utorak, 30. lipnja 2015.

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX- lipanj 2015.

Ako vam idu na živce beauty kutije, odmah kliknite dalje... Ovo je još jedan takav post, a predstavljam vam mjesečnu verziju Lookfantastic kutije za lipanj!


U svoju obranu, nisam već neko vrijeme kupila Lookfantastic mjesečnu kutiju jer sam čekala recenzije i prema njima odlučila trebam li je u svom životu ili ne, i uvijek bi bilo nešto što bi mi se svidjelo, ali i dosta proizvoda koji mi nisu bili napeti. No, lipanj je dobio svoju priliku.


Proceduru već znate... Lookfantastic je online beauty web shop, nudi plaćanje PayPal-om, a jedna ovakva kutija će vas koštati 15 GBP (poštarina je besplatna). Sve je zaštićeno papirom i naljepnicom, a u kutiji se nalazi i mala knjižica s nekoliko detalja o proizvodima.


Kao i uvijek, u kutiji je šest proizvoda, koji dolaze u nešto izdašnijim putnim verzijama.


Lipanjska kutija je krnja što se šminke tiče, ali iskreno, meni se odabir jako sviđa! Ren, Caudalie, Murad.... Me like! Da ne duljim, ukratko ću vam predstaviti svakog od njih.


1. REN Glycolactic Radince Renewal maska za lice je bila glavni razlog kupnje. Umanjuje vidljivost nepravilnosti i njeguje kožu, a većina recenzija koje sam pročitala bila je u znaku hvalospjeva. Već je dugo mjerkam i razmišljam o kupnji, tako da mi je ova testna verzija od 15 ml/0.5 fl.oz. odličan način da se zaljubim ili uštedim koju kunu više. Trenutno ima slavljenička LE verzija- link (samo u odnosu na pakiranje) od 75 ml koja košta 36.69 Eura (umjesto 45.76 Eura za uobičajeno pakiranje od 50 ml). Osim toga, uvijek postoji i neki kupon sa sniženjem, tako da se stvarno može odlično proći.


2. MURAD Rapid Collagen Infusion tretman u mini verziji od 5 ml/0.07 fl. oz. navodno umanjuje vidljivost finih linija i dubokih bora u roku dva sata od nanošenja i održava optimalnu količinu kolagena i hidratacije u koži, što rezultira zdravom i zategnutom kožom lica! Puno je jači nego što ja to schmekam i zato će ići mami. Kako 30 ml košta 92.95 Eura (da, točno ste pročitali), mislim da će mami ovo biti za posebne prilike ako je djelotvoran! I mama, ti si lijepa i bez njega!!! (link) <3


3. CAUDALIE Vinoperfect Radiant Serum koji posvjetljuje, osvježava i ujednačuje ten je također bio u "Yes, please" kategoriji. Mislim da bi mogao odlično doći mojoj koži nakon ljeta i izlaganja suncu, kada znam dobiti pjegice i mrljice. Ah... Nitko nije savršen, a ako se može boriti sa staračkim pjegama (njihove riječi), moje bi mu trebale biti OK, kaj ne? :) Inače, dobijete tubicu od 10 ml/0.33 fl.oz., a velika verzija ove bočice od 30 ml košta 64.35 Eura (link).


4. Još jedan proizvod iz domene njege kože lica iz ove kutije je i NUXE Creme Prodigieuse Anti Fatigue za normalnu i mješovitu kožu. U svojoj većoj verziji od 40 ml košta 30.03 Eura (link), a u beauty boxu se dobiva tuba od 15 ml. Bogata antioksidansima, ova krema obećava dubinsku hidrataciju i njegovanu i mekanu kožu.


5. Jedan od proizvoda iznenađenja u svakoj kutiji (a u obzir su dolazili proizvodi kms-a, L'ANZA'-e ili label.m-a) je label.m Blow Out Spray od 50 ml koji navodno dodaje volumen kosi, te ju štiti od vanjskih utjecaja (vrućine-fen, pegla i sl., te UV zraka). Bočica od 200 ml ovog spreja je trenutno na sniženju i košta 15.15 Eura, dok joj je puna cijena 17.88 Eura (link).


6. I posljednji proizvod iz kutije je također iznenađenje svake kutije. Može se dobiti jedan od luksuznijih proizvoda marke TIGI, ALTERNA HAIRCARE, REDKEN, balance me ili KORRES. Ja sam dobila balance me Revitalising Hand and Body Wash od 100 ml, što je sasvim pristojna količina. Inače će vas ovakva tuširalica od 300 ml koštati 17.87 Eura (link). Veselim se isprobavanju!


I to je to. Svjesna sam činjenice da je danas zadnji dan lipnja, ali ovu kutiju možete naručiti do isteka zaliha, pa još imate priliku kupiti svoj primjerak ako vam se sviđa.


A imate i razne opcije uštede i pretplata.


Ima li što unutra što vas mami?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR


For English version of this post click here

Broj komentara: 16:

  1. Zanimljiva kutijica. Volim da probam nove stvari, tako da ti zavidim malo jer ima svega zanimljivog :)

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene sve mami :) Super način za isprobavanje proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj ne? Ja obožavam preparativu, a REN i Caudalie me uvijek najviše motiviraju na kupnju! :)

      Izbriši
  3. Mi u Srbiji imamo drugačije verzije ovih kutija, ja još uvek nisam probala, ali nameravam Purity box da isprobam.
    Promakla mi je cena ove tvoje kutije, čini mi se da si dobro prošla. Ja više volim da dobijem preparativu (naravno, da odgovara mom tipu kože) nego šminku jer je više koristim i trošim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ti isto preparativa tip, također pod uvjetom da mi proizvodi odgovaraju.
      Nije ti promakla cijena, nego sam je ja zaboravila napisati :) Idem napraviti edit!
      Cijena je 15 GBP, ali raznim pretplatama se može malo uštedjeti. Osobno se nisam za njih odlučila jer volim prvo škicnuti koji review pa onda odlučiti je li to za mene. Nažalost, kutije se ranije šalju uglavnom samo britanskim bloggericama i youtubericama, dok meni čak i ako napravim preorder dođe tek oko 15.-og.
      Znam da vi imate baš svoju verziju kutija i jako sam ljubomorna ;)

      Izbriši
  4. Great box!!!
    Have a nice day!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, Marcela! :)

      Puse iz Hrvatske (kisses from Croatia)!

      Izbriši
  5. I ja sam naručila ovu kutiju u nadi da ću dobiti Foreo :D :D
    Naručila sam je prije više od dva tjedna i tek mi je danas stigla :O Sadržaj je isti kao u tvojoj kutiji i meni je odličan i iskoristit ću sve osim Murad kremice ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, ja nisam ni znala da mogu dobiti Foreo, a svejedno sam je naručila?! ;) Definitivno sam zabrijala na te kutije!!!!! :D

      Izbriši
  6. ova prva maska za lice stvarno obećava:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ta je maska navodno jako dobro, ali je ja još nisam probala. Budući da sam sada dosta na suncu, malo sam smanjila doživljaj s proizvodima koji sadrže kiseline. Ipak, u jesen ću si dati oduška! ;)

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)