nedjelja, 25. studenoga 2012.

Dugo odgađana kupovina.... (Lush, Kik, DM i Asos)


Ova kupovina već dugo, predugo čeka svoj post, no, svejedno s vama želim podijeliti svoja mala zadovoljstva.

Za početak- LUSH!


Ja nisam kupovala putem interneta, iako možete ukoliko u svojoj blizini nemate njihovih dućana.
Ali znam da vas zanima što je unutra.....


A s obzirom da se ne vidi sve najbolje....

Dakle, moja vrećica je sakrila Lush Ayesha i Love Lettuce svježe maske za lice (dolaze u pakiranju od 75 g koje košta 59 kuna), Mrs. Whippy pjenušavu kupku (ne mogu je pronaći na njihovoj stranici,a s obzirom da je bila poklon nemam račun; pretpostavljam da je cijena oko 45 kuna za jednu "pločicu", možda koju kunu više ili manje) i Dragon's egg kuglu za kupanje (44 kune za 100 g, dakle za jednu kuglicu tu negdje, također +/- ovisno o veličini).

Lusheve maske za lice zaista obožavam, Love Lettuce sam već recenzirala ovdje, pjenušave kupke mogu biti i odlične, ali i totalni gubitak novaca, a kugle baš i ne preferiram jer one vodi daju boju i miris, ali mjehurića nema, a oni su meni nužnost. Ne znam zašto, ali kada se već kupam, da to onda stvarno bude jedno "bogato" iskustvo. Ako me kužite?!

I prije nego što me pitate: "Pa zašto sam je uopće kupila?" Pa, povremeno me privuče izgled pa ipak podlegnem iskušenju. Zar nije tako s većinom Lushevih proizvoda jer, budimo realni, Lush u Hrvatskoj je bezobrazno skup! Ali ovaj put, to nije bio slučaj. Ovom vrećicom me iznenadio moj najdraži pa mi je sve unutra posebno drago. Ne brinite, kod recenzija, ipak ću se truditi biti neutralna i realna, te ponekad i brutalno iskrena.

A onda nakon divne kozmetike, "ubola" sam (ja sama) i nekoliko komada nakita.


Prvo sam iskoristila neku akciju na Asosu i kupila naušnice. Asos Mini Gem Flower Drop Earrings.

Nisam skužila da su klipse, ali kod većih naušnica to može biti plus ako su teže jer ne vuku uho prema dolje i neće vam razvući ušnu resicu, što se možda ne čini tako strašno sada, kada smo još mlade, ali kada na starijim ženama vidim naušnice koje gotovo dotiču pod, kao da su cijelu mladost provele u nekom afričkom plemenu... Meni osobno to se nimalo ne sviđa.


Molim vas, nemojte me krivo shvatiti, niti se uvrijediti, ali ja to tako povezujem nakon što sam gledala dokumentarce na tu temu, gdje žene izdužuju vratove, buše velike rupe...jer se to smatra lijepim, ali za moje pojmove, ja bih taj vid ljepote ipak preskočila.

Kao i uvijek, one su došle dobro zaštićene u svojoj kutijici.

S obzirom da moje slike nisu baš najjasnije, stavljam i link za naušnice- LINK. Tamo ima dosta slika da ih bolje pogledate.

još malo detalja o njima
Trenutno su na akciji za 10.42 funti (oko 105 kuna), a ja sam ih kupila za 7.50 funti (oko 75 kuna). Poštarina na Asos-u je besplatna.

Pa sam šetajući po jednom šoping centru ušla u Kik i naišla na ove narukvice. One su trenutno skroz trendy i izrađuju ih mnoge dizajnerske kuće poput Michael Korsa. No, ja nisam spremna izdvojiti zavidnu količinu novca za skuplju verziju pa sam se odlučila za ovu varijantu iz Kik-a.

Ja sam se odlučila za zlatnu,

 srebrnu

  i sivo-crnu varijantu.


To su bile sve varijante iz Verona Poth kolekcije, ali sam na blagajni vidjela još puno varijanta na temu, raznih boja. Cijena je ista za sve, 17,90 kuna po komadu. Mislim da je to super cijena jer sam ih vidjela i u New Looku, ali su tamo koštale 59 kuna, a nisu bile niti ljepše, ni kvalitetnije, niti na bilo koji drugi način bolje.
Kada sam ih kupovala, čula sam jednu curu koja je kupovala s mamom da cvili da su grube, ali ja to nisam iskusila.
Možete ih nositi bez obzira na širinu ruke jer se vrlo jednostavno prilagođavaju pa mogu biti prilično uske, ali i jako konkretne.

Puno su sjajnije nego što se to čini na mojim slikama pa sam zato odlučila staviti više fotografija da vidite što bolje kako su napravljene i kako točno izgledaju.
Ja ih jako volim i puno nosim, same, sa satom, kombiniram jednu s drugom... Imam ih već više od mjesec dana i niti jedna nije izgubila kamenčić niti promijenila boju, također do sada nijedna nije ostavila trag boje na ruci. Da, i to se zna desiti s bižuterijom. Dakle, ja ih preporučam, a čak i da otpadne koji kamenčič, neću očajavati jer im je cijena zaista bila prihvatljiva.

I zadnje što sam kupila su ove naušnice u DM-u.


Ovu sliku gore sam stavila da se vidi dvobojnost, gornji list je zlatni, a donji/veći-srebrni. Bila je i samo srebrna varijanta, no mene nekako drži mischung faza.

s blicem se bolje vidi sjaj
Sa stražnje strane su glatke.


Ovaj prednji dio je jako svjetlucav iako nema niti jednog kamenčića nego je sve stvar brušenja.


Ne sadrže nikal. Koštaju 39,90 kn, ali sam ih ja prošvercala s frendičinom kupnjom kada je iskoristila kupon s 15% popusta na cjelokupni iznos kupnje pa su me na kraju koštale oko 34 kuna. Nije puno manje, ali veseli, barem mene.

Eto, to je moja kupnja. Što ste vi lijepoga kupile? Jesmo li možda neke predmete isto tržile?

Pišite mi.....

LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)