nedjelja, 1. srpnja 2012.

Rimmel London Moisture Renew ruž za usne- Notting Hill Nude (720)


Ne znam kako vi, ali ja se sjećam Rimmela kao branda kojeg je koristila moja mama kada sam bila mala. Sram me priznati da se toga sjećam jer sam bila stvarno klinka (očito su moji afiniteti prema kozmetici prisutni od najranije dobi ;)), ali mislim da su se čak i djevojke iz "Kola sreće" šminkale njihovim proizvodima.
Onda su nekako njihovi proizvodi nestali s naših polica da bi prije 2, 3 godine ponovno izronili u punom sjaju. Ok, možda ne baš punom, ali mislim da bi mogli biti sve popularniji.
Vjerojatno je većina vas čula za Airy Fairy ruž za usne, koji zaslužuje svu reklamu jer je stvarno fenomenalan (recite ako želite post o njemu jer mi je to jedan od najdražih ruževa), kao i za Wake me up tekući puder o kojem slušam samo odlične stvari, ali ne mogu posvjedočiti njegovoj kvaliteti/nekvaliteti jer ga nisam probala.

Nedavno sam imala malo veći shopping na Cheapsmellsu za vrijeme jedne od sezonskih rasprodaja, na kojoj sam kupila i dosta njihovih proizvoda. Među njima bio je i ovaj ruž koji me privukao na prvu radi imena. Notting Hill Nude. Notting Hill zaista želim posjetiti, a Nude na mojem tenu ne može biti loša opcija?!
Još ga uvijek imaju u prodaji za 2.95 funti ili ti cca 30 kn. Mene je koštao 1.99 funti, a shipping je bio zanemariv, oko 3 funte za dosta proizvoda pa kada se podijelio na sve, ruž me koštao oko 25 kuna.



presladak mi je njihov logo

Mislim da je ova nijansa malo starija verzija, ali kada sam ga "zgooglala", našla sam puno linkova gdje se prodaje, dakle, lako je dostupan. Ne kažem da ga trebate odmah ići kupiti, ali ako ga negdje vidite i svidi vam se, možda nabasate na moj blog, slike....pa vam pomogne u odluci "Kupiti ili ne kupiti, pitanje je sad?!"
Nije teško zaključiti da se meni ovaj ruž sviđa. Od kada je izvađen iz poštanskog sandučića, živi sretno u mojoj torbi.


Čini mi se da s ovim ružem jednostavno ne možete pogriješiti. Idealna nijansa za svaku torbu jer ne morate imati zrcalo, zapravo možete zatvoriti oči i nanositi ga, a da ne izgledate poput klauna. Vlaži usne (Rimmel tvrdi da dodaje do 70% više vlage usnama zbog 3 inovativna sastojka koja sadrži- kolagen, polypeptide i hijaluronsku kiselinu).






 Na usnama djeluje jako prirodno i nemojte se iznenaditi komplimentima. Ja sam ih dobila dosta noseći ovaj ruž. Izgleda sjajno, ali ne sedefasto. Boja je neutralna, rekla bih boja mesa s ne previše rozih, ali niti smeđih podtonova, a opet ih sadrži odlično ukomponirane. Ne mogu je skroz opisati riječima, ali zato su tu slike ;). U svakom slučaju, nije nude nijansa koja će previše izbrisati vaše usne na način da se činite bolesni?!

dnevna svjetlost bez blica
s blicem

Moja jedina zamjerka je što nije dugotrajan. Kroz dan ćete ga nanositi opet i opet. To je zbog vlažnosti formule. S druge strane, iz istoga razloga ovaj ruž će vam dopustiti da ga nosite i kada vam usne nisu u najreprezentativnijem stanju. Dakle, tolerira suhe i ispucane usne, što je plus. I ne samo da ih tolerira, već će i pomoći njihovoj hidrataciji. Dupli plus:).

Što vi kažete? Koji ruž uvijek imate u torbi?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR

Ni na koji način nisam povezana niti s Cheapsmellsom, niti Rimmelom. Prozvod sam kupila sama, a stranicu navodim jer smatram da ima odlične ponude i veoma je sigurna za kupnju. Imaju savršenu službu za korisnike i sva moja iskustva s njima bila su odlična.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)