petak, 27. veljače 2015.

LOOKFANTASTIC Beauty Box- veljača 2015.

Više ni ne mislim pisati duge uvode na temu beauty kutija. Mene baš trese ta BB groznica (bolje ona nego gripa), tako da je današnji post bio jedini mogući ishod, a pomalo i oproštaj od veljače.


Proceduru već znate. Svakoga mjeseca na Lookfantastic stranici možete za 15 GBP (s uključenom poštarinom) prednaručiti za sljedeći (krajem tekućeg mjeseca za naredni) ili naručiti za tekući mjesec njihovu kutiju ljepote. Ako želite igrati pomalo sigurno, onda možete pričekati da netko napravi recenziju (na YT ih dosta rano ima) pa vidjeti zanima li vas sastav kutije za taj mjesec, ili se želite malo kockati da vam sadržaj bude iznenađenje, ali da vam se ne može desiti da se sve kutije za taj mjesec rasprodaju. Ja svoje prednaručujem i moja kutija stiže već oko 12.-og u mjesecu.


Sama kutija je bijelo crna s Lookfantastic logom, a ja sam svoje  iskoristila za organiziranje ladica i ormara (prosinac 2014. i siječanj 2015.).


Proizvodi su upakirani u sivi tanki papir i zapečačeni Lookfantastic naljepnicom.


A kao i uvijek, uz kutiju se dobiva knjižica s detaljima o proizvodima u njoj.


Kutija će vas "počastiti" sa šest proizvoda.


Počnimo s full size pakiranjem bellapiere olovke za usne. Ne znam kakvu nijansu su drugi dobili, možda smo svi dobili istu, ali meni ova nude (002) skroz odgovara.


Bellapiere proizvodi mineralnu dekorativnu kozmetiku od prirodnih proizvoda. Kad sam u knjižici vidjela Bellapiere nisam se nešto razveselila, ali kada je sivi papir otkrio ovu olovku za usne, promijenila sam mišljenje. Jedva je čekam probati. Na LF-u košta 17.53 Eura- link.


Također vrlo vrijedno pakiranje je i 25 ml marokanskog ulja (18.42 Eura- link) za sve tipove kose (Morrocanoil), koje vam je već sigurno svima poznato. Njega sam imala i imam, i to je zapravo proizvod i za njegu, i sjaj, i stiliziranje kose.


Mene osobno jako veseli i Korres Citrus mlijeko za tijelo. Dobiva se bočica od 50 ml i mislim da je to sasvim dovoljna količina da stvorim stav sviđa li mi se ili ne. Kako sam luda za njihovim Jasmine lip butterom (recenzija), a nisam probala proizvode za njegu tijela, također se veselim isprobavanju. Veliko pakiranje od 200 ml košta 13.70 Eura- link.


Sitan (0.6 oz./17 g), ali prema recenzijama dinamitan, je Erno Laszlo sapun za dubinsko čišćenje s morskim blatom. S 97% prirodnim sastojcima djeluje kao piling na kožu, stimulira cirkulaciju i regeneraciju kože, te čisti nečistoću bez uklanjanja koži nužnih prirodnih ulja. Dobila sam ga već u nekoliko različitih kutija, ali još nisam isprobala. Prema tvrdnjama je definitivno nešto za mene. Za više informacija- link.


Dr. Paw Paw univerzalni balzam za mene (od 10 ml/0.35 fl.oz.) je najiskrenije potpuna novost. Napravljen je od prirodnih sastojaka i može se koristiti na usnama, koži i kosi. Na LF stranici sam našla druge dvije verzije, ali cijena za sve u full size pakiranju od 25 ml je 9.52 Eura- link


I posljednji je MONU Illuminating primer sa zaštitnim faktorom (SPF 15) za sve tipove kože. Ova bi baza za puder trebala koži lica pružiti zdravi sjaj. Čim čujem illuminating, zbog masnije kože lica, ja se odmah namrštim i zato rijetko kupujem takve proizvode pa mi je pomalo i drago što ću izaći iz svoje zone ugode i probati nešto novo... Cijena velikog pakiranja je 38.29 Eura- link.


Ponovno je kutija odlična što se tiče omjera cijene i kvalitete, pitanje je samo kako će vama ti proizvodi odgovarati. Ja nastavljam LF beauty box niz. Što kažete? Kupujete ili ste se uspjeli oduprijeti beauty box maniji?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR

2 komentara:

  1. Super izgleda, pogotovo ulje za kosu i olovka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Ne znam kako drugi, ali ja stvarno isprobavam i trošim te sve proizvode unutra. Baš guštam....

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)