ponedjeljak, 1. listopada 2012.

Eveline bio-energetska krema za područje oko očiju (s magičnim učinkom orhideje....)


Zar ne zvuči ovaj magični učinak orhideje pa........................magično?


U redu. Za početak moram reći da se ne prepadnete što recenziram ovu kremu. Za vas koje je niste uzele u ruke u Kozmu, DM-u, Bipi (u svim tim dućanima je naravno možete i kupiti), upozoravam zbog činjenice da je ona namijenjena njezi zrelije kože. Ne, ja nisam ostarila preko noći, mislim svakako jesam, ali ne u toj mjeri, no, kako sam počela primjećivati više finih linija (ooooo kako to "fino" zvuči- samo zvuči?!), kupila sam je za probu. Da se pokazala preagresivnom, prestala bih s upotrebom i proslijedila je mami. Mama, ako ovo čitaš, ne želim reći da si stara, samo zrelija.....

Dakle, početna pozicija su prve borice ispod očiju. Zapravo sam dugo pošteđena njihove pojave, no u skorije vrijeme kad se našminkam ipak primjećujem da moja, sve prihvaćenija, prisutnost na ovome svijetu ostavlja svoj pečat. Sjećate li se vremena kada smo mogli kupiti samo one kremice iz Naturals Avonove linije birajući ih po boji ili mirisu?

Vratimo se na temu. Ovu kremu možete kupiti u svim drogerijama i dolazi u pakiranju od 15 ml, a košta oko 40 kuna (39,90 kn). Ne treba vas preplašiti količina jer ja svoju imam već 3 mjeseca, nanosim je redovito ujutro i navečer, i tek sam sada počela primjećivati da joj uskoro moram pronaći zamjenu. 


Krema je namijenjena borbi protiv svih znakova starenja, koristeći se jedinstvenom kombinacijom ekstrakta orhideje s aktivnom hijaluronskom kiselinom koja umanjuje bore, diskoloraciju/tamnjenje kože ispod očiju, te pruža duboku revitalizaciju i hidrataciju. Naravno, ova obećanja su od strane proizvođača. 
Ekstrakt orhideje- sadrži polisaharide i predstavlja prirodan izvor energije za stanice kože, podupire staničnu izmjenu i smanjuje znakove starenja, osiguravajući živost, čvrstoću i sjaj kože
Hijaluronska kiselina- je snažna, prirodna hidratacijska supstanca koja koži daje vlagu
Kompleks vitamina A,E i F- duboko hrane i obnavljaju kožu čineći je zategnutom
Shea maslac- sprječava suhoću, gubitak vode i čvrstoće
Euphrasia officinalis- ima umirujuća, anti-upalna i anti-alergijska svojstva, uklanja znakove umora i iritacija, smanjuje natečenost, savršeno hidratizira i zaglađuje kožu područja oko očiju

Za najbolji učinak nanositi je 2 puta dnevno, ujutro i navečer.

Rezultat je savršeno hidratizirana koža (do 90%), ublažene bore (do 86%), manje vidljivi tamni krugovi i natečenost oko očiju (do 89%). Ovi postoci dobiveni su na temelju samoprocjene grupe žena nakon 4 tjedana.

Ukoliko vas zanima više o proizvodu od strane proizvođača ovdje možete posjetiti njihovu stranicu.


Što se mene tiče, meni se sviđa ova krema, ali problem je u tome što ja nisam ciljana skupina, a nisam bila 100% zadovoljna njenim djelovanjem.


Naime, moj strah da će biti prejaka, nije bio opravdan. Krema je krasne strukture i vrlo brzo se upija u kožu. Čak i kada pretjerate s količinom koju stavljate na područje oko očiju, nema veze, sve će se upiti i neće ostati masni trag. Dakle, vrlo brzo možete prijeći na ostatak vaše dnevne rutine i šminkati oči. Ona se neće zadržati na pregibu oka niti uzrokovati skupljanje sjenila. Struktura je kremasta, ali lagana, pa se u biti ponaša poput gela. Za taj dio veliki plus!


Ali, kao što rekoh, ja nisam osobito obdarena borama, tak sada polako počinjem koristiti korektor ispod očiju jer me genetika poštedjela tamnih kolutova, pa i natečenost nije moja vjerna prijateljica (hvala joj na tome), a ipak nisam primjetila neku znatnu razliku toga područja. Kada sam umorna, vidi se, bore koje su tu, su tu. Znači, moj razlog broj 1 zbog kojeg sam je kupila, a to su izraženije linije ispod očiju jednako su zastrašujuće kao i na početku priče.
Moram reći da je hidratacija prisutna, ali zaglađenost.... Hm?! Jesam li vratila vrijeme koje u mojem slučaju nije toliko daleko? Nažalost, NE! Stoga ostaje pitanje bi li razliku vidjela žena zrelije kože? Ukoliko je itko probao kremu, molim da mi u komentarima ostavi svoje dojmove.

Sastojci: aqua/water, ethylhexyl methoxycinnamate, glyceryl stearate SE, octocrylene, octyldodecanol, cetyl alcohol, ceteareth-20, dimethicone, titanium dioxide, hyaluronic acid, euphrasia officinalis extract, acquy/glycerin/orchis mascula extract, cyclopentasiloxane/dimethicone crosspolymer/cyclohexasiloxane, titanium dioxide/mica, butyl methoxydibenzoylmethane, caffeine, glycine soya oil, butyrospermum parkii (shea butter) fruit, panthenol, polysorbate 20/PEG-20 glyceryl laurate/water/tocopherol/linoleic acid/retinyl palmitate, acrylates/C 10-30 alkyl acrylate crosspolymer, triethanolamine, allantoin, phenoxyethanol/methylparaben/butylparaben/ethylparaben/isobutylparaben/propylparaben, DMDM hydantoin, fragrance, disodium EDTA, hexyl cinnamal, linalool, hydrokycitronellal.

Za protivnike parabena definitivno nije!


A da ne završim negativno, moram naglasiti da sastoji i zaštitni faktor 15 protiv sunca što je uvijek dobrodošlo i činjenicu da ovaj proizvod nije testiran na životinjama!

Zaključak je da krema u mojem slučaju nije osvojila "moram imati" status. Za hidrataciju nije loša, nije premasna što je svakako plus, no kao borac protiv bora i znakova starenja je podbacila.

I to je to od mene, barem što se ove kreme tiče? Ako imate što za preporučiti, molim da mi kažete. Vrlo brzo ću kupovati novu okoloočnu kremu.

Što vi kažete na ovu? Probali? Zainteresirani?

Pišite mi....

LP; beautyandbrains007HR

2 komentara:

  1. Eveline sam imala neku kremu za lice i bila mi je odlična...dobro si me sjetila da joj se vratim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eveline nije jako razvikan, ali je dobar brand! Meni su bile odlične njihove kreme za tijelo!

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)