ponedjeljak, 20. kolovoza 2012.

Evelin Pure Control SOS tonik za dubinsko čišćenje


Vjerojatno ste do sada već skužili da ja volim isprobavati Eveline kozmetiku. Još kada dođe u ovako privlačnom pakiranju.... Što ćete? Neke cure privlači ambalaža sa šljokicama, a ja sam pak gotova kada vidim tirkizno plave nijanse?! Ovo je bila još jedna kupnja ususret ljetu koja jednostavno nije mogla drugačije završiti.


I s obzirom da sam od plavetnila došla do....ovoga,


pomislih da je vrijeme da o njemu napišem koju riječ.

Ovaj tonik namijenjen je za čišćenje problematične kože. Pakiranje obećava dubinsko čišćenje pora, osvježenje i matiranje kože, uspješnu borbu protiv prištića i iritacija, te obnovu prirodne ph vrijednosti kože. Dakle, obećava puno.
Sastojci koji bi trebali pomoći u borbi protiv bubuljica su salicilna kiselina i d-panthenol.
Preporuča se koristiti ga ujutro i navečer nakon što operete lice. Naravno, najbolje ga je oprati nekim od pure control proizvoda, tako bar oni kažu.

Kao što već znate, vi koje me neko vrijeme čitate, nemam prevelikih problema s prištićima. Tu i tamo se pojavi koji u "ono doba u mjesecu", ali imam masnu kožu pa vodim dugogodišnju bitku s porama. Uvijek sam u potrazi za proizvodima koji obećavaju njihovo dubinsko čišćenje pa je tako i ovaj tonik završio u mojoj košarici, s obzirom da proizvođač navodi da salicilna kiselina djeluje poput delikatnog pilinga koji efikasno rješava postojeće mitesere, sprječava pojavu novih, te kožu ostavlje svježom i blistavom s mat efektom.

A sada moje iskustvo.

 Ne bih se složila.

Da, riječ je o solidnom toniku, ali nisam imala osjećaj da je preučinkovit. Nekako mi se čini preblag za masnu kožu. Ne znam da li ćete shvatiti što mislim, ali ja volim tonike za čišćenje koji su nešto intenzivniji, poput onih za tinejdžere. Dakle, volim imati osjećaj da moju kožu ostavljaju čistom i dezinficiranom. Ovaj mi je nekako preblagi. Nije da je loš, niti mi je izazvao neku reakciju, no, jednostavno me nije oborio s nogu. Da, pore mi se nisu začepile više no obično, ali nisu se niti pročistile same od sebe (ili uz pomoć tonika), nisam dobila prištiće i iritacije (ali ne mogu se njima pohvaliti niti inače), no dva prištića koja mi se obično pojave na bradi jedanput mjesečno (je li vam to poznato?), nisu me ni sada zaobišla. Znači da, pomogao mi je pri dnevnom tretiranju kože, ali jesu li mi se magično odblokirale sve pore i poslali sve mitesere u povijest? .NE!

Moje je mišljenje da je ovo OK proizvod, ali svakako ne "moram imati" statusa. Kada bih ga ocjenjivala ocjenama od 1-5, dala bih mu 3!

Što se tiče mirisa, on je u redu. Nije preintenzivan niti iritantan. Miriše na nešto između sapuna i čistoće, ali ne vjerujem da će nekoga osobito smetati. Osim toga, ne zadržava se na koži.

Sastojci su: 
aqua/water, isopropyl alcohol, triethanolamine. salicylic acid, PEG-40 Hydrogenated castor oil, PEG-75 lanolin, sodium benzotriazolyl butylphenol sulfonate/ buteth 3/ propane tricarboxylic acid, panthenol, methylchloroisothiasolinone/methylisothiasolinon, fragrance, disodium EDTA, CI 42051.

Pakiranje sadrži 200 ml proizvoda ( na prvoj slici fali malo jer sam ga već koristila prije fotografiranja) i može ga se naći u DM-u i Kozmu za 19,90 kn. Trajat će vam oko 2 mjeseca.

Ono što mene najviše veseli je da ovaj proizvod nije testiran na životinjama! BRAVO!!!

To je to od mene.

Je li tko od vas probao ovaj tonik? Imate li koju preporuku za mene?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)