utorak, 17. srpnja 2012.

DM kupovina ili ti haul (L'oreal Paris Elseve Total Repair- rozi i Perfect Clean Foaming Gentle Scrub, ORTIS FERO VITAL tekuće željezo, GUAM krema za trbuh i struk)


Pozdrav svima!
                       

Još sam u svibnju objavila post s kuponima za popust u DM-u koji su se dobivali u zamjenu za 50 bodova. Neću ići u dubinu o tome kako to sve funkcionira, vjerujem da je većina vas ionako upoznata s time, a ako ne znate, post možete pročitati ovdje ili posjetiti njihovu stranicu. 

Uglavnom, mislila sam da bi bilo zgodno napisati za koje sam se proizvode ja odlučila jer ionako ih mislim sve recenzirati pa će ovo ujedno biti i jedna pretpremijera. A ovo je moj izbor....


 Kao što vidite, nisam totalno raspalila po novčaniku iako su svi proizvodi već u startu skuplji što je i pomoglo mojoj odluci jer upravo kada dobivam popust na njih, nekako sam ih i sklonija kupiti. Kada se to podijeli na 2 mjeseca, mislim da sam bila prilično dobra.U knjižicama s bodovima bilo je i dosta dekorativne kozmetike no meni ništa nije bilo neophodno, a nisam željela kupovati samo u svrhu gomilanja.





OK. Priznajem. Tekuće željezo mi baš nije bilo neophodno, ali sklona sam anemiji pa ga odlučih kupiti. Ne znam što bih vam rekla? Nije da mogu napisati sve podatke o svojoj krvnoj slici, ali jedna kratka recenzija će slijediti. Inače košta 99,90 kuna, a ja sam ga platila 74,92, odnosno 25 % manje. Moju recenziju o ovom proizvodu pročitajte ovdje.



L'OREAL PARIS Perfect Clean Foaming Gentle Scrub je došao u dobro vrijeme jer sam totalno na nuli s pilinzima za lice. Olay se još jedva drži, a nešto slabiji piling za češću upotrebu nisam imala. Popust je bio 25% tako da sam ga ja kupila za 29,92 kuna (normalna cijena mu je 39,90). Prije sam imala gel za čišćenje lica iz iste linije s gumenom četkicom (onaj plavi) koji mi se svidio pa odlučih probati i ovaj. Za nešto više informacija o ovom proizvodu, kliknite ovdje.



GUAM FANGOCREMA za trbuh je jedini proizood koji sam već ranije imala. Bila mi je fenomenalno učinkovita, a s obzirom da me očekuje prilično manifestacijama ispunjena jesen, rekoh...da  je probam ;). Nije da imam što za izgubiti? Ispravak. Imam što za izgubiti, a nadam se da će i ona djelovati. Cijena je viša u startu (114,90 kuna), ali s 25% popusta sam ga platila 86,17 kuna. Sve ispod 100 kuna čini mi se nekako OK. Ako vas zanimaju moji dojmovi i više o ovom proizvodu, kliknite ovdje.


 L'OREAL PARIS ELSEVE Total Repair tretman za kosu s 5 učinaka. Tu sam totalno pala na moć reklame. Nisam se mogla odlučiti koju varijantu kupiti, ali na kraju se odlučih za rozu. Koje iznenađenje?! Ovo je bila najisplativije jer je popust bio 50% pa sam ga kupila za 19,95 kuna umjesto 39,90 koliko inače košta. Jeeeee ja! Ako vas zanima moja recenzija ovog proizvoda, možete je pročitati ovdje.

To je to od mene za sada. Možete očekivati recenzije za ove proizvode, a do tada, nadam se da uživate u ljetu. Ja da.

Jeste li i vi što kupili? Što je bio vaš izbor?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR




Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)