petak, 19. lipnja 2015.

ZBOGOM PORAMA!!! Recenzija i usporedba podloga- Garnier 5sec Perfect Blur vs. Dr. Brandt Pores No More Refiner za mješovitu i masnu kožu

Iako ja češće pišem o preparativi, nemojte misliti da je dekorativa pala u zaborav... Istina, dnevna rutina mi je sve skromnija radi želje da spavam duže tih petnaest minuta, ali radnim danom me nećete vidjeti neuređenu. Kako mi je koža mješovita s masnijom t-zonom i na njoj izraženim porama, otkriće raznih podloga za puder/primera koje ih smanjuju, učinilo ih je neizostavnim dijelom moje rutine. Ipak, gornji sloj kože mi zna biti i suh, dok se ljeti pretvaram u pravog masnokošca! To navodim kako bi vam bilo lakše napraviti usporedbu s vlastitim tipom kože.


Kada su primeri u pitanju, isprobavam inačice različitih cijena i proizvođača, a danas ću vam pisati o dvije verzije, o kojima se zapravo često priča, piše i raspravlja u blogosferi. O jednoj, GARNIER 5sec PERFECT BLUR varijanti, brujala je cijela zajednica ljepote kada je izbačena na tržište prije nešto više od godine dana, a za drugom, DR. BRANDT PORES NO MORE REFINER-u (kremi), se digla prašina nakon što ju je Lisa Eldrigde navela kao jednu od najboljih varijanti za "brisanje" proširenih pora.


Garnierova verzija je naravno jeftinija opcija i može se naći u svim drogerijama tipa DM, Kozmo, Müller...po cijeni od 79,90 kuna (oko 10.67 Eura/7.75 GBP/12 $). Vrlo često je i na raznim akcijama tako da ta cijena može biti još niža.


Dolazi zapakirana u ciklama kutijici, koja će na prvu privući većinu ženske populacije, a sama tubica je plastična, roze boje, s nešto užim gornjim dijelom za lakše doziranje, i skriva 30 ml/1 f.oz. proizvoda. Kako vam za jedno nanošenje ne treba puno, trebala bi vam trajati dosta dugo, moje iskustvo je da uz svakodnevnu upotrebu traje oko tri mjeseca.


Sam Garnier oglašava je kao "njegu-bazu za zaglađivanje s optičkim učinkom koji vidljivo ispravlja i smanjuje pojavu vidljivih znakova starenja: tanke bore, nepravilnosti i pore u 5 sekundi.  Ultra nježna tekstura ostavlja mat, mekan i baršunast osjećaj na koži, a nanosi se po cijelom licu nakon dnevne kreme, kao idealna podloga za šminku. Prije upotrebe, preporuča se tubu čvrsto protresti."


Ova baza ima dosta lagani miris, gotovo neprimjetan, blago je roze boje, tekstura joj je silikonsko pjenasta, kao tučeni bjelanjak s malo vrhnja, koje mu daje određeni osjećaj masnoće kada se nanosi. Na licu se vrlo lako razmazuje i doista ostavlja osjećaj baršunaste kože.


Moje iskustvo je da je riječ o zaista dobroj bazi, koja zaglađuje kožu i gotovo trenutno smanjuje izraženost pora na licu. Iako sam prešla tridesetu, znakovi starenja za sada su me poštedjeli svog dobrog društva pa mi je primarno umanjiti vidljivost pora, što ova baza stvarno čini. Budući da joj je podloga silikonska, njezin učinak ne čudi, ali ono što bih ja navela kao mali nedostatak je da iako je lagana, zbog svoje nešto masnije teksture, daje određeni osjećaj težine na licu, pa sam nerijetko čitala da su je cure dobrano iskritizirale, dok je druge ne mogu nahvaliti.


E sad, ja taj masniji film riješim puderom u kamenu ili prahu, ali bilo bi mi draže da tog osjećaja nema. No, s druge strane, upravo zbog te punine i "masnoće" ova podloga odlično je rješenje i za one s normalnom ili mješovitom kožom, koje na licu muče i pokoji suhi dijelovi, jer ih neće istaknuti, a nepravilnosti će biti manje vidljive. U hladnije doba godine među njima sam i ja.


Sam učinak će na različitim tipovima kože trajati različito. Odnosno zaglađene pore će ostati takve oko tri sata, a sjaj će se na masnijoj koži pojaviti već nakon nekih dva sata. Tako je u mom slučaju kada je vani ovako vruće, dok je u hladnije doba godina taj učinak duži za nekih sat/dva. No, kao podloga za puder, definitivno će utjecati na bolji opći izgled kože i trajnost pudera kroz dan.


DR.  BRANDT PORES NO MORE REFINER nešto je drugačiji...


Proizvođač ga oglašava kao "kremu/bazu namijenjenu mješovitoj i masnoj koži, bogatu prirodnim ekstraktom čajevca i sjemenkama lana, koji pročišćuju pore i kontroliraju izlučivanje sebuma. Navodi i da on trenutno smanjuje vidljivost pora, upija ulje i matira, te kožu čini glatkom i ujednačenom. Preporuča se nanošenje ujutro na očišćeno lice, a može ga se i ponovno nanositi kroz dan."


Dolazi u nešto "odraslijoj" crno sivoj kutijici, u kojoj se skriva siva plastične tuba od 30 ml proizvoda/1 fl.oz. s pumpicom i čepom na vrhu. Doziranje je jako dobro zamišljeno pa jedan konkretan pritisak na pumpicu daje optimalnu količinu proizvoda za jedno nanošenje, a ako želite još samo malo, i  to je izvedivo kraćim pritiskom. Sve u svemu, mehanizam je odličan!


 Ali..... ova verzija košta znatno više. Cijena mu se kreće između 350-405 kuna (oko 54 Eura/39 GBP/60$), viđala sam razne cijene, a može se pronaći u Mülleru, Farmacii i sl. Ja sam ga osobno pronašla u jednoj privatnoj ljekarni koja se zatvarala, po 50% nižoj cijeni, tako da sam stvarno imala sreće.


Što se tiče mojeg iskustva, također mu je u bazi silikon i djeluje zaglađujuće, te gotovo u potpunosti izbriše pore, a koža pripremi za puder na najbolji mogući način. Koža ostaje zaglađena i baršunasta, ali matirana.

mogu pogoditi na što vas asociraju ovi "uzorci"?! ;) :D
Tekstura mu je kremasto-silikonska, no bez masnog dijela. Boja mu je prirodnija, kremasta sa žutim podtonom (pod uvjetom da imate svijetli ten), i on kod zaglađivanja pora daje i laganu prekrivenost, ali mislim da će taj učinak primijetiti samo osobe svijetlije puti. Za razliku od Garniera koji također obećava matiranje, Dr. Brandt verzija to zaista od početka i pruža. Brzo se suši pa ga je potrebno brzo nanijeti i razmazati, a on će vas nagraditi mnogo ujednačenijim izgledom kože. Nema taj masni završetak kao Garnier i zato mislim da će pravi masnokošći njime biti oduševljeni tokom cijele godine, a osobe s mješovitom kožom, također će se rado družiti s njime, osobito u ljetnim mjesecima.


On zaista upija višak sebuma pa ga nikako ne bih preporučila ljudima sa suhom kožom jer će se uvući u nju i dati onaj efekt pustinje, gdje će se vidjeti pukotine na koži, bez obzira koliko ona mlada bila, ma pretpostavljam da znate na što mislim.... Matiranje traje duže nego kod Garniera, pore su također duže zaglađene, iako sam čula dosta kritika da mu je učinak prekratak za cijenu. No, ova stvar je tolika prozračna i nestaje na koži, da se kroz dan zaista može ponovno nanijeti, a da nimalo ne utječe na vašu šminku ili izgleda zabetonirano, što Granier, po mojem mišljenju ne pruža, upravo zbog tog masnijeg završetka i nešto težeg osjećaja na licu koji se mnogima ne sviđa.


Ne smijem zaboraviti na miris. Nešto je prisutniji nego kod Garniera i vuče na biljni s malo primjesa kemije, ali ne ostaje na koži, pa čak i ako vam se neće sviđati, mislim da vam ne bi trebao smetati.


Ja niti kod jednog od ovih proizvoda nisam primijetila da mi pune/onečišćuju pore. Štoviše, Dr. Brandt čak navodi da refiner ne začepljuje pore, te da je riječ o nekomedogenom proizvodu, s kojm tvrdnjama bih se ja složila. Mi, koji imamo proširene pore navikli smo da ih moramo čistiti, ali mislim da sebum odradi najviše posla kod njihovog punjenja. U svakom slučaju, meni niti jedan od njih nije iritirao kožu niti izazivao upale ili bubuljice.

Lijevo je Garnier, a desno Dr. Brandt, ako kliknete na sliku i uvećate je, vidjet ćete razliku u sjaju o kojoj vam pričam
I veliko pitanje... Bih li ih ponovno kupila???


Dr. Brandt podloga je ludilo i ako imate masnu kožu s proširenim porama, a u životu vam se sprema neki veliki događaj, naprimjer vjenčanje, mislim da bi ovo moglo biti nešto za vas jer ćete ga čak i nakon znojenja i plesa moći ponovno nanijeti na profesionalnu ili šminku kućne radinosti i izgledati svježe bez osjećaja maske. Ali....cijena mu je paprena!!! Osobno, čak i uz tu cijenu ponovno bih je kupila, ne samo za posebne prilike (traje 6 mjeseci od otvaranja), život je prekratak, nego za najbolju verziju mene.



Garnier (traje 18 mjeseci od otvaranja) vam to neće u istoj mjeri pružiti,  ali je riječ o vrlo sličnoj, jeftinijoj varijanti, uz taj masniji završetak za kojim nisam luda. Možda vruće ljeto nije najbolje doba za početak druženja s njime, ako vam je koža stvarno masna, ali ako vam je koža suha ili imate suhe dijelove, s Garnierom ćete biti zadovoljni, a Dr. Brandt verziju za mješovitu i masnu kožu izbjegavajte u širokom luku!!! Garnier je također odlična verzija sličnog proizvoda, nešto lošijeg performansa koja bi se također ponovno mogla naći u mojoj kupaonici, osobito u periodima štednje.


Na kraju, odluka je ponovno na vama, najbolja solucija bi bila da prije kupnje skupog proizvoda, poput Dr. Brandt refinera, probate nabaviti tester, dok Garnier vjerojatno možete isprobati kod neke od svojih prijateljica :), a potom odlučite je li neki od ovih pomagača za vas.

Dakle, kako se vama sve ovo čini? Probale? Zainteresirane? Apsolutno ne?!

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR


For English version of this post click here

2 komentara:

  1. Ne koristim baze (ne pitaj me zašto :D ), ali ovo mi je baš koristan post jer sam sigurna da ću jednog dana i ja bazu kupiti pa makar iz znatiželje. Dr. Brandt mi zvuči puno bolje od Garnier baze, ako ništa drugo onda radi tog lakšeg osjećaja. Cijena joj je paprena, ali ako joj kvaliteta opravdava cijenu onda se isplati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dr. Brandt baza je odlična! Sada sam u potrazi za jeftinijom alternativom. Sljedeća baza tog tipa koja mi je na piku je Bioderma Sebium Pore Refiner. Kada je konačno kupim, javim dojmove :)

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)