nedjelja, 1. veljače 2015.

LUSH Full of Grace kruti serum za lice

Nakon dosta nedjelja u znaku Lushevih prazničnih proizvoda, danas je došao red na člana stalne postave- Lush Full of Grace serum za lice. 


Ovaj serum dolazi u krutom obliku, a nanosi se tako da se rastopi u rukama, iz Lusha kažu među vrhovima prstiju, ja kažem da će i dlanovi poslužiti, ili se pločicom direktno prođe po licu i serum ravnomjerno razmaže. Dakle, primjena je slična kao i kod Lushevih masažnih pločica samo na drugom dijelu tijela.


Ovaj kruti serum Lush oglašava kao serum za lice bez konzervansa i ambalaže, koji u sebi sadržava omekšavajuće maslace iz Amazonije, infuziju ružinih latica i ekstrakt šampinjona za intenzivni tretman lica kojemu je potrebno malo njege i ljudskog dodira. Svježi šampinjoni antioksidantnog djelovanja u omekšavajućoj mješavini egzotičnih maslaca koži pružaju izrazitu hidrataciju. Bez sumnje ste čuli za čudotvorne serume i magiju koju obećavaju. Zaintrigirani, i mi smo napravili verziju, ali u našem stilu: proizvod ogoljen od svega osim od najkvalitetnijih, najsvježijih i najkorisnijih sastojaka za njegu kože. Kada je vaša suha ili osjetljiva koža u problemu, umirite demone epiderme mješavinom svježih šampinjona, murumuru i cupuacu maslaca, bademovog i rižinog ulja. Uključite ga u svoju rutinu kože lica ako želite elastičnu, sjajnu i lijepu kožu. U protivnom nemojte!


Pločica od 20 g košta 86 kuna (oko 11.60 Eura/8.37 GBP/12.62$) i zaista će vam dugo trajati.


A sada ja… Moja je koža lica mješovita s izrazito masnom t-zonom koja po zimi površinski postane suha i može se čak i ljuštiti. Kada to ovako napišem, zaista zvuči prekrasno ;)…. Budući da je serum namijenjen suhoj i/ili osjetljivoj koži, isprobala sam ga nadajući se da će riješiti te moje suhe dijelove. Inače sam ga dobila na poklon, najiskrenije, sama ga nikada ne bih kupila jer mi se ne sviđa "pakiranje" i aplikacija. Previše je prtljanja rukama po njemu, iako su mi ruke prije aplikacije čiste. Zbog oblika u kojem dolazi nije ga jednostavno niti skladištiti, a kako dugo traje, bojala sam se i da će se na njemu razviti bakterije. Korištenjem određeni dijelovi postaju tanji pa se lomi na dijelove pa... Uglavnom, uopće nije praktičan, a o eventualnom putovanju s njime da i ne pričam.

sve što je meni ostalo od njega
Ja sam ga čuvala u kozmetičkoj maramici i nije mi uzrokovao nastanak iritacija ili prištića. Čitala sam da je sklon začepiti pore, ali ja nisam s time imala problema više no inače. I ranije sam navela da mi je koža u t-zoni masnija i imam proširene pore tako da je njihovo začepljivanje ponekad dio folklora, ali nisam primijetila da bi mi to zbog ovog seruma bio veći problem.

pokušala sam uloviti sjaj, ali se ne vidi najbolje
Serum je dosta masne teksture i djelomično se upije u kožu, ali ne skroz, no iako je takav, meni nije bio od velike pomoći sa suhoćom, a budući da je navedeno da je baš namijenjen suhoj i osjetljivoj koži lica, nekako mi se ne čini da bi pružio dovoljnu zaštitu. Ja sam ga koristila samo navečer, meni je osobno pretežak za dan, ali kada bih ga nanijela samog, nije mi dovoljno hidratizirao kožu, dok je kombinacija njega i moje kreme bila u redu.


Ono što mi se nikako nije dopalo kod njega je miris, koji je povremeno kao po prljavim čarapama. Ne uvijek, ali povremeno su me valjda ti šampinjoni ubijali.

sastojci
Ako već niste zaključile, meni ovaj serum nije nešto za preporučiti i moj vam je savjet da ga preskočite, a budući da sam ga gotovo skroz potrošila, mislim da mi je mišljenje prilično iskreno. Dakle, meni nije nešto štetio niti luđački punio pore, ali nije niti značajno pomagao, tako da je moj mišljenje "tražite dalje".

Jeste li probali ovaj serum? Koristite li inače Lusheve proizvode za njegu lica? 

Pišite mi...


LP, beautyandbrains007HR



4 komentara:

  1. Obožavam ovo, baš sam dobila ovaj serum prošli tjedan. SUPER. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Od Lusha obožavam Handy gurugu kremu. Ostalo me ne privlaci. Sapuni koji se režu, serumi takvom obliku, napuhane cijene i mirisi od kojih se gušiš kad uđeš u njihov dućan:-\

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad si me nasmijala! Ovu kremu začudo nisam probala, a tvoj opis je kao da slušam brata i svoju goru polovicu. Dok ja sa šogoricom pustošim po Lushu, njih se dvojica zgražaju :D

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)