subota, 21. veljače 2015.

Caudalie pročišćavajuća maska za lice (Caudalie Purifying Face Mask)


Ne znam kako vi, ali ja zaista jedva čekam vikend. Već u petak popodne sam gotova, a u subotu guštam u malo „me“ vremena. E, pa u to „me“ vrijeme obavezno ubacim neku masku za lice, a danas će to biti Caudalie pročišćavajuća maska.


Ova maska obećava dubinsko čišćenje lica bez da suši kožu u čemu joj pomažu meka glina, kadulja i cink, dok će se sjemenke grožđa pobrinuti za njenu nahranjenost i sjaj. 


Za optimalno djelovanje preporuča se nanijeti je dva puta tjedno i to na vlažnu kožu lica, što je meni bilo najteže zapamtiti, ali razumijem da je to radi boljeg upijanja svih dobrih sastojaka, i pretpostavljam da upravo to sprječava isušivanje kože. Maska se ostavlja na koži deset minuta, a zatim temeljito ispere.


Ako pratite moj blog, znate da je Caudalie jedan od mojih omiljenih brandova za njegu kože i to s razlogom. Do sada su se njihovi proizvodi pokazali izvrsnima, pa se tako krema za područje oko očiju i usne s polyphenolom našla u mojim prošlogodišnjim favoritima (recenzija), a nije me razočarao ni puno hvaljeni Beauty Elixir (recenzija).


Ova maska nije loša, što se performansa tiče, ali ipak u mojem slučaju nema taj isti Holy Grail status kao raniije spomenuti proizvodi. 


Umiruje kožu i ne isušuje, pod uvjetom da je ne ostavite predugo na licu, ali ako imate problematično lice, učinak je kratkotrajan i neće riješiti začepljene pore. Moja koža lica je masna, s ponekim prištićem u one dane mjeseca, ali nipošto ne i problematična. Najveći su mi problem proširene pore koje vole upiti nečistoće. Mojoj koži ova je maska dala sjaj neposredno poslije nanošenja, ali on se ne zadržava dugo. Nažalost, pore mi nije očistila, a one malobrojne crvene prištiće je umirila, ali ne i riješila.


Tekstura joj je lagana, gotovo kao pjena, a miris tipičan Caudalie. Ne osobito privlačan, dosta biljni i grožđani, na najprirodniji način.


Caudalie pročišćavajuća maska dolazi u klasičnoj 50 ml tubi i košta 184 kune (oko 24 Eura/17.71 GBP/27.21 $), a Caudalie proizvode možete pronaći u bolje opremljenim ljekarnama (Farmacia ima veliki izbor), ili naručiti online. Pakiranje ove maske je solidno (plastična tuba), a uski dio tube na vrhu omogućava lakše doziranje proizvoda. O cijeni bi se dalo razgovarati, cifra nije mala, ali da na mojoj koži do kraja djeluje ne bih oklijevala pri kupnji, ovako ćemo se uskoro trajno rastati. 


Kao i ostali Caudalie proizvodi, niti ova maska ne sadrži parabene, mineralna ulja i slične sastojke koji bi vas mogli odbiti pri kupnji.

sastojci

Svakako ću je potrošiti do kraja, ali ne bih je ponovno kupila, a samim time niti preporučila jer želim nešto što uistinu dobro djeluje na moju kožu lica, osobito kada za taj dio njege izdvajam i određeno vrijeme i novac. To ne znači da otkazujem suradnju brandu. Caudalie mi je i dalje iznimno drag, samo nastavljam svoju potragu za proizvodima koji su kao da su rađeni za mene.


Što vi kažete? Jeste li probali ovu masku? Neku drugu od Caudalie-a? Volite li ovaj brand?


Pišite mi…


LP, beautyandbrains007HR

4 komentara:

  1. Caudalie mi je stvarno drag ;)
    Ovu masku sam mislila kupiti, ali nakon ove recenzije neću jer od pročišćavajuće maske očekujem da mi nakon skidanja barem 90% pora bude čišće, a ova to očito ne čini :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda netko ima drugačije iskustvo, ali meni trajnije nije ništa riješila tako da je ja ne mogu čista srca preporučiti. No, slažem se. Caudalie je odličan brand!

      Izbriši
  2. Ja sam čula samo pohvale o ovoj maski, ali ovakva recenzija me malo obeshrabrila pa će kupnja pričekati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha, možda ti nemaš pore poput mene... :) Ova maska nije loša i vidi se razlika prije i poslije nanošenja, koža je svježija, ali na meni taj učinak nije trajan i nažalost i dalje tražim masku koja će mi stvarno pomoći u borbi protiv začepljenih pora na nosu. Ovako kada to napišem, stvarno zvuči diiivno :D

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)