srijeda, 24. listopada 2012.

Smart Girls Get More lak za nokte, broj 72


Ovaj sam post obećala još za vrijeme ljeta, ali nekako nisam mogla sjesti i napisati tu recenziju. Ali da vas ne gnjavim puno sa svojim unutarnjim borbama, evo ga.

Ovaj me malac dobro namučio. Za početak, slika nimalo ne dočarava koliko je ovo lijepa nijansa u bočici. Ne vidi se ni njegov decentan sjaj, niti male čestice "zlatne prašine", ta predivna nježna nijansa boje marelice, ništa. Slika u ovome slučaju ne govori više od tisuću riječi. Nekoliko puta sam ga škicala prilikom kupnje lakova iz ljetne kolekcije (čije recenzije možete pročitati ovdje- žuti br. 47, ovdje- narančasti br. 48, iiiiii ovdje- zeleni br. 55).
Inače, ove lakove možete pronaći u DM-u, dolaze u maloj bočici od 5,5 ml i koštaju 11,90 kuna.

na ovoj se slici bolje vide posebnosti ovoga laka
Četkica je mala, ali solidna i njome nije teško manevrirati.

Struktura laka je nešto rjeđa, ali nisam naišla na probleme prilikom nanošenja.
Iako ćete na slikama vidjeti da sam ja nanijela tri sloja, mislim da je bolje stati na dva jer je nijansa manje mliječna i vjernija onoj u bočici.

Lak sam testirala samog za sebe, bez baze i završnog sloja, čisto da vidim kako će se ponašati.

jedan sloj bez baze na prirodnom svjetlu
dva sloja na prirodnom svjetlu
tri sloja na prirodnom svjetlu

Na slici se čine ljepša tri sloja, ali u naravi nije tako. Kada su nokti na direktnom suncu, postaju previše jednodimenzionalni i mliječni.

tri sloja na direktnom suncu
Ja sam ovim lakom bila oduševljena. Namazala sam ga i na nokte na nogama, i na rukama. Čak mi je dragi prokomentirao kako je lijep i profinjen, ali nažalost, ovaj je jedan od lakova najlošije kvalitete koji su se ikada našli na mojim noktima.

Iz meni nepoznatih razloga, ovaj se lak ponaša poput lošeg pudera. Kao da oksidira pa ta prekrasna boja nakon nekog vremena ponarančasti. To znam zahvaljujući noktima na nogama gdje se zadržao malo dulje. U roku od dva dana je već bio okrhnut, a nije da mi noge služe ko' oruđe.
Ali na rukama. Ja sam ga namazala popodne poslije ručka, pustila da se osuši i za nekih dva sata krenula na plažu, okupala se i po izlasku iz mora primjetila da se lak ogulio za samo par sati. Ostatke sam poput putra mogla oguliti s noktiju.
Probala sam još jednom, bez mora u jednadžbi. Recimo to ovako. Ako IŠTA radite po kući, nemojte ga kupovati!
Bazni lak i nadlak pomažu, ali s ovom formulom jednostavno nešto ne štima, ili je u moj posjed došao neki totalno defektni proizvod. Znam da je samo 12-ak kuna, ali svejedno.
Ako ga je netko od vas probao i ima drugačije iskustvo, bila bih vam zahvalna da ga podijelite sa mnom.

Moja preporuka je zaobilaziti ga u velikom luku.

I još samo sastojci za kraj (malo su mutni, ali se vide):

Kakva su vaša iskustva s ovim lakovima? Ja sam s drugim nijansama zadovoljna. Sami za sebe znaju biti kratkotrajni, ali s bazom i seche viteom su druga priča, no ovaj....

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)