petak, 31. kolovoza 2012.

L'OREAL Perfect CLEAN piling za čišćenje lica

 Dakle... Jučer sam bila s vrlo dragom prijateljicom na kavi (ne, ovo neće biti "saznajte nešto više o meni" post) i nakon što smo se ispričale o svemu i svačemu jer se nismo vidjele cijelo ljeto, ona me pitala : "Kaj je s blogom? Niš' ne pišeš?". S obzirom da nije prva koja me popljuvala na redovitost postova, odlučih da je zaista došlo vrijeme da se uozbiljim i počnem pisati. Konačno, ja to volim, a osim toga, imam toliko stvari koje želim recenzirati i tolika prazna pakiranja koja nisam bacila radi informacija za blog da je zaista vrijeme da zasučem rukave. Volim dijeliti s vama svoja iskustva i čuti kako je nešto prošlo kod vas. Ovaj proizvod ne spada u skupinu praznih pakiranja, ali ga nekako baš želim recenzirati.



Već sam ranije pisala da volim redovito čistiti kožu pa su tako i pilinzi dio moje rutine. Nakon što sam potrošila olay regenerist mikrodermoabrazivni set kojeg sam već nahvalila, nekako nisam znala što sada? Ovaj set nije tako lako naći, osobito ne po razumnoj cijeni pa je tako pala odluka da iskoristim DM kupon i probam L'OREAL-ov dnevni blagi piling. On je dio Perfect CLEAN linije u kojoj su dostupna dva gela za pranje lica (rozi za suhu i plavi za masnu kožu), te ovaj blagi piling za sve tipove kože. Ono što ih čini drugačijima je ova gumena četkica koja je zapravo i najučinkovitija prilikom čišćenja kože lica.


Plavi gel za masnu kožu već sam imala i nije bio loš. Sviđa mi se koncept s tom četkicom jer bolje skida ostatke šminke (ja osobno uvijek lice ispirem dva puta: prvi put se skidaju ostaci šminke, a drugi se baš čisti koža).

gel se inače nanosi direktno na četkicu

Već se kroz pakiranje vidi da ovaj gel u sebi sadrži sitne čestice (sjemanaka marelice) pa sam ja nekako zaključila da će one zajedno s četkicom odrađivati dobar posao.
Preporuča se koristiti ovaj piling jednom dnevno, najbolje navečer. Ako dobro očistite kožu prije spavanja, sastojci kreme koju nanesete poslije bit će učinkovitiji.
 

Možda vam se čini nezgrapna ova četkica, ali ona uistinu dobro prianja u pakiranje, samo je treba sa stražnje strane istisnuti van, na nju nanijeti gel, umasirati na vlažno lice i isprati. Taj bi postupak trebao pomoći čišćenju pora ostavljajući lice ljepšim. Plus je što je četkica gumena jer je se uvijek može isprati i dezinficirati.


Meni ovo nije loš proizvod. Dobro čisti kožu lica, ako poslije još pređete blazinicom i tonikom, možete još vidjeti nečistoće, ali to ovisi i o vašem dnevnom rasporedu i godišnjem dobu. Ja sada, kada imam boju od sunca, primjećujem da uvijek tonik još malo boje skine (šmrc-šmrc...), dok kada sam uobičajeno bijela tokom godine (u toj mjeri da me i Google Earth registrira), to se ne dešava.
Je li nešto što svakako morate imati? Pa....ne. Zapravo to ovisi od vaših očekivanja. Ako želite gel  za pranje lica koji je nešto intenzivniji (i zbog granula i zbog četkice), definitivno možete ovo probati, ali ako tražite dobar, konkretan piling, ovo nije proizvod za vas. Ovo je uistinu blagi piling. Ne bi trebao štetiti niti jednom tipu kože, mislim da i osjetljiva koža ne bi trebala imati problema s njim. Neutralnog je mirisa, onako vodenast s malo marelice.

sastojci

U pakiranju je 150 ml i trajat će vam dugo. Ja sam svoj plavi gel imala nešto više od 2 mjeseca, a koristila sam ga ujutro i navečer. S obzirom da se ovaj koristi jedanput dnevno, rekla bih da će trajati minimalno 3 mjeseca. Možete ga kupiti u svim drogerijama. Moj je kupljen u DM-u za 29,92 kn s kuponom, ali naći ćete ga i u Mulleru, Kozmu, Bipi za oko 36 kn.

Koja je vaša preporuka za neki konkretan piling za lice?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR

2 komentara:

  1. Upravo sam našla tvoj blog. Oduševljena sam tvojim rezenzijama. Nastavi sa dobrim radom i pratim te :)

    :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj da samo znaš koliko si me sad razveselila.... Cijeli dan klipsam vani po kiši pa mi je ovo ko' malo sunca! Zahvaljujem na komplimentu i nadam se da neću postati dosadna.
      Uživaj u vikendu...

      Pozdrav!

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)