bolji, ali ovaj ne smrdi toliko pa dijele status.

Ipak, nemojte u isti koš staviti i drugi DM-ov suhi šampon iz Trend it up linije (mislim da se tako zove) koji će također dobiti svoj post pa o njemu nešto kasnije.
Za sada toliko.

Ugodna vam subota!

Posegnete li i vi kada za ovakvim proizvodom?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR


2 komentara:

  1. ja sam probala batiste, syoss i schauma. i schauma mi je definitivno najbolji ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OOooo super! Još jedan za dodati na listu. Moram te pitati kakav mu je miris? Trenutno imam ovaj drugi od DM-a, još sam u fazi boljeg upoznavanja, ali za sada djeluje obećavajuće. Svakako kupujem Schaumu...

      Pozdrav!

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)