četvrtak, 6. ožujka 2014.

NET-A-PORTER kupnja- Hourglass Ambient Lighting rumenilo (Radiant Magenta) i Charlotte Tilbury- The Vintage Wamp paleta


U zadnje vrijeme me nekako primila potrošačka groznica koja je povezana s meni, ludilo ponudom, u našem malom/velikom kozmetičkom svijetu. Toliko slušam o ova dva brenda i raznim inačicama njihovih proizvoda, da jednostavno nisam mogla odoljeti besplatnoj poštarini, iako su i proizvodi sami za sebe prilično...konkretni. Jedva sam odabrala nijanse i stavila ih u svoju košaricu. Dva dana kasnije, paket je bio na mojim vratima.


Net-a-porter nudi puno prestižnih brendova koji se ne mogu lako drugdje naći, no poštarina je uvijek 30 eura što je apsolutno previše ako kupujute neki kozmetički proizvod. Da, pošiljka je skroz sigurna i na vaša vrata stiže za 3-5 dana, iako meni nikada dulje od 2 dana (dostavlja DHL), no ipak... Pa tako, kada vidim besplatnu poštarinu, obično prionem na posao. I to što je poštarina besplatna, ne znači da se pošiljka duže šalje. Sve je isto kao i kada je uredno platite.

dobila sam i malu poruku, koju sam si doduše sama poslala, ali veseli ;)
Kao što vidite, pošiljka stiže u lijepoj crnoj kutiji. Budući da mi ovo nije bila prva net-a-porter kupnja, ja ove kutije kasnije koristim za skladištenje.


Sve je skroz omotano i zaštićeno.


A zvijezde priče su....

nije osobito napeto s obzirom na naslov
Charlotte Tilbury Vintage Wamp paleta
Danas neću ništa recenzirati, nego samo radim malu najavu budućih postova...

Hourglass Radiant Lighting rumenilo- Radiant Magenta
Što vi kažete? Kako vam se sviđa moj izbor?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR

Broj komentara: 19:

  1. OOOj 30€ poštarina? :O Šta se sve fino može kupiti za tu poštarinu, pff :D
    Paleta je prekrasnaaa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se... Zato sam ja pomahnitala kada je bila besplatna. Slike nisu dočarale boje jer nikako da dođem doma za danjeg svjetla, ali nadam se sunčanom vikendu da uspijem uslikati bolje. I rumenilo je krasno, vjeruj mi!

      Izbriši
    2. u tom slučaju, jedva čekam swatcheve :D

      Izbriši
  2. Bolesna poštarina :D Drago mi je što si ulovila besplatnu :) Paleta mi je predivna <3 I lijepo je sve upakirano :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se... Poštarina je Ok samo ako na njihovoj rasprodaji kupiš nešto puno isplativije, ali za kozmetiku...NO WAY!!!

      Izbriši
  3. ajme shopping iz snova <3
    nisam nikad naručivala od njih, a kutijeeee... kutije su savršene (da, ja sam hrčak koji skuplja čak i kutije)

    OdgovoriIzbriši
  4. Are you talking to me? Pa ja skoro da sam izmislila lijepe kutije ;) :D

    Od njih naručuj samo kada imaju free shipping, i to ovu stvarno high end kozmetiku koja i na ebayu postiže astronomske cijene, jer je ziher original.

    Poštarinu sam ja platila samo kada su imali rasprodaju (samo 2x godišnje) jer su rasprodaje dizajnerskih stvari nestvarne i onda se 30 Eura poštarine isplati. Ali... za kozmetiku... Nikako!

    Milslim da nisam napisala, i to inače ne volim, ali ne nude PayPal već samo kartično plaćanje. Grrrr...

    OdgovoriIzbriši
  5. Isssssssssuseeeeeeeeeee, zašto ja za ovo nisam znala?! :O Slinim nad ovim Hourglass rumenilima od kad sam kod Temptalie vidjela najavu i tako su mi prokleto skupa svugdje (prvenstveno zbog glupe poštarine, za rumenilo bi još nekako i pregrmila)! Da sam znala za ovo, mislim da bi i ja jednog upiknula :D Koliko često oni imaju te akcije besplatne poštarine, ako možda znaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam. Razumijem te. I ja sam se totalno nabrijala na njih. Cijena je 35 Eura po rumenilu. Ne znam točno dinamiku, ali mislim da nisu rijetke. Npr., u zadnja 3 tjedna već su 2x bile akcije s besplatnom poštarinom. Čim sljedeći put vidim, poslat ću ti poruku na mail ili ostaviti u komentaru ispod posta.

      Izbriši
  6. Ajme ajme ajme! Kakva divota! Jedva čekam recenzije ti sretnice jedna bez poštarine!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj ne? Super je kad upadne period bez te skupe poštarine, iako su i sama rumenila nešto skuplja za naše tržište (europsko), ali to smo se, nažalost, već naučili...
      U svakom slučaju, recenzije slijede.
      Pozdrav!

      Izbriši
  7. molim te da se baciš na swatchanjje i recenziranje <333 Zahvaljujem :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primljeno na znanje.
      Ovaj vikend sam poslikala rumenilo (namučilo me do ludila), sa swatchevima sam još li la. Na fotiću nisam bila zadovoljna, ali kada sam ih prebacila na komp, puno su bolji.
      Uglavnom, bit će uskoro.

      Pozdrav!

      Izbriši
    2. Btw, sad imaju sve nijanse na net-a-porteru, tako da i ja čekam free shipping. Dim infusion here I come! ;)

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)