nedjelja, 18. siječnja 2015.

LUSH Christmas Hedgehog pjenušava kupka

Nastavljam s recenzijom Lushevih blagdanskih proizvoda dok su još dostupni i na sniženju, pa je tako danas na redu mali božićni jež, u bijeloj i svijetloplavoj boji, s blijedoružičastim nosićem i prozirnim kristalićima i zvjezdicama na leđima.


Izgledom apsolutno presladak....


Riječ je o pjenušavoj kupki bogatoj eteričnim uljima i kakao maslacem, što ćete shvatiti već kad ga uzmete u ruku. Više je nauljen nego što sam naviknuta kod ovakvih Lushevih proizvoda, a miriši apsolutno predivno, što ja pripisujem činjenici da je bogat eteričnim uljem ylang-ylanga koje mene uvijek oduševi u proizvodima. Ako dijelite moje mišljenje, nećete pogriješiti jer se miris doista dosta osjeti, odnosno ovo je onaj Lush proizvod koji kada ga stavite u prostoriju, u njoj cijelo vrijeme miriše divno i prisutno, ali niti u jednom trenu ne optereti niti vas, niti vaše nosnice.


Što se tiče primjene, postupak znate. Uzeti kupku ili jedan njen dio i razmrviti je pod mlazom vode, a potom ostaviti da se razvije u bogatu pjenu.


Ja sam ježa stavljala cijelog jer mi se nije činio tako velik kao Holly Golightly- recenzija ovdje, osim toga, nisam imala srca rezati ga jer mu je unutrašnjost ionako bijela.


A što se tiče performansa, mislim da je iz slike dolje vidljivo kako već prvi kontakt s vodom obećava bogatu kupku.

Razvoj samo to dodatno dokazuje.

Dok je konačan rezultat bogata planina pjene, te meka voda od svih ulja koja ova kupka sadrži.


Miris tokom cijelog kupanja lagano miluje vaše nosnice i meni je nekako najsličniji Christmas Eve kupki koju ja obožavam, a ranije sam je recenzirala ovdje. Iako je voda od ove kupke mekana i hranjiva, te vašu kožu, prema mojem iskustvu, neće isušivati, ipak predlažem da poslije "namakanja " u kadi naneste neko mlijeko, putar ili kremu za tijelo jer su tada vaše pore otvorenije i spremnije primiti hranjive i/ili hidratantne, te za njegu kože dobre sastojke.


Sastav:
soda bikarbona (Sodium Bicarbonate), vinska kiselina (Tartaric acid), natrijev lauret sulfat (Sodium Laureth Sulfate), Fair Trade organski kakao maslac (Theobroma cacao), lauril betain (Lauryl Betaine), kukuruzno brašno, organski shea maslac (Butyrospermum parkii butter), miris (Perfume), ulje lavande ((Lavandula angustifolia)), apsolut ruže (Rosa damascena), ulje ylang ylanga (Cananga odorata), brazilsko ulje naranče, limunska kiselina (Citric Acid), titanijev dioksid (Titanium Dioxide), Laureth 4 (Laureth 4), *geraniol (*Geraniol), *farnezol (*Farnesol), *benzil-salicilat (*Benzyl Salicylate), *benzil-benzoat (*Benzyl Benzoate), *limonen (*Limonene), *linalol (*Linalool), boja 42090 (Colour 42090), polietilentereftalat, plava svjetlucava perla, Geopearl crystal glittering rainbow, Sprayfilm, bijele jestive zvjezdice

     Prirodni sastojci      Sigurni sintetički sastojci


A ovako ga opisuje Lush:
Ako se osjećate pomalo nabrušeno ovih blagdana, prepustite se ovoj omekšavajućoj pjenušavoj kupki punoj hranjivog kakao maslaca i umirujućih eteričnih ulja. Smrvite je pod mlazom tople vode i rastegnite se u svilenkastoj vodi dok ružin apsolut i eterično ulje ylang ylanga otapaju loše raspoloženje.


Ovaj mali jež od 100 g još je uvijek dostupan u Lushevim dućanima ili na njihovoj internetskoj stranici, do isteka zaliha, te košta 17,50 kuna (oko 2.29 Eura/1.78 GBP/2.70 $), dok je ranije koštao 35 kuna (oko 4.57 Eura/3.56 GBP/5.40 $).

Što vi kažete? Probali? Zainteresirani?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)