nedjelja, 21. lipnja 2015.

Al' sam bila vrijedna... Moji Potrošenci iz svibnja 2015.

Ovaj se mjesec stvarno imam čime pohvaliti jer mi se u potrošencima nalazi i nekoliko stvarčica iz domene šminke, ali... Ajmo mi od početka. Predstavljam vam svoje svibanjske Potrošence! Svi Potrošenci označeni su rozom bojom, a ako imaju svoju recenziju klik riječ označena je plavom bojom. Krenimo.....


Budući da ih ima dosta, razdvojila sam ih kao i uvijek u zasebne kategorije, a krećem s proizvodima za njegu lica.


Ovdje se odmah vidi kojim sam to proizvodima poslovično vjerna, jer se stalno ponavljaju, što u favoritima, što u potrošencima. To bi svakako bile moje omiljene blazinice iz DM-a i Olival tonik za lice sa smiljem. Oba proizvoda su za preporučiti! Odlično služe svojoj svrsi i dokaz su da odlični proizvodi ne moraju uvijek doći s visokom cijenom. A tu tvrdnju potvrđuje i Garnier micelarna otopina koja je također jedan od najboljih proizvoda te vrste drogerijskog ranga, te vrlo suvereno stoji uz bok i puno skupljim verzijama. Ukoliko vas zanima njen performans, klik za više.
Jedini, za mene, novi proizvod koji se našao među njima je La Roche Posay Toleriane Fluid. Ok, nismo se dovoljno družili da bih ga mogla meritorno ocijeniti, ali živcirao me nije. Jesam li se jače zagrijala za njega? Pa, i ne baš.


Sljedeća kategorija je kosa, odnosno proizvodi za njenu njegu.
Gotov je primjerak Head&Shoulders šampona koji uvijek imam na lageru. Oni koji me duže prate znaju da jednom tjedno perem kosu Head&Shoulders šamponom, preventivno, protiv prhuti koje nisam imala godinama. Ja zasluge za to pripisujem upravo ovom šamponu i zato ovo sigurno nije posljednji put da njega vidite u Potrošencima. Nije mi posebno bitna njegova inačica, ali nekako mi se čini da ovaj Citrus Fresh najčešće nađe svoj put do mene.
Drugi proizvod iz ove kategorije je Organix Biotin& Collagen regenerator koji je također odličan! Probala sam i njega i šampon iz ove linije i, iako ni šampon nije za baciti, regenerator mi je draži. Fino miriše, omekšava kosu i olakšava raščešljavanje, a nakon njega ostaje zdravi sjaj. Veliki like!


Od proizvoda za njegu tijela, našlo se tu svega, ali opet dominiraju već ranije spominjani favoriti.


Stoga ne čudi da su se tu našla čak dva Balea In Shower mlijeka za tuširanje, u dvije varijante: za suhu kožu (narančasta bočica) i za normalnu kožu (plava bočica- recenzija). Oba su odlična, ali mislim da mi je varijanta za suhu kožu (narančasta) ipak nešto draža.


Još jedan meni vrlo drag proizvod je Avon Senses gel za tuširanje u varijanti Spicy Moroccan Delights.... Svoju recenziju ima pa neću duljiti, ali ako volite meke, slatkasto začinaste mirise, probajte ga! Ne vjerujem da će vas razočarati.


Potrošila sam i Biobazin Silk Cream koncentrat za ruke. Biobaza ima odličnih proizvoda. Njihovu kremu za tijelo u onoj ogromnoj posudici obožavam i već sam je ranije spominjala, ali ova krema je prema mom mišljenju 0 bodova! Osim preslatkih tubica koje vas mame kod blagajni DM-a, nećete dobiti puno. Prema mojem dojmu, ovo bi trebao biti Biobazin odgovor na Neutrogena koncentrat, ali ja nisam primijetila da je za moje ruke činio puno. Potrošila sam ga jer se stalno mažem, no, relativno svilenkast osjećaj je samo trenutan, dubinsku hidrataciju možete zaboraviti, tako da ja ovaj proizvod zasigurno neću više kupovati!


I posljednji u ovoj kategoriji je Lactacyd gel za intimno pranje koje sam već spomenula u favoritima pa vam je moj stav o njemu jasan. Odličan!!!


A kao šećer na kraju... Šminka!


Ok. Ok. Priznajem. Neki proizvodi su tu zbog proteka vremena pa sam ih morala baciti (iako su bilo jako voljeni) poput dvije verzije kremastih sjenila: MAC paint pota- u nijansi Let's Skate koji je bio dio limitirane kolekcije i Maybelline Color Tatoo sjenila u nijansi Pink Gold. Pretpostavljam da i sami koristite neku inačicu ovih proizvoda pa ne moram niti posebno naglašavati da su odlični!


No tu je i STVARNO iskorištena Charlotte Tilbury olovka za oči u nijansi Audrey (Classic Powder Eyeliner Pencil). Moram li išta govoriti? :)


Ima svoju recenziju pa ako vas zanima više o njoj, njenom performansu ili samo želite vidjeti kako izgleda kada nije osakaćena, kliknite ovdje. Ja ovu malu više ne mogu niti šiljiti....


Tu je još zapravo i kompletna podloga za lice: primer, tekući puder i sprej za fiksiranje!
Primer je Garnier 5sec Perfect Blur koji sam upravo recenzirala ovdje, tako da neću puno o njemu, ali riječ je o solidnoj bazi za "brisanje" pora i nepravilnosti.
O Max Factor Facefinity All Day Flawless 3u1 puderu nisam pisala. Ideja je da u jednoj tekućoj podlozi imate sve što bi vašu kožu uz pomoć samo jednog proizvoda trebalo učiniti savršenom. Iskreno, nije loš, ali nije ni revolucionaran! Barem meni. Nisam znala što do kraja mislim o njemu pa je tako i izostala recenzija. Nemam pojma bih li ga ponovno kupila, osobito s obzirom na činjenicu da je izbor na tržištu toliko velik i raznovrsan?! No, naginjem prema negativnom odgovoru.
I post o potrošencima zatvara Skindinavia Bridal Makeup Finish sprej. Ja sam potrošila ogromnu količinu ovih bočica i obožavam Skindinaviu, a u međuvremenu su promijenili i pakiranje. Iako mi je koža mješovita s masnom t-zonom, upravo mi je Bridal varijanta najdraža! Definitivno je preporučam i ja ću je, nakon što potrošim neke druge sprejeve koji su mi u opticaju, sigurno opet kupiti. Čak i ako pretjerate s puderom u kamenu ili prahu, par sprejeva ovog će spriječiti zabetoniran izgled, pomaže dugotrajnosti šminke, a dobro dođe i kao osvježenje kroz dan. Stvarno super proizvod!

To je to od mojih Potrošenaca? Kako vam se čine? Što ste vi potrošili?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR


For English version of this post click here


Broj komentara: 15:

  1. Great products!!!
    Thank you so much for your comment!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Bome si bila vrijedna :) Imamo par zajedničkih favorita i to mi je drago vidjeti, npr. Baleino plavo mlijeko mi je sjajno! Sad moram probati i narančasto ;) Preporučam ti babylove blazinice, lijepe su, velike i savršene. Dosta sam čitala o toj Olivalovoj liniji sa smiljem, sigurno dolazi na red čim potrošim zalihe. Poskočila sam kad sam ugledala Biobazinu kremicu, toliko sam ih puta već gledala na blagajni, ali nisu mi baš jeftine takve male. I sad mi je drago da ih nisam uzela. Šteta, tako su slatke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trudila sam se.... :) Ma, znaš kako to ide?! Trošiš i onda odjednom ostaneš bez pola toga. Ali, imam već solidnu skupinu i za lipanj....
      Olival tonik sa smiljem je stvarno za preporučiti. Ja već dugo samo njega kupujem! Biobazina krema me stvarno razočarala jer ih inače dosta šmekam... Za početak, kada sam je ja kupovala, tek je izašla i mislim da je koštala 39.90 kn što je bilo onak'...dosta, ali kad je bal...plus, ambalaža je bila bombon, što je meni bilo dovoljno da prevagne na stranu-kupujem! Sada mislim da je snižena na 29.90, što je manje od recimo L'Occitane-a, ali kad meni fakat nije za preporučiti...

      Izbriši
  3. Ooo, pa baš si svašta potrošila :) Nikako da kupim Color Tattoo u toj nijansi, imam tri druge nijanse i sve su fenomenalne, ali zaboravim na nju kada uđem u drogeriju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, nakupilo se... Meni je ova nijansa bila jako dobra, osobito za dnevne kombinacije. S tim color Tattoo-ima je Maybelline baš napravio dobar posao! A što se tiče tvoje kupnje, stigneš ;)

      Izbriši
  4. Svaki mjesec me dotučeš ovim postom, a ovaj mjesec pogotovo jer si potrošila dekorative dosta :D
    Moram prokomentirati ovu kremu za ruke i reći da nisam naišla na niti jednu pozitivnu recenziju :/ Ambalaža je preslatka, ali nije to ono što će natjerati ljude da opet kupe i mislim da bi u biobazinom timu trebali misliti na to ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma daj.... Da ti sve staviš ovako na kup, sigurno bi imali što vidjeti :)
      Znam da smo ti već svi dosadni, ali mislim da bi to bile jedne od najljepših slika praznih bočica ;)
      A za kremu se slažem da bi se Biobazovci trebali s tim pozabaviti :)

      Izbriši
  5. Koristila sam taj max factor puder i ok mi je ali delim misljenje s tobom...nije me nesto oborio s nogu. Inace, super post :)
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako mi je žao kaj nije ispao tvoj HG puder, drago mi je što nisam jedina kod koje je izostao wow efekt, budući da ga svi hvale.
      No, jako mi je drago što ti se dopao post... Pozdrav! <3

      Izbriši
  6. I ja sporo trošim šminku, tako da se i u mojim ''Empties'' postovima uglavnom nalazi kozmetika. Dosta toga moram da bacim jer ne iskoristim pre isteka roka (samo omiljene stvari potrošim)

    OdgovoriIzbriši
  7. Za lactacyd potpisujem! I preporucam svima! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)