petak, 28. studenoga 2014.

LUSH Sparkly Pumpkin pjenušava kupka

Iako je nekako uobičajeno za mene da Lushu posvetim nedjelje na blogu, nekako sada ima više „prigodnih“ ili LE proizvoda o kojima želim pisati, a slučajno se potrefilo da koristim i njihove proizvode za njegu pa ih također želim recenzirati. Zaključak je da ćete češće čitati o njima u narednom razdoblju… Usput, ako se netko pita jesam li ja na bilo kakav način povezana s njima, moj odgovor je NE.

a nova Lush vrećica je uvijek dobar znak ;)

Danas se vraćam svojim Lush korijenima.


Lusheve kupke/bubble bars su proizvodi koji su me prvi privukli tom brandu jer svojim bojama, oblicima i šljokicama meni zaista viču „Probaj me!“. Tako nije bila drugačija situacija niti s ovom krasoticom, Lush Sparkly Pumpkin pjenušavom kupkom.


Čim vidite da je riječ o šljokičastoj, bakreno-zlatnoj bundevi, jasno vam je da je riječ o kupki na temu Halloweena. Upravo stoga, moja recenzija je ovako tempirana jer ih još ima u njihovim dućanima, gdje ovaj mali bundevasti grumen od 100 grama košta 39,00 kn (5.06 Eura, 4.01 GBP, 6.32$), pa ako se želite družiti s njom, da znate nešto više.


Za početak, meni je njen izgled fantastičan i iako je riječ o bundevi koja priziva jesen i Noć vještica, meni je jednako tako i dovoljno praznična da asocira na nadolazeće blagdane i razdoblje zbog svojih bakreno-zlatnih šljokica.


Ako vas muči kako se te šljokice ponašaju u kadi, ne brinite, nakon kupanja neće ostati tragovi po kadi niti će se vidjeti da ste se vi kupali u zlatu. Dapače, moram reći da se šljokice, jednom kada se kupka razmrvi pod mlazom vode, više uopće niti ne vide. Šmrc…


Miris joj je diiivan. Ne znam je li to moć vizualne sugestije, ali meni zaista pomalo miriši na štrudlu od bundeve?! Onako bundevasto-slatko. Ipak u kadi joj se miris lagano promijeni pa miriše prvo samo ugodno slatkasto, a kasnije prevladava miris naranče. Na Lush stranici navode kako je miris kombinacija ylang ylanga (obožavam taj miris u parfemima) i narančina cvijeta. Meni je svakako ugodan, prisutan, ali ne pretjerano intenzivan ili nametljiv.


Ovako ovu kupku opisuje Lush: 
„ Dobro se zabavite kupajući se u ovoj toploj i vedroj pjenušavoj kupki koja će dodati malo sjaja hladnoj noći. Egzotična i energizirajuća kombinacija ulja ylang ylanga i apsoluta cvijeta naranče osnažuje u trenu. Savršena za duga, opuštajuća namakanja, ali pazite, iz kade morate izaći prije ponoći.“


Što se mene tiče, slažem se. Ovo je kupka koja će vaše vrijeme u kadi zaista učiniti posebnim. Voda će, poput kupke, iznutra biti narančasta, bez šljokica s bogatom pjenom, ali ono, stvarno bogatom. Kao i sve Lusheve kupke, i ovu treba mrviti pod mlazom vode i zatim je pustiti da se razvija.

Pjene će biti u obilju.

početak....

razvoj....
još...
Za potrebe bloga ja sam svoju razrezala na pola, ali i inače preporučam da to učinite s njihovim kupkama, s time da će ova bundevica sigurno biti dovoljna za barem tri kupanja. Ne bih je stavljala kompletnu u kadu jer sam ja imala full pjene i s polovicom, a mislim da bi cijela bila totalna dekadencija koja bi mogla rezultirati pjenom po cijeloj kupaoni.

kao što rekoh...
bogata pjena sa samo polovicom kupke
 Dakle, meni je bila odlična! Ponovno bih je kupila i mogu je preporučiti za trenutke uživancije. Mana joj je cijena, ali na to smo od Lusha navikli pa neću puno komentirati, no meni se u ovom slučaju isplati.

sastojci
Jeste li vi probali što iz LE kolekcija? Kako vam se sviđa božićna ponuda?

Pišite mi…


LP, beautyandbrains007HR

4 komentara:

  1. Vidi li Lush tvoj blog? Pa ti si im najbolja reklama! :D <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooobožavam Lush <333

    Sve tako miriše <333

    Se pratimo?

    www.blogvivalavida.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)