utorak, 20. siječnja 2015.

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX - siječanj 2015.

Iako ima još postova koji su na stand by-u kod mene, danas sam odlučila pisati o novoj Lookfantastic beauty kutiji za siječanj 2015. Naime, prošla mi je kutija došla dosta kasno pa me iznenadilo da je ova stigla već sredinom mjeseca. Ovaj puta sam je pred-naručila i iskreno, taj osjećaj ko' da igram tombolu je meni predobar. Ma, i sastav kutije od prošlog mjeseca mi je bio sjajan (ako vas zanima što sam dobila u njoj, o tome možete čitati ovdje). Općenito mi se sviđa ovaj koncept i nadam se da neće popustiti i početi stavljati unutra neke minijaturne testere ili potpuno nezanimljive stvari. U tom slučaju, prekinula bih s naručivanjem beauty box-a, ali za sada sam u totalnoj euforiji. Dobiveni proizvodi u kombinaciji full size i većinom konkretnih travel size pakiranja za 15 GBP (oko 150 kuna), i to dosta njih višeg cjenovnog ranga, za sada me čini sretnom i zadovoljnom.


Sve je lijepo upakirano u tanki papir i zapečačeno s lookfantastic naljepnicom.


Na vrhu je knjižica o proizvodima iz kutije.


I sama kutija meni će odlično poslužiti jer može naći svoju primjenu i dugo nakon što zaboravimo na njen prvotni sadržaj, a u njoj se nalazi 6 proizvoda.


Prvi proizvod je jedini "slabije" količine, odnosno na prvi mah si pomislite "pa ne mogu vjerovati da su mi stavili ovako mali tester", no, nije riječ o testeru neke kremice, već o Gatineau kolagenskim kompresama (Collagen Eye Compress) za oživljavanje i pomlađivanje područja oko očiju.  



Prema tvrdnjama proizvođača, odlična je za specijalne prilike jer oživljava kožu oko očiju, ispunjava bore i uklanja podočnjake. Mene veseli to možebitno osvježenje, i super mi je da ću je imati priliku probati, ali mi je žao što je samo jedan paketić s dvije komprese, za svako oko jedna… Nekako mi se čini to malo i nisam sigurna hoću li nakon samo jedne upotrebe vidjeti neku drastičnu razliku na licu. Inače, ovaj je proizvod jako skup. 6 takvih malih pakiranja s 2 komprese košta 34.50 GBP (link).


Drugi proizvod je već puno bolji količinom i jako me razveselio- full size Nuxe opuštajuća i hidratantna svježa maska za lice (NUXE Soothing and Rehydrating Fresh Mask), čija upotreba bi trebala rezultirati svježinom i odmornim licem. U omjeru od čak 90% napravljena je od sastojaka prirodnog podrijetla, a odlična je za jednu ovakvu kutiju jer je namijenjena svim tipovima kože. Ova maska i inače dolazi u pakiranju od 50 ml i košta 19.50 GBP, tako da je već sama maska u boxu dovoljna da se kutija isplati (link).


Nadalje, u kutiji se nalazi i pakiranje vitamina- MyVitamins Premium Ingredients at Affordable Prices. U knjižici je navedeno da su vitamini ove kuće već našli svoje mjesto među nutricionistima i fitness trenerima. Ovo su konkretno šumeći vitamini koji se konzumiraju s vodom i, oni kažu, imaju odličan okus. Ja kažem OK. Dolaze u pakiranju od 20 komada što je sasvim solidno s obzirom da se uzima jedan dnevno. Namijenjeni su svakom tko želi povećati unos vitamina u organizam i voditi zdraviji stil života. Mene osobno su baš razveselili! Mislim…siječanj je. U siječnju još svi želimo živjeti zdravije!


Sljedeći proizvod je bila lutrija. Moglo se dobiti jedan luksuzni proizvod za njegu kose, ali od nekoliko različitih proizvođača: GOLDWELL, O'right ili 3'''moreinches. Ja sam dobila O'right Golden Rose ulje od 10 ml. Nisam ga probala, tako da ne znam kako djeluje, ali "surprise, surprise" miriše po ruži.


Još jedan takav ili/ili proizvod je i gel za pranje tijela MOLTONA BROWNA, u dvije varijacije: eucalyptus (zelena) i templetree (plava). Dizajniran je za nježno čišćenje i hranjenje kože. Bogato se pjeni i širi divan miris, a kožu ostavlja svilenkastom i čistom. Dobiva se mala 100 ml/3.3 fl.oz. bočica, a moja kutija skrivala je malu plavu templetree bočicu, kojoj sam se i nadala. Nisam još sigurna, ali možda bih trebala paziti što želim?! Miris je prilično intenzivan, ali budući da ga nisam probala na djelu, neću još komentirati o kakvom je proizvodu riječ. Inače, ovaj proizvod inače dolazi u 300 ml/10 fl.oz. bočici i košta 18 GBP (link).


I posljednji proizvod iz siječanjske kutije je proizvod za kosu Philipa Kingsleya- Daily Damage Defence (leave-in conditioning spray). Riječ je o regeneratoru u spreju koji se ne ispire, a kosu štiti od vremenskih uvjeta i svih alata i uređaja za stiliziranje kose, ujedno ostavljajući kosu sjajnom. Najbolje ga je koristiti na mokroj kosi nakon pranja jer pomaže i pri raščešljavanju kose te uklanja njenu naelektriziranost. U kutiji se dobiva bočica od 60 ml/2.03 fl.oz. Nisam ga uspjela naći samog u ponudi, ali ga ima u nekim setovima (link). U zadnje vrijeme sam viđala njegove proizvode, ali nisam se odvažila na kupnju. Tko zna? Možda me baš ovaj sprej nagna da otvorim novčanik, ili me uvjeri da ga držim dobro zatvorenim.


To je to za siječanjsku kutiju. U 20 siječanjskih kutija stavljen je i 145 GBP vrijedan GHD Eclipse Styler, ali sa žaljenjem vas mogu obavijestiti da to nije bila moja kutija…Ako se i vama sviđa ovaj koncept, te želite jedno takvo iznenađenje za sebe, stavljam link za narudžbu- LINK.

Kako vam se čini? Zainteresirani? Je li vam se više sviđala kutija za prosinac ili ipak ova?

Pišite mi…

LP, beautyandbrains007HR


Nisam ni na koji način povezana s lookfantasticom, sve proizvode, pa i ovu kutiju, kupujem vlastitim novcem.

4 komentara:

  1. Super su ove kutije :). Jednom kad budem imala viška para ću i naručiti, ali sad si više mjerkam da bih te novce potrošila na nešto s moje poveće wishliste :D. Ali podržavam i super mi je koncept, super je i kutija. Baš lijepe stvari stavljaju :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Za sada mi je super ovaj koncept, a i nija neka pretplata nego sama odlučuješ želiš li je taj mjesec "ubosti". Meni je ova kutija odlična! Npr. jučer sam pila vitamine, stavila NUXE masku i nakon pranja kose koristila Philip Kingsley sprej za zaštitu od topline. Kako ja kosu perem navečer, često je sušim fenom, tako da je za mene ovo odlično. Nisam više imala takav proizvod, 60 ml je taman da mi solidno traje i da ga potrošim. 20 dana vitamina mi je taman da se naučim uzimati ih na dnevnoj bazi, a za masku nisam niti u jednom trenutku pomislila da je neću koristiti. Zapravo je meni kutija za ovaj mjesec super došla! :)

      Izbriši
  2. Pa fin je paketic, nije razocarenje u svakom slucaju iako nisi bila jedna od 20 kutija :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Nisam nimalo razočarana, samo sam se sad navukla na te kutije ;)

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)