subota, 17. siječnja 2015.

CAUDALIE Polyphenol (C 15) krema protiv bora za područje očiju i usana

Caudalie kao brand do sada me nije razočarao. U redu, priznajem, neki su me proizvodi apsolutno oduševili, drugi malo manje, ali nisam doživjela onaj "kaj je ovo" trenutak?! Stoga, kada sam potrošila zadnju kremu za područje oko očiju, a budući da nisam imala pojma kojim putem dalje krenuti, igrala sam na sigurno i na Hqhairu naručila Caudalie Polyphenol (C15) kremu za područje oko očiju i usana.


Dolazi u maloj 15 ml-skoj tubici i inače košta 26 GBP, no, kada sam je ja kupila bila je 30% snižena. Kod nas znam da je dostupna na internetskim stranicama ljekarne Coner- link, i košta 247 kuna (oko 31.80 Eura/24.44 GBP/37.23 $). Dakle, ako nije u tijeku neka akcija, više se isplati kupiti je kod nas. O ovoj liniji sada sve češće čitam, ali ja sam se za nju odlučila na neviđeno i nečitano, zato što je Caudalie i zato što obećava ono što meni trenutno treba. Uklanjanje znakova nedostatka sna i anti-age učinak. Ovaj age učinak kod mene se manifestira upravo zbog nedostatka sna, i iako imam dobre gene pa mi se ne vide još neki znakovi starenja bez obzira na činjenicu da sam već dobro u tridesetima (ranim ;) ), nekako se ipak bojim da se taj moj naporan i neredoviti raspored ne pojavi na licu, odnosno njegovim crtama, u punom sjaju. Obećava smanjenje tamnih kolutova oko očiju, odnosno podočnjaka, i zatezanje kože lica oko očiju i usana. To, prema tvrdnjama proizvođača, postiže polifenolima iz grožđa koji se bore protiv slobodnih radikala, glavnih uzročnika starenja kože (čak 80 %). 


Obećava se 25%-no smanjenje finih linija oko očiju i 81%-ni nestanak tamnih kolutova (podaci dobiveni prilikom kliničkih ispitivanja na određenom broju ispitanika), a preporuča se nanositi ovu kremu ujutro i navečer na područje oko očiju i usne. Krema je bogata polifenolima iz koštica grožđa i  vitaminom C, koji su antioksidansi i djeluju protiv bora, te matriksilom 3000 i divljim kestenom za uklanjanje podočnjaka.


Ova gel-krema je bijele boje, dosta lagane teksture, ali u toj lakoći nije vodenasta. Jako se lijepo nanosi na kožu i brzo se upija. Kako je tako lagana, činilo mi se da neće baš nešto koristiti stanju moje umorne kože, ali zaista se iskazala i rekla bih da je jedan od mojih favorita prošle godine. 


Osobno sam koristila isključivo ovu kremu za njegu područja oko očiju, ujutro i navečer, i nisam baš bila sklona nanositi je na usne jer mi je ta koncepcija kreme, a ne balzama na usnama malo odbojna, ali kada sam i to isprobala, dodatno sam shvatila koliko je ovo krema dobra, a ujedno i hranjiva jer su mi usne poslije nje bile baršunaste, a ono čega sam se bojala, ružni okus ili miris, potpuno je izostalo. Zapravo, ne mogu niti reći da ima neki miris. Ako se nešto malo i nazire, toliko je decentan da ga ja ne bih uopće primijetila da ne pišem blog i ne razmišljam o svemu što bi nekoga eventualno moglo zasmetati. Sam proizvođač reklamira ovu gel kremu kao proizvod bez mirisa, nekomedogen s hipoalergenom formulom, dermatološki i oftamološki testiran. 


Sastojci: 
Vitamin C Ester, Matrixyl & Concentrated Polyphenols
AQUA (WATER), GLY CERIN*, BUTYLE NE GLY COL, ISONONYL ISONONANOATE, CAPRYLI C/CAPRIC TRIGLY CERIDE*, CETEARYL ALCOHOL*, HY DROGENATED VEGETABLE OIL*, PEG-20 STEARATE, CETYL ALCOHOL*, TOCOPHERYL ACETATE*, PALMITOYL GRAPE SEED EXTRACT*, CARBOMER, CYATHEA CUMINGII LEAF EXTRACT*, CAPRYLYL GLY COL, TOCOPHEROL*, ESCIN*, AMMONIUM GLY CYRRHIZATE*, POTASSIUM SORBATE, HAMAMELIS VIRGINIANA (WITCH HAZEL) LEAF EXTRACT*, CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT*, XANTHAN GUM, SODIUM HY DROXIDE, ASCORBYL TETRAISOPALMITATE, SODIUM PHY TATE*, POLYS ORBATE 20, ACRYL ATES/C10-30 ALKYL ACRYL ATE CROSSPOLY MER, GLY CERYL CAPRYL ATE*, CINNAMIC ACID*, LEVULINIC ACID*, SODIUM LEVULINATE*, PALMITOYL OLIGOPEPTIDE, PALMITOYL TETRAPEPTIDE-7. (141/020) * Origine végétale - Plant origin. 


Kako se brzo upija, odlična je i za jutro prije šminke jer nema kočenja kod jutarnje, kod mene uvijek "budi gotova što prije jer si spavala koju minutu duže" rutine. Inače, moja je koža masnija, odnosno mješovita jer mi određeni dijelovi lica mogu biti suhi u gornjem sloju, s proširenim porama, a područje ispod očiju mi se još dobro drži, imam fine linije, ali ne i duboke bore, ali vidljivost nepravilnosti ovisi o tome koliko mi je to područje hidratizirano, odnosno nahranjeno, ovisno o godišnjem dobu.


Budući da je Caudalie brand koji teži što prirodnijim proizvodima, za sve vas koji dijelite te želje, dobro je znati da ova kremica ne sadrži sulfate, parabene, mineralna ulja i slično. 

Iz ove, Polyphenol, linije još su dostupni i serum, fluid za svakodnevnu zaštitu od slobodnih radikala i UV-zraka, te ulje, koje ja također namjeravam isprobati i prema meni već putuju i ulje i serum. Ja bih je definitivno preporučila i ponovno kupila. 

Što je s vama? Zainteresirani? Kakav stav imate prema Caudalie-u? Koji je vaš izbor za njegu područja oko očiju?

Pišite me… 

LP, beautyandbrains007HR

4 komentara:

  1. Koristim serum iz te linije, a kremica koju ti imaš i istoimeni fluid čekaju u ormariću. Kupila sam sve u setu. Planiram nabaviti i detox ulje. Obožavam Caudalie. Njihova vinosourse rich krema za jako suhu kožu za mene je apsolutno savršenstvo- bojom, tekstom, mirisom i ugodnom koju pruža mojoj koži

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem. I ja sam zaista zadovoljna s Caudaliem, barem onim proizvodima koje sam probala do sada. Mislim da ćeš biti jako zadovoljna s ovom kremom. Iako se na prvi pogled/dodir čini prelagana, iznenadi učinkom, barem mene je, i bila sam prezadovoljna! I više nego što sam to očekivala. Sada jedva čekam da probam serum i ulje. Kada probaš ovu kremicu, javi dojmove :)

      Izbriši
  2. Odlična kremica, trenutno je koristim.

    www.beautyfineprint.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo mišljenje. Uvijek kada imam povratnu informaciju da se nekom meni dragi proizvod također pokazao odličnim, odahnem. A ova mi je krema stvarno bila odlična!

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)