utorak, 21. listopada 2014.

BALEA AQUA krema/gel za područje oko očiju

U studenom ću imati prilično opsežan post o "potrošencima" koji se skupljaju zadnjih pet mjeseci. Oni koji me već neko vrijeme prate znaju da ja obožavam postove o potrošenoj kozmetici jer o takvim proizvodima zaista mogu reći neko formirano mišljenje. Pa kada se među potrošencima opetovano nađu isti proizvodi, mislim da zaslužuju svoju malu recenziju na blogu. E pa, jedan takav proizvod je i Balea Aqua krema/gel za područje oko očiju.


Riječ je o kremi, veoma lagane teksture, gotovo gelaste, koja je namijenjena osjetljivom području oko očiju. Krema ne obećava magično brisanje tragova starenja kože, već vrlo jednostavno hidrataciju koju postiže uz pomoć modrih/plavih algi i termalne vode. Kožu oko očiju vlaži i sprječava natečenost. Preporuča se nanositi je dva puta dnevno, ujutro i navečer. Tako sam je i ja koristila.


Ja sam zašla u 30-e godine i počinjem svoje druženje s prvim boricama upravo na koži ispod očiju. Neću muljati, ovu sam kremu dva puta uzela s polica DM-a i kupila. Prvi puta iz znatiželje, niske cijene i radi zadovoljstva prilikom ranijeg druženja s proizvodima iz  Balea Aqua linije (Aqua serum mi je bio odličan!), a drugi puta jer krema uopće nije bila loša, moj dotadašnji odabir je bio pri kraju, a ja sam bila lijena i bez ideje kako dalje.... E da! Jesam li spomenula i činjenicu da je ova krema cijenom jako pristupačna?! ;)


Dojmovi su sljedeći... Riječ je o vrlo dobroj i laganoj kremi koja vlaži kožu, lijepo se i brzo upija, te nije nimalo masna. Odlična je podloga za šminku jer će koža biti njegovana, ali neće ostaviti masni trag koji bi mogao utjecati na nanošenje, ljepotu i trajnost sjenila ili maskare. Nema mirisa i veoma je blaga. Čak se preporuča za osobe koje nose kontaktne leće. Ja nemam jako osjetljive oči, ali osjetim ako mi krema završi u očima jer me oči peku i suze. To mi se s ovom kremom nikada nije desilo. Ipak, zbog svog isključivo hidratacijskog svojstva, mislim da je bolji odabir za proljetne i ljetne mjesece. Za zimu, zbog hladnoće, vjetra i centralnog grijanja, ipak bih preporučila neku hranjivu varijantu, osobito za zreliju i suhu kožu, bez obzira na dob. Moja još prolazi s ovom kremom, ali ako imate jako suhu kožu, mislim da bi barem za noćnu njegu trebalo nanijeti nešto masnije i jače. Dakle, znakovi starenja, upotrebom Balea Aqua kreme neće nestati, dok će natečenost uistinu smanjiti. Nemam neke tamne kolutove ispod očiju, pa ne mogu tvrditi da ih ublažava ili briše, ali sam mišljenja da mlade cure s normalnom ili masnom kožom, mirne duše mogu koristiti samo ovu kremu.


Dolazi u maloj, plastičnoj tubici, u pakiranju od 15 ml. Kako je riječ o Baleinom proizvodu, kupuje se u DM-u i košta oko 25 kuna (mislim 21,90 kuna, ali nisam 100% ziher; oko 4.15$, 3.25 Eura, 2.57 GBP).


Meni je dobra i imajući u vidu sva njena svojstva, te navedene vrline i mane, mogu reći da bih je preporučila jer uopće nije loša, a čak i da vam se ne svidi, s obzirom na nisku cijenu, nije da se kockate. Ako ništa drugo, može biti dio jutarnje njege i dobra podloga za šminku.

sastojci

Jeste li probali ovu kremicu? Kako vam se čini? Možda neku drugu od Balee?


Pišite mi...

Lp, beautyandbrains007HR



Broj komentara: 7:

  1. Koristila sam Aqua Serum i odličan mi je za proljeće i ljeto, ali za ovo hladnije doba ipak mi je preslab. Nisam koristila ovu okoloočnu, ali me zanima kakva je, definitivno. Daj mi reci molim te, jel joj je tekstura slična serumu? I jel ima onaj miris kao i serum? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Ti su proizvodi za hidrataciju definitivno puno bolja opcija za tople dane. I meni je Aqua serum bio odličan, tekstura ove kreme mu je slična, jednako se brzo upija, ali mi se čini da je ipak nešto "bogatija". Serum mi je mrvicu vodenkastiji, ali je učinak vrlo sličan, kao i osjećaj na koži. Što se mirisa tiče, iskreno, ne sjećam se previše mirisa seruma, ali ova kremica stvarno nema neki miris, ili sam se ja navikla pa ga više ne osjećam. Sad sam išla "šnjofati" praznu tubicu i mooožda ima neki daleki blagi miris, ali mislim da ga većina ne bi niti skužila. Meni nije smetao.

      Izbriši
    2. Hvala ti puno na odgovoru :)
      Zanimalo me baš to - jel "vodenast" kao i serum ili ipak malo "čvršći" :D Ne znam uopće kako da se izrazim i znam da je teško uvijek teksture opisati, to se baš treba opipati i probati, tako da hvala na dobrom opisu :)

      Izbriši
  2. Koristim Balea kremu za područje oko očiju sa ureom i prezadovoljna sam. Iz te linije sam koristila serum i čini mi se dnevnu kremu i odgovarali su mi. Možda probam i ovu kremicu, ukoliko mi dosadi ova koju koristim. I kao što kažeš, i da mi se ne svidi, cijena je skroz bezveze, pa i nije strašno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam tu probala. Svojedobno sam kupila neku kremu za ruke s ureom, ne sjećam se kojeg proizvođača, i toliko je smrdila, da sam je zafitiljila u smeće samo tako, a znaš da ja većinu ipak trošim dok se ne potroši. Zato sada izbjegavam proizvode s ureom iako znam da je ona odlična za kožu. Kakva situacija je s mirisom ove tvoje?

      Izbriši
  3. Obožavam Baleine proizvode, uglavnom su svi odlični i imaju super omjer cijene i kvalitete. Ovu kremu nisam probala, ali ide na WL. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)