subota, 5. ožujka 2016.

Clinique Moisture Surge okoloočne maske

Drage moje... Odmah ću se ispričati što pišem o proizvodu koji više nije u uobičajenoj prodaji, ali moram ispuniti obećanje jednoj svojoj čitateljici. Znam da me razumijete. ;) :)


Ove Clinique okoloočne maske su iz Moisture Surge linije koja još uvijek egzistira, ali ovaj konkretan proizvod već dulje nisam vidjela na našim policama. Svojevremeno su ga imale manje-više sve bolje drogerije i paket od 20 okoloočnih maski je koštao 290 kn (oko 42$/38 Eura/30 GBP), s time da sam ja svoju kutijicu uhvatila na popustu. Dakle, sadrži 10 paketića s po dvije okoloočne maske, naravno po jednu za svako oko. Ipak, ako ste veliki zaljubljenik u Clinique proizvode, ove maskice još uvijek možete pronaći na Internetu (npr. Amazon ili ebay), ali po znatno višoj cijeni. Ako vam se samo sviđa ideja iza ovakvih okoloočnih maski, možete se okrenuti drugim proizvođačima, u svim mogućim cjenovnim rangovima. No, vratimo se mi Clinique-u.


Ove okoloočne maske obećavaju brzo vraćanje vlage isušenom i/ili otečenom području ispod očiju. Maske su vlažne, moj je dojam kao da su natopljene serumom, ne sadrže ulja i zaista hidratiziraju i njeguju to osjetljivo područje. Koža oko očiju stvarno izgleda odmornija i svježija, a suhoća, te fine linije više ne ostavljaju umorni trag na licu. Pritom moram naglasiti da ja nemam jako isušeno okoloočno područje, imam nešto finih linija buduća da sam u tridesetima, povremeno su mi oči natečene ili se pojave podočnjaci, ali sve kao rezultat povećanog stresa ili premalo sna, kada posežem za ovim maskama.
Prema navodima Clinique-a, ove su maske natopljene u kombinaciju vode i aloe vere, koja trenutačno zaglađuje kožu, umanjuje otečenost, te područje oko očiju čini mekanim, svježim i hidratiziranim. Zbog svega navedenoga, odličan su izbor za sve tipove kože.
Za moje potrebe, razlika se stvarno vidi, a očituje se u svježini koja se vrati u to područje. Što se tiče mirisa, Clinique tvrdi da ne sadrže parfeme, a ja sam sklona to vjerovati jer nisam osjetila nikakav poseban miris. Osobno, sviđa mi se što su maskice natopljene u nešto između tekućine i laganog seruma jer imam osjećaj da tako čine baš ono što im naziv "Moisture surge" govori, a to je vraćanje koži vlage. Možda će vam biti čudan taj nedostatak masnoće/ulja, ali vjerujem da većina vas koja uopće prati beauty blogove ionako u svojoj svakodnevnoj rutini poseže za raznim okoloočnim kremama, namijenjenim boljkama koje vas muče. Ovo je za one dane kad vam treba još nešto malo više da vas "podigne" ili si želite priuštiti mali spa-like trenutak kod kuće.


Kao što sam već rekla, maske su pojedinačno pakirane, što smatram odličnim jer svaki paketić ostaje svjež i iako je preporuka da se koristi jednom do dva puta tjedno, ja za svojima posežem kada više ništa ne može sakriti moj nedostatak sna. 


Maske su uložene u plastični kalupić, izvade se, stave na očišćeno okoloočno područje, ostave oko 10 minuta (ja ih ostavim i nešto duže), te se potom odstrane (jednom upotrijebljene maske/blazinice se bacaju), a višak seruma se lagano utapka u kožu.


Meni se osobno ovaj koncept jako sviđa i nije mi drago što ove maskice neću moći lako ponovno kupiti, S druge strane, veselim se isprobavanju ovakvih proizvoda drugih proizvođača.


Što kažete? Jeste li probale nešto ovog tipa? Sviđa li vam se uopće ovakav koncept?


Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR


For English version of this post click here

22 komentara:

  1. Super post, veoma lijepe recenzije pišeš! :)x

    Vildana from :
    http://living-like-v.blogspot.com/2016/03/happy-about-who-i-am-myviewtolife.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/03/imagine-wedding-day.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Koncept ovakvih maski mi je fantastičan! Prije nekog vremena naručila sam neke valjda korejske (Deck Out Women) jer sam vidjela da ih po internetu dosta hvale i odlične su mi! Hidratizirju da je to pravo malo čudo, a cijena im je iznimno povoljna. Koristim ih povremeno, kao i ti, kad osjetim potrebu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme ludilo!!! Ajde "pukni" link za kupnju ako ga se sjećaš... Molim te :*

      Izbriši
  3. http://www.ebay.com/itm/10Pair-Collagen-Crystal-Gel-Eye-Mask-Wrinkle-Anti-Moisture-Eyelid-Patch-Pad-/301687865892?var=&hash=item463dff8224:m:mm4CEUteekBAaNhU_R57N9Q

    Evo linka draga! Ima ih na ebayu mali milion, ali bar po navodima stranih blogerica ove u zelenom pakiranju sa oznakom TM nakon imena su oriđiđi, a iste takve u svijetlijem pakiranju bez tog TM kopija. Da li ima razlike u kvaliteti ne znam, ali ja se držim ovih provjerenih.

    OdgovoriIzbriši
  4. i meni bi dobro došla neka maska za područje oko očiju jer spavam loše u zadnje vrijeme, šteta što je do ovih teško doći. Sjećam se kada sam jednom prijateljici preporučila da kupi neku kremu u Mostaru jer je povoljnija nego u Splitu, a kada je ona došla nigdje je nismo mogle naći...nije bi bilo jasno jer znam da sam je kupovala više puta u više ljekarni. Ponekad kao da u mjesec, dva promijene police...čudno mi je kada neki dobar proizvod nestane s polica, ali valjda to tako ide.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ali tako to ide... Ipak, ako kupuješ online, probaj Grivinim linkom. Ja ću svakako, pa si možemo javiti dojmove ;) :)

      Izbriši
    2. nisam još naručivala kozmetiku s interneta, ali nikad ne reci nikad kako kažu:)

      Izbriši
  5. Great review!!! I love Clinique!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dear Marcela... Thank you! <3

      Puse iz Hrvatske! (Kisses from Croatia)

      Izbriši
  6. Super post, obozavam Clinique imaju odlicne proizvode

    poljubac Adela Acanski

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful post dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    LATEST POST: Kevyn Aucoin Medium Sculpting Powder Review and Swatches


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja sam probala nekoliko tih maskica koje mi je proslijedila Vanja(Griva) i bile su mi ugodne i lijepo su hidratizirale okloočno područje. Koristila sam ih kao dodatnu njegu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Drago mi je što si napisala ovu recenziju i žao mi je što ih više nema za kupiti (na eBayu ne volim kupovati kozmetiku) :( Mislim da bi mi baš dobro došle, ali šta je tu je :) Budem obratila pozornost na neke druge proizvođače ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vanja (Griva) je gore linkala inačicu. Nisam još krenula s trošenjem, ali namjeravam

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)