utorak, 3. srpnja 2012.

Avon Ideal Flawless tekući puder


Pozdrav svima!!!
Već jako dugo želim napisati ovaj post, ali nikako da to učinim. Događa li se to i vama? Već sam sto puta razmišljala o njemu i slagala rečenice u svojoj glavi, ali nikako da uzmem laptop u krilo i stvarno to učinim?! Bolje ikad, nego nikad pa evo i njega....

Možda je dobro što sam pričekala s recenzijom jer sam ga duže testirala, a prošao je na ispitu i s ovom ludom vrućinom koja trenutno vrišti "LJETO!". Jel i vama vruće?

Iskreno, kupila sam ga nakon što ga je gossmakeupartist nahvalio (klik za link). Kada sam ga prvi puta probala, iznad glave mi je bio upitnik?! Pa ne kužim baš kaj je tak' posebno u ovom puderu, ali dobro.

Riječ je o tekućem puderu, ali mu je struktura nekako neobična, nešto između tekućeg i pjenastog pudera, malo masniji, a opet lagan...ma, ne znam kako da točno opišem? Pruža lagano do srednje prekrivanje.


Kada sam ga kupila, moje je lice potpuno poludjelo!!! Imam masnu kožu i šire pore na nosu i području oko njega (ne utone u njih), ali ne i akne. Osim tada. Tada sam na licu imala takav prišt da sam se mogla mijenjati i s Quasimodom za grbu, i opet bi bio manji. Užas!!! Da stvar bude još gora, moja ga je malenkost odlučila stisnuti. Ne samo da je sa statusa općine, postao grad, već se stvorila i krastica, a boja se promijenila u ljubičastu. Znam, FUJ... ali kaj ćete? To je tako nekad u životu.
Tada je ovaj puder totalno podbacio. Nije prekrio moj prišt (niti blizu) i naglasio je moju krastu jer se totalno primio za suhe dijelove.

Kako je vrijeme prolazilo, prošao je i taj prišt, a koža moga lica se vratila uobičajenom crvenilu i diskoloracijama. U tom slučaju, ovaj je puder SAVRŠEN!!!

Posežem za njim stalno, i opet, i opet... Dobro se ponaša na vrućini iako preporučam da ga učvrstite puderom u kamenu ili prahu, osobito ako imate masnu ili mješovitu kožu. Djeluje onako zdravo, sjajno, "dewey" na koži, ali ne na način da bi isticao masnije dijelove ili onemogućavao nama s masnijom kožom da ga možemo nositi.

Kao što rekoh ranije. Prekrivanje je lagano do srednjeg iako Avon tvrdi da je potpuno. Ja se ne bih složila. Lagano, ako se nanese prstima i srednje, ukoliko koristite četkice (ja s dvije pumpice prekrijem cijelo lice i dolje prema vratu). Kako god, gotovo je nevidljivo na licu da nosite puder. Dakle, prekrije, ali je decentan. Koža se kroz dan može zasjajiti, ali to ovisi o vremenu i temperaturama, kao i o tipu vaše kože. Miris je vrlo lagan, gotovo nepostojeći, mislim da ne bi trebao mnogima smetati. Dolazi u pet nijansi (moja je nude).






Prema mojem mišljenju, zadovoljio bi sve tipove kože. Ne bih ga preporučila ako imate suhu kožu koja se na mjestima guli jer će se primiti za ta mjesta i naglasiti ih. Ne bih ga preporučila niti za osobe s aknama jer ih neće uspješno prekriti bez metode Lise Eldrige s nekim drugim jačim proizvodom (klik za link). Ukoliko se mučite s tim problemom, svakako pogledajte njen video jer nećete vjerovati kolika ja razlika.

Dobrog je trajanja. Osam sati za njega nije problem, dakle radni dan može pregrmiti, traje i duže, no tada više neće imati tako savršen finish.

Sadrži zaštitini faktor15, što je za svaku pohvalu. Nosila sam ga i kada sam se slikala i odlično se ponašao, nisam imala nikakve bijele odsjaje.  Moja je nijansa nude koja izgleda dobro čak i sada kada sam lagano potamnila.

#nude# s blicem
#nude# bez blica


Ovaj puder dolazi u staklenoj bočici koja djeluje prilično skupocjeno. Sadrži 30 ml proizvoda i košta 65 kn. Staklena je, ali ja sam s njom putovala i nisam imala nikakvih problema. Dozira se pumpicom, što je plus za higijenu, ali pumpicom ne možete puno vladati. Kada stisnete, koliko izađe, izađe. Nema puno mudrosti i doziranja.

SASTOJCI:
cyclopentasiloxane, dimethicone, aqua, glycerin, alumina, titanium dioxide dimethicone crosspolymer, PEG-10 dimethicone, alcohol denat, dimethicone/PEG-10/15 crosspolymer, tocopherol, petrolatum, polysilicone-11, boron nitride, cetearyl dimethicone crosspolymer, phenoxyethanol, sodium chloride, aluminum hydroxide, caprylyl methicone, stearic acid, disodium edta, talc, PEG/PPG-20/23 dimethicone, triethoxycaprylylsilane, aluminum dimyristate, disodium stearoyl glutamate, silica, dypropylene glycol, methicone, laureth-12, parfum, methylparaben, (+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, MICA, CI 77163)

Moja je ocjena- ODLIČAN! Pod uvjetom da ne tražite jače prekrivanje. Navela sam koje su mu mane.

Što vi kažete? Probali? Zainteresirani?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)