srijeda, 8. kolovoza 2012.

Smart girls get more/limited edition, nijansa br.47 (kolekcija za proljeće/ljeto 2012.g.)


Ovi su lakovi u prodaji već duže vrijeme, no, moja ih je malenkost tek nedavno otkrila. Da, znam za smart girls lakove, no ove nijanse, predviđene za proljeće/ljeto 2012. godine, uočila sam tek prije 10-ak dana u DM-u na moru. Uopće mi nije jasno kako ih ranije nisam snimila jer sadrže i mnoge nijanse za kojima sam ja totalno poludjela (i to u puno povoljnijoj varijanti), ali eto, nisam. Također, kada sam ih kupila, probala sam naći ostale nijanse na blogovima, ali nisam bila baš nešto uspješna pa odlučih dati svoj doprinos i pokazati nijanse koje su bile moj izbor na djelu.

Za početak sam se odlučila za samo dvije nijanse jer nikada ranije nisam imala njihove lakove.

moj su izbor bile dvije nijanse broj 47 (žuta) i 48 (narančasta)

Danas ću se pozabaviti brojem 47, odnosno žutom.

bez blica je nijansa sličnija naravi

s blicem djeluje kao neonska nijansa, ali nije


Ne znam zašto, no, ja sam zaista željela jednu žutu u svojoj kolekciji. Do sada je nisam imala, a sada me valjda ponijelo sunce pa mi je ruka prvo krenula prema žutoj?!
Osim toga, ovi su lakovi prilično povoljni. Ja sam plaćala jedan lak od 5,5 ml oko 11,90 kuna. Prilično sam sigurna da je to bila istaknuta cijena u DM-u, iako sam na internetu vidjela da inače koštaju 9,90 kuna. U svakom slučaju, za lak ćete izdvojiti oko 10/11 kuna. Puno? Malo? Nije visoka cijena. Lakovi su solidne kvaltete, no opet to nije full size proizvod. Pa, kada bi kupovali lak uobičajene mililitraže od oko 15 ml, cijena bi mu bila oko 30 kuna. To je već nešto uobičajenija cijena.
S obzirom na naziv, smart girls get more, vjerojatno je ideja da na tržište plasiraju neuobičajenije/ne za svaki dan boje, onda kupite malu bočicu, izguštate se, ili vam je boja totalan promašaj pa vam nije žao što je više od pola bočice propalo.
Kada imate ovakvu mililitražu, već nakon prvog nanošenja oko 3 sloja za potpunu prekrivenost nokta, na bočici će se vidjeti da ste potrošili dio proizvoda (vidljivo je i na mojim slikama dolje).

jedan sloj 

Možete kliknuti na sliku za uvećanje, ali je vidljivo da prvi sloj nije djelovao obećavajuće. Ja ne odustajem tako lako pa sam krenula i na drugi.

dva sloja

Ovo je već bilo puno bolje jer je žuta boja znatno dobila na intenzitetu. Bila sam prilično impresionirana, osobito zbog toga što nisam stavljala bijelu podlogu, nego sam lak nanosila samo na neutralan bazni sloj.

tri sloja

Treći sloj je zaista bio impresivan! Nije neonska, ali je lijepa nijansa žute boje. Ne znam jeste li ikada pili punč od jaja, ali ako i niste, to je boja onog pića koje gledate na američkim ili engleskim filmovima s tematikom Božića. Kao što se vidi na slici, prilično je sjajan i nije mu neophodan završni sloj za sjaj, ali sam ga ja ipak stavila da vidite razliku (koje gotovo i nema) te da testiram koliko traje s seche vite-om, a koliko sam.

tri sloja sa seche vite-om 

Formula laka je zadovoljavajuća. Niti prerijetka, niti pregusta. Malo je prugast na početku, no sa svakim je slojem sve ljepši. Pozitivno je što se dosta brzo suši pa činjenica da treba minimalno tri sloja za savršenu manikuru, ne odvraća od namjere da se smart girls get more lak uzme u ruke.
Četkica je, poput bočice, manjih gabarita, ali to ne utječe na lakoću nanošenja. Prilično je precizna.


Lak je sa seche vite-om na rukama trajao oko 3 dana do prvih znakova okrhnutosti. Onda sam ga skinula. Na nogama bi vjerojatno trajao duže, no, i ovo je bilo puno jer sam na moru i kada sam na plaži, barem 2 sata provedem u vodi (osobito kada je temperatura mora 27 stupnjeva).

Sastojci: ethyl acetate, butyl acetate, nitrocellulose, acetyl tributyl citrate, adipic acid/neopentyl glycol/trimelltic anhydride copolymer, isopropyl alcohol, stearalkonium hectorite, citric acid (+/-) mica, polyethylene terephtalate.

Moj prvi dojam za ove lakove je odličan. Vraćam se po zeleni, ostale nijanse ću najvjerojatnije preskočiti jer u svojoj kolekciji već imam varijacije na temu. Dakle, nije loše...

A vi? Jeste li i vi probali koju nijansu? Imate li što za preporučiti?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)