srijeda, 11. srpnja 2012.

Balea cellulite meersalz peeling (Balea uljni piling s morskom solju protiv celulita)


Ideš... To se zove dugi naslov. Ali...htjedoh sve obuhvatiti.

Ovo je jedan pravi ljetni post u boji mora. Jel' se kuži koliko mi fali?


Priznajem. Kada sam vidjela ovu tirkizno-plavu posudicu u DM-u, nisam puno razmišljala. Trebao mi je novi piling za tijelo i ruka ja samo poletjela prema njemu. Ne brinite, nisam ništa srušila, ali se vrlo brzo našao u mojoj košarici. Jednostavno me je zvao (ooooooo, ljeto nam se vratilo u grad....)?! Jedino na što sam obratila pažnju je to da mi se činilo da je abrazivan i to je to. Ne volim pilinge za tijelo koje u sebi nemaju baš niti jednu abrazivnu česticu. Jednostavno ne kužim čemu onda kada je koža tijela u pitanju? Nisam vidjela ni ovu njegovanu guzu, niti da je protiv celulita, niti da je uljni. Rekla sam vam. Stvarno mi se ide na more. Dakle, ja ga nisam kupila kao sredstvo borbe protiv celulita. Nemojte me krivo shvatiti, niti mi zavidjeti, imam i ja celulit, ali sam se već davno pomirila s činjenicom da niti jedan proizvod, koliko god odličan bio, neće izbrisati moj celulit ako ja ne dignem riticu, i ne uvedem carinsku kontrolu pri ulazu slastica u organizam. Osim toga, baš me moje nesavršenosti čine ženom, kaj ne? Sada sam i sebe nasmijala. Uglavnom, kužite kaj hoću reći?! Valjda...



promiješan prije prve upotrebe

Ovo je stvarno dobar piling. Malo previše uljni na početku (iskreno, to mi se nije svidjelo), ali što se više koristi, to se to ulje bolje pomiješa s krutim dijelom i onda je baš po mojoj volji. Ako ste ga tek kupili i niste ga još koristili, ne preporučam da ga odmah stavite u kofer i ponesete sa sobom na godišnji jer bi to ulje moglo završiti na vašim ljetnim haljinicama. Čak i kada je novi, potpuno zapečačen, ulje će naći svoj put van iz posudice. Nasreću, meni se to nije dogodilo, ali kada sam se vratila iz dućana, primijetila sam da je vrećica masna, a u obzir je dolazio samo jedan krivac.
Meni se proizvod jako svidio tako da sam ga mislila imati i na moru, ali sam zaključila da je bolje da ga tamo i kupim. Sada, kada je već prošao određenu obuku kod mene i dobro se izmiješao, nema potrebe za tim.

evo dokaza da je voljen :)

nakon nekoliko upotreba, manje je mastan

Ovaj piling preporuča se za sve tipove kože. Da, abrazivan je, ali kada se umasirava u kožu, svi se sastojci stope zajedno i upiju, čineći je nježnom i mekom. Koža je prekrasna kada se ispere mlakom vodom. Kao što rekoh, ja nisam bila oduševljena ovim uljnim dijelom, ali shvaćam da sve više ljudi to voli i očekuje od proizvoda pa kužim zašto baš tako. Ja osobno od pilinga tražim samo da učini ono za što je namijenjen, a to je odstranjivanje nečistoća i mrtvih stanica kože. Dakle, meni je bitno da je tu djelotvoran, hranjivost ne toliko jer ionako uvijek nakon tuširanja na kožu nanesem neki losion. S druge strane, ovaj proizvod je savršen prije bilo kakvih sredstava za samotamnjenje jer ne samo da će pripremiti kožu (odstranivši mrtve stanice koje bi rezultirale mrljama) nego i tako što je dobro nahrani pa će boja izgledati prirodnije.

DM ga oglašava na sljedeći način:
Balea uljni piling s morskom solju protiv celulita namijenjen je za sve tipove kože. Nježno čisti kožu i intenzivno je njeguje: povećava zategnutost, glatkoću i njegovanost kože. Temeljito odstranjuje nečistoću i odumrle stanice kože. Kofein potiče izmjenu tvari u koži i tako potiče njeno pročišćavanje.
Za najbolje rezultate, preporuča se koristiti ga nekoliko puta tjedno. Nanosi se na mokru kožu i umasirava kružnim pokretima, a potom temeljito ispere.
Prije prve upotrebe potrebno ga je dobro protresti.

 
OK. Sa svim se slažem, osim da ga treba dobro protresti. Nemojte ga tresti ako ne želite odstranjivati masne mrlje s odjeće. Lagano ga promiješajte rukom kada ga otvorite.



Ne smijem zaboraviti njegov miris. To je prekrasan, lagani, ljetni, spa miris koji ostaje na vašoj koži neko vrijeme. Ne onoliko dugo koliko bih ja to željela, ali ostaje i to kao još lakša i nježnija verzija. Podsjeća me na miris njegovane i prelijepe žene. Ideš, i sebe sam zainteresirala?! Nije teško zaključiti da se meni sviđa.

Moj je zaključak da je ovo dobar proizvod. Pomaže li ili ne u borbi protiv celulita, iskreno, nemam pojma. To nije bio razlog moje kupnje, ali mislim da s obzirom da je riječ o kvalitetnom pilingu, dobro priprema kožu za bilo koji gel ili kremu protiv celulita.
Sviđa mi se što je abrazivan (nema krute čestice poput badema, riječ je o morskoj soli koja se umasiravanjem stopi s uljem i kožu ostavlja čistom i njegovanom). Od mene palac gore!

No, imam i zamjerku. Pakiranje. Da, slatko je, ali nema šanse da ukroti to ulje na početku. Također, ako ga kupujete samo kao sredstvo borbe protiv celulita, mislim da bez dodatnih krema i inih napora, nema tu puno kruha. Samo moje mišljenje, ali smatram da je trebalo biti izgovoreno.

U pakiranju dolazi 300 g proizvoda i košta 32,90 kuna. Nije loše, osobito što imate dovoljno proizvoda za barem 10 aplikacija. Dostupan je u DM prodavaonicama.

Što kažete? Probali? Kupujete ili ipak ne?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)