petak, 20. veljače 2015.

LUSH Ultimate Shine kruti šampon

Ako otvorite stranicu Lusha, jedna od naslovnica su novi kruti šamponi. Najiskrenije, nisam znala da su sada posebno aktualni, ali mi je drago što pišem ovaj post jer je on moj mali uvid u svijet krutih šampona za koji mislim da nam je većini još dalek. Moja verzija je Lush Ultimate Shine kruti šampon za kosu za sjaj s ljubičicom, ylang ylangom i elemi uljem.


Ovako Ultimate Shine šampon opisuju u Lushu:
"Želite glatku, sjajnu kosu koju bez zadrške možete prebacivati s jedne strane razdjeljka na drugi? Želite se senzualno poigravati uvojcima tako blistavima da bi dulje gledanje u njih izazvalo ozbiljno oštećenje očiju? Esencijalna ulja lista ljubice, ylang ylanga i elemija združeni mirišu božanstveno, a ujedno umiruju vlasište i kosi daruju visoki sjaj. Dodali smo im i šljokicu-dvije da zaokruže cijelu priču."


Da ovaj nisam dobila na poklon u jednom od paketića (svi znaju da mi je Lush drag pa ih često znam dobiti na poklon), nikada ga ne bih sama kupila jer me kruti šamponi niti najmanje nisu privlačili iako iz Lusha naglašavaju da su odlična alternativa tekućima jer ne zahtijevaju ambalažu, a možete ih iskoristiti za više od 80 pranja.


Ja kažem da te tvrdnje nisu u potpunosti točne jer ovaj šampon ne može samo stajati vani, na kadi ili u tušu bez da postane prljav, ljepljiv, počne pojačano nakupljati bakterije na sebe... Neki vid ambalaže vam svakako treba, pa se tako možete odlučiti za njihovu aluminijsku verziju- ovdje koja košta 30 kn (oko 3.90 Eura/2.88 GBP/4.44 $)...


ili poput mene uzeti plastičnu posudicu za sapun i pohraniti ga u nju. U početku je malo prevelik, ali s malo upotrebe je to rješenje odlično. Ja nisam nikada imala tu aluminijsku posudicu, ali mi se čini da sam negdje vidjela da niti ona nije trajno rješenje jer nakon nekog vremena aluminij oksidira ako je držite unutar kade ili tuša. A što se tiče velikog broja pranja, ne mogu tvrditi da ćete ih doživjeti 80, ali stvarno dugo traje.


Što se tiče upotrebe, smočite pločicu i protrljate je među dlanovima ili prođete njome direktno po mokroj kosi, dobro utrljate pjenu i temeljito isperete. Ja nisam očekivala da će se jako pjeniti, ali sam se iznenadila. Pjena je solidna i kosa se odlično opere, osobito masna, ali je moguće i da se jako zamrsi pa mislim da ovaj šampon ne bi bio dobar izbor za suhu ili jako kovrčavu kosu, ili još gore suhu kovrčavu kosu, a oštećena bi ga trebala izbjegavati u širokom luku. Moja je ravna i masna, i ja se s tim problemom nisam mučila više nego obično kod šamponiranja, no moram naglasiti da mi je prijateljica koja ima suhu kosu rekla da su njoj Lushevi kruti šamponi katastrofa jer joj dodatno isušuju kosu i mrse je do besvijesti. Također moram reći i da nemam pojma koje je točno ona probala.


Miris Ultimate Shine-a je vrlo nenametljiv i ugodan. Ako ste probali Palmolive gel za tuširanje s ylang ylangom, vrlo mu je sličan i mislim da će vam se i ovaj šampon svidjeti, no kako se ne zadržava dugo na kosi, nego će uvijek prevladati miris balzama po vašem izboru, mislim da miris zaista nikom neće biti problem, a uvijek vam ostaje mogućnost da se u dućanu prvo uvjerite da vam on odgovara.


Ono što mi se nikako nije svidjelo kod ovoga šampona je činjenica da se upotrebom trga na manje dijelove i može se desiti da poput sapuna isklizne iz ruku, padne i onda se opet vraćamo na to da se trga na manje dijelove. Taj dio mi nije bio sjajan.


Nekakav ukupni dojam što se mene tiče je da Ultimate Shine i ja imamo love/hate odnos. Meni je ovaj šampon prvo bio pozitivno iznenađenje i moram priznati da me zainteresirao za taj cijeli koncept koji mi je ranije bio na ignore listi. Ima svoje vrline (npr. dobar za putovanja jer nema prolijevanja) i mana koje sam spomenula, ali mi se u globalu dopada. Nikako nije za oštećenu kosu jer će napraviti jedan veliki čvor i kaos. Ponovno bih ga kupila, ali ne pod obavezno. Ultimate Shine kao i sve ostale Lush proizvode možete pronaći u njihovim dućanima ili naručiti na internetu. Ova verzija košta 62 kn (oko 8.06 Eura/5.96 GBP/9.17 $) za 55 g šampona. Nije malo, ali stvarno dugo traje.


Sastojci:
natrijev lauril sulfat (Sodium Lauryl Sulfate), miris (Perfume), voda (Aqua), amonijev lauret sulfat (Ammonium Laureth Sulphate), ulje elemi (Canarium commune), ulje ylang ylanga (Cananga odorata), apsolut lista ljubice (Viola odorata), ekstrakt gardenije (Gardenia jasminoides), *benzil-benzoat (*Benzyl Benzoate), *limonen (*Limonene), *linalol (*Linalool), *prirodno se pojavljuje u esencijalnim uljima


Ni sama ne znam što da kažem?! Ne mogu reći da sam oduševljena, ali nisam bila ni razočarana. Najpoštenije bi bilo reći da mi se neke dane jako sviđao, neke manje, definitivno nije za svaki dan odnosno učestalo pranje, ali ne mogu reći da je loš. Bojim se da ćete konačnu odluku o isprobavanju krutih šampona u konačnici morati donijeti sami.

Što vi kažete na ovaj tip proizvoda? Like ili Dislike?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR 

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)