petak, 30. siječnja 2015.

Myvitamins šumeći vitamin C s okusom maline

Danas je nekako tmuran dan. Kiša stalno pomalo pada i sada, kada je završilo blagdansko razdoblje, ja sam spremna za proljeće i sunce. Znam, znam...imamo još dana do toga, ali svejedno već pomalo pripremam organizam za promjenu godišnjeg doba i pokušavam ga ojačati da u harmoniji preživimo zimu. U tome mi pomažu i vitamini koje sam dobila u Lookfantastic kutiji za siječanj (recenzija ovdje, prosinačka kutija- ovdje). Zapravo, oni su me i nagnali da se probudim i krenem s jačanjem organizma.


Riječ je o vitaminu C marke Myvitamins, koji se oglašavaju kao vitamini vrhunskog sastava po prihvatljivim cijenama.

sastav
Trebali bi poboljšati ukupno stanje organizma, navodno su već omiljeni među trenerima i nutricionistima, a oglašavani su i kao izrazito ukusni.

mogu ih konzumirati odrasli i djeca starija od 12 godina

U kutiji se dobije pakiranje od 20 šumećih tableta koje se otope u 2 dcl vode, s time da je dnevno potrebno konzumirati jednu tabletu kako bi se zadovoljile potrebe organizma za vitaminom C.


Moji su sa okusom maline i moram reći da okus nije loš, ali baš kao da pijem ukusan sok...


Nemojmo pretjerivati.


Ja sam sa svojim rozim tabletama pri kraju i svakako ću nastaviti piti vitamine. Da li baš ove, teško, ali motivacija je tu. Ne mogu reći koliko su mi utjecali na ukupno stanje organizma koje je ionako rezultat više faktora, niti sam radila pretrage prije i poslije, ali bolesna nisam, a već to što su me potakli da razmišljam o zdravlju za mene je plus.


Najiskrenije, nisam ih pronašla, osobito ne u ovom obliku i pakiranju na lookfantastic stranici, ali više o brandu myvitamins možete pročitati na njihovoj web stranici- link. Jako sam se iznenadila kada sam vidjela da jedno pakiranje šumećih vitamina s 20 tableta košta 4.49 funti (oko 43 kune) pa me je činjenica da sam ih dobila u kutiji zajedno s drugim vrijednim proizvodima samo još više oduševila beauty box-om. U knjižici se dobio kod s 30% popusta za myvitamins proizvode koji možete iskoristiti još samo danas i sutra: JAN30.


Nisam sigurna da ću ponovno kupiti baš te vitamine jer i DM i Kozmo imaju dosta dobrih opcija, ali hvala lookfantasticu i myvitamins-ima na inicijativi!


Kako vi stojite s vitaminima? Počinjete li s nekim  tretmanima za zdravlje i ljepotu iznutra ili je to i inače vaš stil života?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR


Nisam ni na koji način povezana niti s lookfantasticom niti s myvitamins-om.

Broj komentara: 6:

  1. Ja se trudim na da unosim zdravu hranu, često kupujem te tabletice sa vitaminima, samo što je to kod mene u mojoj državi u drugačijim pakovanjima ahaha inače jako mi se dopada post, mislim da će mlade ljude podstaći da počnu da unose vitamine♥

    Poseti moj blog:) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da ja isto jedem dosta organske hrane, ali što mi to vrijedi kada se na kraju ubijem u čokoladi?! ;) Svejedno, ovo me je stvarno nekako podsjetilo da barem probam proći kroz sezonu gripa bez jedne za sebe. Drago mi je što ti se svidio post, a sada idem malo pročačkati po tvom blogu :)... Pozdrav!

      Izbriši
  2. Ja ti kad sam prehlađena ili kad se osjećam slabo, uzmem obični Plivit vitamin C u tableti jer mi šumeće malo teže padaju na želudac i super mi je. A sada pijem neke Solgarove multivitamine svaki dan. Nisam pobornik svih tih šumećih tableta iz dućana, draže mi je u apoteci kupiti nešto konkretnije... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvaćam. Nije ti loš odabir, ali meni su ovi OKi i podsjetili su me da se općenito probudim po tom pitanju. Ja svaki dan pijem čisti sok aloe vere, ali vitamine (osim voća i salate) i omegu sam zapostavila. Zato mi je ovo došlo kao dobar motiv.

      Izbriši
  3. ja razmišljam da počnem piti neke vitamine, ali nikako da se odlučim koje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš ih toliko u ponudi da potpuno razumijem dilemu/trilemu... Merz dražeje su dobar izbor jer pridonose zdravlju kose, noktiju i kože, a imaš ih u svakoj ljekarni. Onda ima i odličan izbor u DM-u, kao i drugih proizvođača. A možda ti je dovoljno da klopaš puno voća i povrća iz Gdinja?! ;)

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)