nedjelja, 16. veljače 2014.

CAUDALIE BEAUTY ELIXIR


Pozdrav svima!

Možda sam ja propustila prvi vlak zaluđenosti ovim proizvodom, ali ipak sam odlučila napisati svoje mišljenje. Za početak, ja sam mislila da je to vid termalne vode koja samo služi za osvježenje, i iskreno, takav proizvod sama nikada ne bih odabrala s police da nisam čula toliko hvalospjeva o njemu. A o čemu se zapravo radi?


Caudalie oglašava ovaj proizvod kao eliksir mladosti koji je inspirirala mađarska kraljica Izabela, te koji zbog svoje moćne biljne baze s umornog i "dosadnog" tena briše fine linije, sužava pore i licu daje sjaj. Mogu ga koristiti svi tipovi kože, čak se preporuča za oživljavanje kože pušača, i za muškarce nakon brijanja, a poznatim su ga učinili makeup ovisnici i šminkeri poznatih i slavnih koji ga koriste kao fiksator. Preporuča se da ga se prije upotrebe dobro promućka, i nanese na kožu lica, izbjegavajući oči. Dakle, žmirite...Glavni aktivni sastojci koje sadrži su ekstrakt grožđa (za sjajni ten), cvijet naranče (za smirenje kože), ekstrakt ruže, melem mente, eterično ulje benzoina (za regeneraciju kožnog epitela) i esencijalno ulje ružmarina. Kao što sam već rekla, može se nanijeti kao fiksator za šminku, u vidu tonera prije nanošenja dnevne ili noćne kreme, ili kao osvježenje kroz dan.


Ne znam jeste li isprobali što od ovog brenda, ali ja što god sam probala, oduševilo me!!! Caudalie se također protivi testiranju na životinjama, što je plus i teži što većoj prirodnosti proizvoda, još jedan plus, pa tako Beauty Elixir ne sadrži parabene. Već pretpostavljate u kojem će tonu krenuti ova recenzija?!
Da se razumijemo, cijena je prilična. Beauty Elixir dolazi u staklenim bočicama s raspršivačem, od 30 i 100 ml. 30 ml će vas koštati oko 100 kn, a 100 ml gotovo 300 kn. Znam, prilično, a troši se brzo. Možete ga pronaći u Farmacia ljekarnama i na internetu. U Farmacii sam ga kupila ja kada je bilo 20% popusta, ali često dobre Caudalie ponude možete pronaći i na HqHair-u, nema poštarine i otkada smo u EU carine, ali se pretplatite na njihove internet obavijesti jer uštede znaju biti znatne.


Ovaj proizvod je zaista poput eliksira. Ja ga koristim ujutro i navečer prije nanošenja kreme i nevjerojatno koliko mi osvježi lice. Najveći učinak vidi se upravo ujutro jer i mene, zbog svježine mente, i moje lice gotovo trenutno razbudi. Ima odličan učinak i na pore, iako kroz dan taj učinak naravno slabi, ali ne nestaje. Ono što me vrlo iznenadilo je miris. Ne znam što sam ja točno očekivala, ali nekako sam mislila da će biti više grožđani i ugodan, dok je miris u zbilji prilično...pa ajmo reći neobičan. Caudalie ističe da je miris 100% prirodan, što zasigurno i je, ali morala sam na to upozoriti. Možda se najjače osjeti ružmarin i menta, i ima pomalo alkoholni miris. U početku mi se to uopće nije sviđalo i nakon što sam ga prvi puta koristila, pomislila sam "I što ću ja sada s tom bočicom?". Također, ako ćete ga imati i nećete ga redovito koristiti, na vrhu se stvori kao žuti film, vjerojatno od tih esencijalnih ulja koje sadrži, ali ako ga redovito upotrebljavate, to nećete doživjeti. Dodatna stvar koja me iznenadila je upravo ta "jačina"... Kao što rekoh, ja sam očekivala nešto poput termalne vode, i iako kada god prskam nečime kožu lica, zatvaram oči, ovdje je to definitivna nužnost jer menta, ružmarin  i esencijalna ulja koja sadrži, nikako ne bi bila oku ugodna, dok za kožu čine čuda.

sastojci

I nakon što sam navela sve što je mene prvotno odbilo od ovog proizvoda jer sam u suštini time bile iznenađena, ja ga obožavam i preporučam svima! To su sve sekundarne stvari na koje se čovjek navikne kada pronađe proizvod koji mu čini dobro. Uglavnom, pridružujem se hvalospjevima, ali vam savjetujem da isprobate proizvod ako imate priliku prije nego što ga kupite, ili, ako ga kupujete na neviđeno, krenete s bočicom od 30 ml poput mene.

Jete li vi probali što od Caudaliea? Neka preporuka?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR

4 komentara:

  1. Bio mi je na WL, ali sam se urazumila pa sam ga maknula :D puno je 100 kn za 30 ml, bez obzira na sve :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je on super :)
    Do sada sam potrošila jedno 4 bočice i kupujem petu :)
    I ja sam očekivala nešto blaže, u vidu termalne vode. Posebno me iznenadilo što je alkohol na samom vrhu sastojaka pa ga ne koristim svakodnevno jer imam ionako dehidriranu kožu. Najbolji mi je ljeti zha osvježenje, ali i kada mi lice podivlja on me baš smiri :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. I meni je stvarno poput eliksira. Ja sam prilično "stroga" prema proizvodima (nije ni on bezbolno prošao), ali kad mi nešto toliko odgovara...

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)