srijeda, 18. travnja 2012.

Usporedba NAKED I NAKED 2 PALETA! A pobjednik je.......

Nema dramatičnosti, samo moje mišljenje. I kako početi?

Prvo naglašavam da je ovo samo moje mišljenje, ali se ujedno nadam da bi vam moglo pomoći.
Obje palete detaljnije sam predstavila u ranijim postovima, a sada ću se nekako više baciti na dojmove.

Prva razlika je vidljiva iz aviona. Iako su veličinom tu negdje, 1-ica je profinjeno, baršunasto pakiranje, dok dvojka već samim eksterijerom najavljuje nešto hladnije boje. Ili je to trebala biti ideja?! Ja sam se već nekako opredijelila za prvu verziju pakiranja, ne samo zato što je ženstvenija nego i zato što mi je nekako lakše njome baratati prilikom šminkanja. Iako izgleda delikatno, jako je savitljiva (pritom mislim na poklopac). Bez obzira što se zatvara na magnet, on je solidan tako da je i prikladna za putovanja. Ja sam je već nekoliko puta vodila sa sobom i uvijek je bila jako dobra i poslušna.
S druge strane, 2-ka je nepotopiva! Pakiranje se zatvara savršeno, sva su sjenila unutra zaštićena i stvarno nemam prigovora.


Obje palete sadrže 12 sjenila, samo je half baked ponovljena nijansa u obje, što mi isprva nije bilo jasno jer je 2-ka najavljivana kao više sivo nijansirana, no onda sam se pozabavila malo utiscima kupaca i uvidjela da puno njih upravo half baked navodi kao svoju omiljenu UD nijansu. Meni je lijepa, ali najljepša- NE.
Uz tih 12 nijansi dolazi i zrcalo koje je solidno u 1-ici, ali dvojka nastavlja sa svojom glomaznošću i donosi nam gotovo nevjerojatno veliko zrcalo za paletu, barem prema onome na što smo inače navikli. Također, uz obje palete dobiva se četkica za sjenilo. U tom pogledu, preferiram 2-ku jer mi se sviđa strana za omekšavanje boje, dok četkicu za nanošenje sjenila na kapak ne preferiram niti u jednoj paleti. Barem ne za tu svrhu.


Dodatni "pokloni" uz palete su UD primer potion uz 1-icu i UD Lip Junkie lip gloss uz 2-ku. U ovoj kategoriji, prvo mjesto apsolutno ide 1-ici. Da, riječ je o putnom pakiranju, no svejedno će duže trajati od sjajila za usne. Može se nanositi svaki put prije nanošenja sjenila na oči, jedan je od najboljih primera na tržištu, ujedno i jedan od njihovih najprodavanijih proizvoda. Sjajilo nije loše, ali od UD-a očekivala sam više. Plus mu je što nije tip ljepljivih sjajila, opasnih za kombinaciju raspuštene kose i vjetra ;).


Što se paleta tiče? Pa ja bih to rekla ovako. Ako ste ljubitelj neutralnog izgleda, bez puno blendanja i smokey eye-a, onda je za vas Naked 2 idealna. Ako pak volite smokey eye za svaki dan, ipak mislim da ga je s 1-com lakše postići. Naked 2 ima mat crnu nijansu koja je fenomenalna i odličan dodatak svakoj kolekciji, ali ja osobno rijetko radim smokey eye s crnom. Razlozi su jednostavni. Većinom nanosim šminku ujutro pa ipak želim nešto mekši i laganiji izgled bez obzira što nekako uvijek ispadne lagano smokey. Za večernji je makeup odlična kao i za omekšavanje linije tuša. 2-ka također ima prednost što sadrži i mat highlight nijansu (Foxy), ali ona ipak nešto zaostaje od uobičajene kvalitete UD sjenila. Od mat varijanti ostaje još samo Tease pa daje manje varijacija na temu za stvaranje dubine kod težih, preklopljenih kapaka. U 1-ici taj zadatak odlično odrađuju Naked i Buck.
Sjajnije highlight nijanse prisutne su u obje palete, no Virgin iz 1-ice je vjerojatno najljepša highlight nijansa koju imam. Njen pandan u 2-ci je Bootycall, koja više vuče na boju marelice, ali ja je osobno preferiram kao boju za kapak, a ne highlight.

Dakle, je li opravdana sva halabuka oko Naked paleta?
Apsolutno. Sjenila su prelijepa u obje palete i iznimne kvalitete.
Koja je bolja?
Meni osobno 1-ica jer je raznovrsnija, ali to nikako ne znači da 2-ka nema prekrasne nijanse.
Treba li kupiti obje palete?
Apsolutno- NE. Ali ako volite šminku i želite obje, sigurno ćete ih koristiti obje. Stvarno ima savršenih nijansi. Ako tek počinjete svoju kolekciju, ja bih kupila 1-icu jer pruža više mogućnosti, no ako volite samo prekrasne, neutralne nijanse, 2-ka će i više nego odlično odrađivati taj posao.


Eto, nadam se da sam vam pomogla.
Što kažete, imate li ove palete? Namjeravate li ih kupiti? Koja je vaš favorit?

LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)