srijeda, 1. kolovoza 2012.

ORTIS, FERO VITAL tekuće željezo


Znam. Znam. Zabušavam... Ali.... Ljeto je...

Da, nije mi baš neka isprika, no, eto ga. Novi mjesec. Novi tjedan. Novi dan.

Odlučih konačno recenzirati jedan od proizvoda koje sam kupila s DM-ovim kuponima iz knjižica pogodnosti. Danas je na redu tekuće željezo. Možda nije strašno atraktivno, ali da bar čujete jedno mišljenje. Vjerojatno ste primjetili da baš ne recenziram dekorativnu kozmetiku, ali razlog je vrlo jednostavan. Meni je prevruće da bilo što stavim na sebe. Tu i tamo se našminkam zbog apstinencijske krize (jer jednostavno obožavam sjenilo i maskaru), ali me onda sunce koje topi i mene i šminku podsjeti da ljepota zapravo dolazi iznutra ;)....

Ajmo mi na tekuće željezo....





Možda bi bilo najpametnije da prvo navedem sve reference ovoga proizvoda, a na kraju svoje mišljenje.

Uglavnom, ovo je koristan proizvod ako imate problema s povremenim manjkom željeza u krvi. Ovo je samo dodatak prehrani pa to što ga počnete uzimati ne znači da nadomješta sve dobre hranjive tvari, vitamine i ine dobrobiti iz uobičajenih namirnica. Ukratko, jedite voće i povrće, integralne žitarice, meso i ribu (ako niste vegetarijanke/ci). Znate već proceduru. Sve zdravo, pomalo, i la, la, la, la, la, la.... Neću vas sad s time maltretirati jer to dovoljno vrišti sa svih TV reklama, postera, iz časopisa, novina, zapravo od svuda.
I na samome proizvodu je naglašeno da je to samo dodatak uravnoteženoj prehrani. Uravnoteženoj? To je riječ koju sam tražila i koja je mogla zamijeniti cijeli ovaj moj odlomak gore, ali to onda ne bih bila ja.




Željezo je tekuće pa je prema tome logično da dolazi kao sirup. Bočica je staklena i sadrži 250 ml sirupa. Iako ima ovu posudicu za doziranje, ja osobno popijem jednu jušnu žlicu dnevnu. To je i preporučena doza. 1 jušna žlica dnevno prije glavnog obroka. Ima ga dovoljno za 25 dana.

Sirup je tamne boje, te osim željeza sadrži i B vitamine (B2 i B6), te folnu kiselinu (B9).
Vitamin B2, poznat kao riboflavin zaslužan je za ljepotu kose, kože i noktiju, ali je i nužan za rad živaca i očiju. U hrani se nalazi u jajima, jogurtu, siru, brokuli...
Vitamin B6, potiče rad imunološkog sustava i metabolizma. Nalazi se u peradi, ribi, bananama, smeđoj riži... Od njegova manjka javljaju se akne i upale kože.
Folna kiselina (vitamin B9) također je bitna za zdravlje kože, kose i noktiju, te živaca, sluznica i krvi. U hrani je dobivamo iz jetra, jaja, ribe, lisnatog zelenog povrća, mahunarka...

Dakle, sirup je prilično koristan.

tabela nutritivnih vrijednosti

Sastojci: fruktoza, koncentrat soka jabuke i šljive, sok borovnice, željezni glukonat, suhi ekstrakt lista velike koprive (Urtica dioica 16,6 mg/10 ml), riboflavin (B2), piridoksin-hidroklorid (B6), cijanokobalamin (B12), folna kiselina, maltodextrin.


Mogu ga koristiti odrasli i djeca starija od 8 godina.


Ako vas zanima nešto više o proizvodu i što piše na deklaraciji, kliknite na slike za uvećanje. Trudila sam se da bude što jasnije, ali slova su zaista mala pa pokušajte.

A sad ja:
Moje mišljenje je čisti osobni doživljaj. Nema medicinski potkrijepljene dokumentacije (nalaza krvi...).
Sirup je OK. Ali okus je uffff...ODVRATAN!!! Prvih par dana sam svaki puta razmišljala o tome da ga šiknem u smeće, ali škrtica u meni mi jednostavno to nije dopustila.
Uglavnom, sladak je do neba i natrag, što bih još nekako preživjela, ali ostavlja toliko metalan okus u ustima, kao da cuclate neke stare ključeve. Da, ovo je tipičan moj djetinjasti opis, ali što je, je.
Ako ga mislite kupiti, pripremite se na to.
Ja sam našla svoj modus, pijem ga samog, onda ne dišem neko vrijeme, a onda brzo popijem ili kave ili biljnog čaja da ubijem onaj metalni miris i okus u ustima.
Možete biti i pragmatičniji, pa ga jednostavno pomiješati sa sokom ili vodom i popiti, no ja se nisam odlučila za tu varijantu.

Bih li ga ponovno kupila? NE!

DA, odličan je i svrhovit, ali od mene od sada željezo isključivo u vidu tableta. Ionako mi neće ubrzo trebati nova tura, ali ako zatreba, definitivno tablete.

Možete ga naći u DM-u po cijeni od oko 100 kuna.

To je to od mene. Što vi kažete? Probali? Zanimljivo? Zijev..?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR





Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)