četvrtak, 5. travnja 2012.


Pozdrav svijete!

Kako sam samo dramatična?! Pa evo i mene u virtualnom svijetu. Otkud' ja? Nakon puno pročitanih postova, odlučih i sama ponekad napisati koju riječ i recenziju. Oni koji me poznaju reći će: "Bilo je i vrijeme." E pa drage moje, konačno sam vas poslušala.

Na ovom blogu baviti ću se svime što uveseljava naše živote s naglaskom na kozmetiku. Kozmetika je moja slaba točka. Obožavam dekorativnu jer igranje s bojama i oblicima toliko može promijeniti lice da na to jednostavno ne mogu ostati indiferentna. S druge strane, NIKADA ne idem spavati sa šminkom na licu i to je pravilo broj 1 za svakoga. Koliko god volim ujutro nanijeti šminku, toliko je volim i skinuti prije lijeganja u krevet. A koža će vam biti zahvalna i tu zahvalnost pokazati sporijim starenjem. Zašto ja to sve govorim? Samo želim dati do znanja da je preventiva ne samo jednako bitna već i bitnija. Dakle, njega kože će također biti aktualna. Ako se susretnem s nečime što smatram da treba podijeliti s vama, bez obzira sviđa li mi se ili mislim da je katastrofa, postam.

To je to od mene za sada. Kroz nove postove sve ćemo se više upoznavati. Ja se veselim!

Pa do sljedećeg postanja....

LP

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)