utorak, 30. listopada 2012.

Batiste Blush dry shampoo (je li netko za suho pranje kose?)



Iako riskiram da si ljudi počnu postavljati pitanje: "Zašto jednostavno ne opere tu kosu?", ja ću ponovno recenzirati jedan šampon za suho pranje. Moje dojmove o Syoss šamponu za suho pranje kojeg sam prvog isprobala, možete pročitati- ovdje.

Ne znam kako vi, ali ja sam se jako iznenadila kada sam vidjela Batiste na policama DM-a. Otkrila sam ga tek prije nekih mjesec i pol dana (i to u DM-u u sklopu Mercatone-a u Lučkom) i od tada ga nisam nigdje drugdje vidjela. Kada sam ga kupila imao je svoju posebno izdvojenu policu na kojoj su se nalazile dvije verzije. Roza (koju sam, oh iznenđenja, ja kupila) i smeđu verziju. Obje prekrasne limene bočice u cvijeću. Malo me iznenadilo što je razlika u cijeni između ta dva proizvoda bila znatna. Točno 10 kuna više koštala je smeđa limenka. Mislim da je namijenjena za brinete, ali nisam 100% sigurna. Uglavnom, ovaj moj rozi malac koštao je 29,90 kuna, a smeđi brat 39,90 kuna, s time da je ta cijena bila još dodatno zacrvenjena kao da je na akciji pa postoji mogućnost da je početna cijena još viša. To nije znanstveno dokazano, ali željela sam da znate. U limenoj bočici dobivate 200 ml/6.73 fl.oz. proizvoda. To će vam biti za minimalno 6 puta. Moja procjena bazira se na mojoj kosi koja je već prilično duga (do ispod lopatica) i gusta. Znam, nije da ga nanosite na cijelu kosu, ali dužina ipak čini razliku. Ja ga imam za još oko 2 puta. Znači, proizvoda ima dovoljno za 6-8 aplikacija na dugu kosu. Nisam spomenula, ali riječ je o spreju.


Kosu prvo treba dobro počešljati, a bočicu protresti te proizvod nanijeti uz korijen kose s udaljenosti od oko 30 cm (tako oni pišu). Vrhovima prstiju izmasirati vlasište i ostaviti nekoliko trenutaka, a zatim ponovno počešljati i to je to.
Neki suhi šamponi znaju biti pogubni za garderobu (osobito tamniju), ja s ovim to nisam primjetila, no za svaki slučaj možete ispod kose staviti ručnik.
Kao što rekoh, ja sam plavojka pa nemam puno problema s bijelim tragom na kosi. Moram reći da meni ovaj šampon dodaje volumen i lagano posvjetli korijen, ali taman koliko treba. Moguće je da bi kod tamnije kose ostajao trag, ali tome osobno ne mogu posvjedočiti.


Ovakav proizvod odličan je za one koji imaju masniju kosu. Ja, prekrasnu lepršavu kosu imam samo jedan dan. Već drugi dan nakon pranja, ona se sirota totalno snuždi i objesi, onda ide ili u rep ili posegnem za ovim malcem. Ovo je idealno rješenje jer iako sam to znala činiti, svakodnevno pranje kose nije nimalo zdravo.
Ono što je mene jako iznenadilo je to da ovaj šampon uistinu čini golemu razliku jer moju kosu osvježi ne za samo još jedan ekstra dan, već ta svježina ostaje 2 dana. Ako dan poslije sprejanja stavim kosu u rep, ona izgleda prekrasno. Kao da sam svježe opranu i lepršavu kosu odlučila zauzdati. Kao....tak' se nosi....
Ne svrbi me glava od njega i nemam neki čudan osjećaj. Što god je u njemu, dobro upija višak masnoće, i što je bolje, takvo djelovanje traje.


Ajmo sad na miris. Syossu sam najviše zamjerala miris... UGh!!!! I sad mi je slabo kada ga se sjetim... Ovaj miris nije tako intenzivan i ne postaje alkoholan. Je li meni ugodan? Ne. Nisam luda za njim, ali je podnošljiv. To je neka lagana cvjetna inačica koja mene osobno ne impresionira, ali sam na svoje veliko iznenađenje dobila dosta komplimenata da mi kosa miriše tako svježe.... Eh, kad bi samo znali?!
Da mi taj miris ne ide pomalo na živce, rekla bih vam trčite u DM. Ovako mu dajem veeeliki plus, ali tražim dalje. Da, ponovno ću ga kupiti dok ne nađem nešto mome nosu ugodnije.
Nadalje, ovaj šampon dodaje dosta volumena pa kosa izgleda kao da je isfenirana. Ali onako, stvarno. Ja sam plavuša pa kada stavim taj šampon i imam tamniji smoky eye, odmah se sjetim Pamele Anderson, ali ne inačice iz Baywatcha već iz nekog glupog filma kojemu se ne sjećam imena, ali ona podivlja svaki puta kada joj netko kaže "Baby"- "DON'T CALL ME BABY!!!"


I zaključak je da je ovaj proizvod definitivno vrijedan spomena u pozitivnom smislu. O njemu sam slušala i čitala jako puno od stranih youtuberica i blogerica. No, što je najsmejšnije, one ga ne stavljaju u vrh takvih proizvoda što samo dokazuje koliko smo mi još iza njih. Ne samo da je izbor veći, već su i cijene komične u odnosu na nas. U startu im je dohodak veći, bez obzira kojim se poslom bave, a što god prime u ruke, ja se uvijek čudim. Pa kak'? Kak' je moguće da je ista stvar toliko jeftinija. Da ne odem sada u totalno krive vode, ostavljam vas s pitanjima...

 Što vi kažete? Probali? Vidjeli?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR

4 komentara:

  1. Meni u principu ovi šamponi za suho pranje služe samo da "osvježim" kosu tokom dana...tanka je i brzo se masti pa mi ovakvo nešto dobro dođe kada sam čitav dan u điru a moram biti po ps-u :D!
    Naravno, radi se o čistoj kosi jer kada je masna na meni ovo ne djeluje niti malo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj... Uvijek me iznenadi i oduševi koliko drugačije proizvodi djeluju na nas.
      Žao mi je kaj se mučiš jer sam i sama u stalnoj borbi s kosom. Mislim super je i zdrava, ali tako lako iz glamurozne prelazi u samo muroznu... Kužiš što želim reći?! Volim da je onako lepršava i svježa, ali ko' što rekoh, to je kratkog vijeka. Ovaj mi je proizvod stvarno dobar i djeluje, posebno zato što je pokušavam što rjeđe prati. Ako ti naiđeš na nešto za HG status, MOLIM te, piši! Znaš da čitam svaki tvoj novi post tako da ću sigurno vidjeti.

      Pozdrav!

      Btw,nisam komentirala tvoj dvomjesečni haul jer sam još uvijek u transu. Jedva čekam detaljnija izvješća.

      Izbriši
  2. koristila sam ga i meni je isto taj miris bio ubitačan... ali mislim da ću ga kupiti opet jer me izluđuje upravo problem koji ti navodiš, kosa drugi dan nije zapravo masna, ali nekako ćućne :zubo: ovaj sprej ju baš lijepo digne, tako da mislim da ću pregrmit odvratan miris. bar dok ne čujem za bolju zamjenu.
    imala sam i syoss, ali iscurio je nakon par dana, kao da pušta negdje, definitivno je nemoguće da sam ga cijelog potrošila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E, ja ne znam kaj je s tim šamponima za suho pranje? Meni je ovaj još super naspram Syossa (njemu definitivno ide Oscar)! Također, ovaj mi je puno bolji po načinu rada i zaista dodaje volumen (barem meni), ali i ja tražim dalje.
      Super mi je što "čujem" i tuđe dojmove. Ako nađeš koju inačicu koja ti se učini apsolutno savršenom, javi.

      Pozdrav!

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)